Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 2136806

[Interview] Niels Langereis: Er wordt teveel nadruk gelegd op het bereik van content
07-11-2018 | 12:03:00
Content is king en Niels Langereis is er om het koninkrijk overeind te houden. Als Managing Director van Wavemaker Content is hij elke dag bezig met het aansturen van zijn teams en is inhoudelijk verantwoordelijk voor de klantstrategieën. Wij spreken hem over de rol van content nu en in de toekomst
[Nederlands MediaNetwerk TV] Jelle Kolleman over MADE.FOR.DIGITAL
09-10-2018 | 14:16:00
Jelle Kolleman heeft het druk. Zijn bedrijf MADE.FOR.DIGITAL draait enorm goed en werd onlangs - samen met MediaMonks - overgenomen door Sir Martin Sorrell
Kumpany lanceert contentmarketingbureau BetterMatter
05-10-2018 | 09:06:00
BetterMatter richt zich op de volle breedte van contentmarketing en heeft contentstrategie, -creatie en –productie onder één dak
LVB is genomineerd voor Gouden Reiger 2018
02-10-2018 | 09:48:55
Met de videodocumentaire Achter de knoppen bij Thialf voor Nuon Zakelijk, is het contentmarketingbureau in de race voor een award in de categorie kwaliteit/vakmanschap
ManpowerGroup kiest voor The Post
17-09-2018 | 14:06:00
ManpowerGroup heeft The Post gekozen als partner op het gebied van contentmarketing in Nederland. The Post wordt verantwoordelijk voor de productie van tekst, beeld en geluid voor verschillende labels van ManpowerGroup in Nederland
[Interview] Isaac Diepenhorst: De communicatie tussen bureaus wordt steeds belangrijker
03-09-2018 | 09:40:05
Isaac Diepenhorst is Account Director bij Blauw Gras. We spreken met hem over ontwikkelingen in het medialandschap en over de kracht van contentmarketing
[Podcast] Deike Schulz en Didier Kick | Tim Claassen (Havas Lemz) over emotie in content
23-07-2018 | 11:35:00
In deze aflevering van onze podcast over betekenisvolle communicatie praten wij met Tim Claassen, Strategy Director bij Havas Lemz. We gaan met Claassen in gesprek over de vraag welke rol content en dialoog spelen bij het creëren van betekenisvolle communicatie.
Wayne Parker Kent lanceert wielerplatform voor Sunweb
05-06-2018 | 17:14:00
Wayne Parker Kent ontwikkelde de identiteit en de infrastructuur achter het platform. Daarnaast ligt ook de contentproductie in handen van de Amsterdamse mediapartij
Mediahuis Limburg start met Media Studio
05-06-2018 | 16:47:23
Het nieuwe creatieve hart van het mediabedrijf ontwikkelt concepten voor commerciële partners, zowel in print als online via web en app
Seneca Media lanceert Projectreferenties.nl
04-06-2018 | 10:44:00
Technische bedrijven halen nog weinig uit projectreferenties, met name door gebrek aan tijd en ervaring, vindt Seneca Media Hierdoor missen zij kansen wat betreft contentmarketing en storytelling
Dept zet content centraal bij herpositionering Altares D&B
02-05-2018 | 17:08:31
Altares Dun & Bradstreet (Altares D&B) heeft digital agency Dept betrokken bij hun content marketing strategie en uitvoering om de herpositionering van het bedrijf te lanceren
VIRTUE lanceert Publishers View
02-05-2018 | 16:38:00
Met consultancy-product Publisher's View zet VIRTUE redactionele ervaring van VICE in om merken te helpen impact te realiseren
Mediaxplain* start influencermarketingbureau XMPLE
26-04-2018 | 12:08:06
Omdat XMPLE onderdeel is van Mediaxplain* ontstaat de mogelijkheid om influencermarketing te integreren in de algehele mediastrategie
[Vacatures] MPG. zoekt Client Content Director
20-04-2018 | 13:39:39
MPG. is per direct op zoek naar een Client Content Director. MPG. is hét communicatie- en contentmarketingbureau. Onze 100 medewerkers bedienen meer dan twintig klanten, voornamelijk A-merken, in zeer verschillende branches
[Vacatures] MPG. zoekt Head of Content / Client Content Director
20-04-2018 | 13:32:04
MPG. is per direct op zoek naar een Head of Content / Client Content Director. MPG. is hét communicatie- en contentmarketingbureau. Onze 100 medewerkers bedienen meer dan twintig klanten, voornamelijk A-merken, in zeer verschillende branches
[Cross Media Case 2018] Kiki Maaskant over Mens wat ben je mooi als je probeert van Menzis
20-03-2018 | 06:38:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mens, wat ben je mooi als je probeert is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Kiki Maaskant, account director Branded Partnerships bij Talpa Media Solutions
[Interview] Dolly van den Akker (MPG.) over het binnenhalen van de NS en ANWB
02-03-2018 | 10:34:00
MPG. verwelkomde in korte tijd twee grote klanten: de NS en ANWB. MPG. zal zich gaan bezighouden met de doorontwikkeling van twee toptitels, namelijk SPOOR en Kampioen. Hoe leid je dat in goede banen? We vragen het Dolly van den Akker, businessdirecteur van MPG. Nederland
Kampioen naar MPG.
13-02-2018 | 10:16:51
ANWB kiest MPG. als partner voor een vernieuwde bladformule en vormgeving van de Kampioen
[Interview] Maxim Spek (ProSpex): "We moeten ervoor waken dat social selling het nieuwe cold calling wordt"
12-02-2018 | 09:22:00
Commercieel directeuren zijn erg kritisch op hun eigen commerciële prestaties. Dat blijkt uit de resultaten van de Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2018 van ProSpex. We spreken met commercieel directeur Maxim Spek over het onderzoek
Ouders van Nu ontwikkelt onlinevideoserie kinder-EHBO
07-02-2018 | 10:35:00
De 10-delige videoserie is gratis te bekijken en geproduceerd in samenwerking met het Oranje Kruis
[Onderzoek] Mediatic: Focus op meetbaarheid leidt tot saaiere marketingplannen
06-02-2018 | 14:06:11
Naast de groeiende focus op meetbaarheid verwacht 54 procent van de ondervraagden dat zijn organisatie het komende jaar meer dan 10 procent extra uitgeeft aan contentmarketing
Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2018: leadgeneratie, social selling en contentmarketing niet op niveau
06-02-2018 | 08:25:00
Commercieel directeuren zijn erg kritisch op hun eigen commerciële prestaties
SOCIAL.INC verwelkomt acht opdrachtgevers in januari
02-02-2018 | 11:58:00
SOCIAL.INC, bureau voor social media en content, verwelkomde in januari acht opdrachtgevers. Het bureau ging aan de slag voor onder andere ANWB en Eurosport
MPG. aan de slag met crossmediale contentmarketingstrategie NS
01-02-2018 | 08:41:00
Binnen de opdracht vallen de redactie en productie van het magazine SPOOR, met vijf edities in 2018, en het online inspiratieplatform #nsfavourites
SportVibes en Helden Media ontwikkelen socialmediastrategie TeamNL
30-01-2018 | 16:59:58
In opdracht van NOC*NSF werken SportVibes en Helden Media samen aan de creatieve invulling van socialmediacontent en activaties rondom TeamNL tijdens de Olympische en Paralympische Spelen
[Column] Reinier Rombouts: Feit, fictie of fantasie?
22-01-2018 | 11:37:00
Feiten zijn belangrijk. Tegelijkertijd raken ze ons nauwelijks en brengen ons zelden in beweging. We willen niet alleen weten, maar ook voelen. Feiten zijn een belangrijke onderbouwing van verhalen, maar niet altijd de beste verhaalvorm. Bovendien bestrijden in deze tijd van alternative facts verschillende partijen elkaar continu over de feiten op zich. Wat is waar?
ContentBeat en ConceptTijgers samen verder als ContentBeat
11-01-2018 | 11:49:59
Contentmarketingstrategiebureau ContentBeat en conceptbureau ConceptTijgers gaan samen verder onder de naam ContentBeat
Blauw Gras aan de slag voor Bavaria
09-01-2018 | 13:53:43
Het Amsterdamse bureau zal de Brabantse familiebrouwer ondersteunen op het gebied van social media en campagnes
[Interview] Marcel Schuyt over Semilo en genzies
04-01-2018 | 14:59:00
De markt voor digital advertising is volop in beweging. Het belang van display neemt af, dat van branded content neemt toe, net als het belang van mobiel. Millenials verschillen in hun mediagedrag niet zo veel van hun ouders, maar Generation Z wel. Wij spreken met Marcel Schuyt, eigenaar van Semilo
Blauw Gras brengt een ode aan de duim
31-12-2017 | 00:19:00
Door alle digitale ontwikkelingen is de duim met stip gestegen als één van de belangrijkste lichaamsdelen van de mens
G+J Custom Content en Neckermann Reizen lanceren inspiratieplatform
21-12-2017 | 14:11:56
Met het inspiratieplatform Je gaat, helpt Neckermann vakantiegangers bij de keuze voor een bestemming
[Interview] Marcel Schuyt over Semilo
04-12-2017 | 11:34:00
Om optimaal in te spelen op het razendsnel veranderende medialandschap en onze klanten op het hoogste niveau te kunnen adviseren, werkt UM volgens de missie Better Science. Better Art. Better Outcomes
[Interview] Michiel Frackers: Blockchain gaat media radicaal veranderen
29-11-2017 | 18:09:00
Michiel Frackers legt uit dat Nederland helemaal niet voorop loopt met innovatie maar steeds verder achterop raakt. Maar er zijn kansen genoeg
[Interview] Michiel Frackers: Blockchain gaat media radicaal veranderen
29-11-2017 | 17:42:00
Michiel Frackers is oprichter van Planet Internet en behoort daarmee tot het selecte groepje mensen dat zich de grondleggers van het internet in Nederland mag noemen
[Vacatures] MPG. zoekt online contentmanager
24-11-2017 | 12:40:00
MPG. maakt in opdracht van de klanten content voor diverse online platforms. In deze senior functie ben je verantwoordelijk voor de online en socialstrategie van onze klanten en voor het opleveren van het creatieve eindproduct
Wayne Parker Kent breidt contentmarketingbureau WPK/The Agency uit van 4 naar 15 mensen
22-11-2017 | 22:45:00
Daan Zoetmulder zal het bureau gaan leiden. De nieuwe creatieve directie van WPK/The Agency wordt gevormd door Mark Schoones en Bart Visser
Blauw Gras wint social media pitch VakantieVeilingen
22-11-2017 | 19:13:00
Het Amsterdamse bureau zal het veilingplatform volledige ondersteuning bieden op het gebied van digitale campagnes en social media
Funda lanceert contentplatform funda thuis
31-10-2017 | 15:04:00
Funda introduceert funda thuis, een vernieuwing die past in de verbreding van de huidige vraag-en-aanbod-website naar een platform voor de totale wooncyclus
Funda lanceert contentplatform funda thuis
31-10-2017 | 14:43:41
Op funda thuis vinden bezoekers informatie, inspiratie en antwoorden op vragen die met wonen te maken hebben
Sanoma aan de slag met PLUS-magazine
26-10-2017 | 09:08:21
Het magazine komt zes keer per jaar uit, de eerste editie verschijnt in maart 2018 en zal zowel in PLUS-supermarkten, als huis-aan-huis worden verspreid in een oplage van 2,1 miljoen exemplaren
Eindhovense reclamebureaus bundelen krachten in Studio Lauda
09-10-2017 | 10:33:00
Marketing- & Communicatiebureau Fama Volat en Studio HVDB starten gezamenlijk de contentstudio Studio Lauda
Wieke van Dijk Creative Director MPG.
05-10-2017 | 15:13:17
Ze gaat leidinggeven aan het creatieve team van MPG. met een focus op het ontwikkelen van creatieve en vooral effectieve communicatieconcepten, formats en campagnes
[Interview] Ton Rozestraten (RTL) over de overname van Adfactor
21-09-2017 | 15:55:00
RTL Nederland maakte onlangs bekend een meerderheidsbelang van 60 procent te nemen in Adfactor. Door het netwerk van Adfactor te combineren met onder andere RTL MCN krijgen adverteerders meer mogelijkheden voor op maat gemaakte campagnes. We spreken met Ton Rozestraten, CCO van RTL
RTL Nederland neemt meerderheidsbelang in Adfactor
19-09-2017 | 11:28:00
Door het netwerk van Adfactor te combineren met onder andere de RTL MCN krijgen adverteerders meer mogelijkheden voor op maat gemaakte campagnes
[Interview] Stijn van Gerwen over zijn transfer naar VICE
06-09-2017 | 10:38:00
Stijn van Gerwen start als VP Brand Partnerships bij VICE in Amsterdam. Hij stapt hiermee over van FremantleMedia, waar hij Director Brand Partnerships was. We spreken hem onder meer over Brand Partnerships.
Verkoopplatform freelance diensten, Pitchezz, gelanceerd
31-08-2017 | 08:56:00
Via de website kunnen freelancejournalisten makkelijker in contact komen met het groeiend aantal organisaties en bedrijven dat verhalen, persberichten, teksten en andere content nodig heeft
Destination marketing: Burgers’ Zoo ontwikkelt 360-gradenvideogame
21-08-2017 | 09:07:47
Het spel bestaat uit verschillende levels, waarbij elk level staat voor één van de ecodisplays. Per ecosysteem krijgt de speler verschillende opdrachten
Miriam Huizing contentmanager TEAM
08-08-2017 | 17:19:45
Met de komst van Miriam Huizing wil de organisatie de contentmarketing verder professionaliseren en uitbreiden
Lemon Scented Tea ontwikkelt concept Twente-glossy
08-08-2017 | 10:14:32
Het gratis blad Typisch Twente is onderdeel van de overkoepelende merkcampagne Tijd zat, in Twente
TheBoardRoom start categorieën beauty en sports
31-07-2017 | 09:27:00
Eerder startte het filmregie- en productiehuis van MediaMonks een database met gespecialiseerde foodregisseurs
Kröller-Müller Museum en Lukkien lanceren First Time Vloggers
25-07-2017 | 14:01:00
Het Kröller-Müller Museum ontwikkelde samen met Lukkien vernieuwende promotiefilms voor de internationale markt
Stichting Klassieke Concerten en de Persgroep verdiepen samenwerking
25-07-2017 | 11:46:01
Dit najaar zal ADR (AD en de regiotitels) toegevoegd worden als onderdeel van de partnership
TomTom Sports-blog voor sport- en fitnessinspiratie gelanceerd
21-06-2017 | 12:18:00
Het blog bevat tips en tricks, uitgebreide achtergronden en interviews met atleten en wetenschappers
MPG. ontwikkelt jubileumglossy Efteling
31-05-2017 | 14:55:00
Met 100 pagina’s en een oplage van 105.000 stuks is Feest in heel Nederland verkrijgbaar via verschillende verkooppunten
[Interview] Annemarie Veen over de comeback van print
25-05-2017 | 21:54:00
Head Office NL leverde onlangs GO TOYOTA af, het luxe relatiemagazine van Toyota. Het content marketing bureau van Sanoma | SBS merkt dat bedrijven en merken steeds vaker investeren in hoogwaardige magazines voor hun owned content. Is dit de comeback van print? We vragen het aan Head of Content Annemarie Veen.
Marketing cloud platform censhare opens regional headquarters in Gouda
23-05-2017 | 09:04:00
The new headquarter of censhare will serve the Northern European markets of Benelux and Nordics, in response to the growth in this market
ItsaRep en Outsource verzorgen communicatie Computer Profile
18-05-2017 | 11:39:00
Computer Profile helpt IT-organisaties met data en analyses hun markt beter te begrijpen en slimme strategische beslissingen te nemen
ESET Nederland kiest voor Zandbeek
16-05-2017 | 14:05:09
IT-beveiligingsbedijf ESET heeft een meerjarige samenwerking gesloten met contentmarketingbureau Zandbeek
Content Marketing Onderzoek 2017 van start
16-05-2017 | 10:33:23
Het is het eerste grootschalige onderzoek naar contentmarketing op de Nederlandse en Belgische markt.
Bynder integreert met Adobe Creative Cloud
04-05-2017 | 09:45:00
Bynder biedt een integratie met Adobe Creative Cloud aan. Hiermee krijgen marketeers meer creatieve mogelijkheden en kunnen zij efficiënter samenwerken
Episerver in Gartner’s Magic Quadrant voor Digital Commerce
01-05-2017 | 11:04:53
Het rapport onderscheidt Episerver vanwege de volledigheid in de visie en het vermogen deze visie uit te voeren
NS kiest voor Content Beat
21-04-2017 | 10:13:00
NS heeft voor het ontwikkelen van de overkoepelende content-marketingstrategie voor reizigers in het sociaal-recreatief segment gekozen voor Content Beat
Blauw Gras en Jonathan Smit lanceren videolabel CLIFF
07-04-2017 | 11:34:00
Ceative content agency Blauw Gras en regisseur Jonathan Smit lanceren CLIFF, creative video for brands. CLIFF houdt zich bezig met creatie, productie en distributie van videocontent voor merken en bureaus
EDM kiest voor Counter Content
06-04-2017 | 16:00:42
Counter Content ondersteunt dataspecialist EDM met pr en contentmarketingactiviteiten
Spinnin’ Records en Gazelle bouwen school om tot danceclub
05-04-2017 | 09:16:00
Spinnin’ Records en Gazelle lanceren de High School Takeover. Jongeren battelen met muziek, fiets en dans voor een schoolfeest met bekende dj’s
G+J Custom Content maakt Msafiri voor Kenya Airways
01-03-2017 | 10:04:17
G+J Custom Content vernieuwt inflight magazine Msafiri van Kenya Airways
[Vacatures] MPG. zoekt Contentmanager Savory NL
20-02-2017 | 14:56:00
Voor AHOLD USA is MPG. per direct op zoek naar een Contentmanager Savory NL
[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten zoeken echte relevantie in content
19-02-2017 | 22:40:00
Dolly van den Akker is business directeur bij MPG. Zij staat op nummer 50 in DeMedia100. Wij spreken haar.

Nederlandse hotels en contentmarketing: we willen wel, maar ja tijd, kennis
16-02-2017 | 10:45:00
Nederlandse sterrenhotels maken nog weinig gebruik van contentmarketing. Gebrek aan tijd en kennis zijn veelal het grootste probleem. Dat zijn een paar conclusies uit een door online uitgeverij Ensanne.nl uitgevoerd onderzoek
[Vacatures] MPG. zoekt Contentmanager culinair Allerhande
15-02-2017 | 10:24:00
MPG. maakt in opdracht van Albert Heijn de content voor het foodplatform Allerhande
[Vacatures] MPG. zoekt Creative
15-02-2017 | 10:06:00
De Creative vervult een voorbeeldrol binnen de transformatie die MPG. doormaakt om MPG. te ontwikkelen naar een strategisch crossmediaal communicatie- en contentmarketingbureau. Je geeft leiding aan het creatieve team
Albert Heijn lanceert Efteling-app
10-02-2017 | 10:17:00
Klanten kunnen de Efteling thuis kunnen beleven door middel van augmented reality
Wayne Parker Kent voegt HP/De Tijd toe aan portfolio
31-01-2017 | 10:14:00
Wayne Parker Kent en HP/De Tijd zullen onder andere samenwerken op het gebied van sales en development
Dit kunnen videomarketeers leren van Wie Is De Mol?
31-01-2017 | 08:14:00
Seizoen 17. Hoezo saai? Hoezo klaar mee? Hoezo uitgewerkt? Een goed format is nooit uitgewerkt. Nooit. Dat bewijst ‘Wie is de mol?‘ maar weer eens.
[Vacatures] MPG. zoekt strategy director
23-01-2017 | 10:54:00
De functie strategy director met focus op B2B-klanten is nieuw in het bureau. Door de ontwikkeling die MPG. doormaakt, is er behoefte ontstaan aan een meer inhoudelijk gedreven klantcontact
Dimitri Heikamp cliënt content director Allerhande MPG.
16-11-2016 | 09:10:00
Crossmediacontentmarketingbureau MPG. heeft het team uitgebreid met Dimitri Heikamp. Heikamp is werkzaam op het gebied van content, digital media en technical development. Hij werkte de laatste acht jaar bij Sanoma
Paul Zevenboom strategy director digital MPG.
28-10-2016 | 14:25:00
Crossmedia contentmarketingbureau MPG. zet verder in op digitaal met de benoeming van Paul Zevenboom tot strategy director
[Column] Dolly van den Akker: 5 trends die de manier van werken, de structuur en processen gaan beïnvloeden
05-10-2016 | 09:46:00
De technologische ontwikkelingen kun je voor het marketing- en communicatievak vertalen naar vijf trends die de manier van werken, de structuur en processen gaan beïnvloeden.
[Vacatures] MPG. zoekt Contentmanager (online) voor Allerhande
24-08-2016 | 11:00:00
MPG. is in Nederland marktleider op het gebied van contentmarketing en is per direct op zoek naar een Contentmanager (online) voor Allerhande
MPG. en 4net Interactive sluiten strategisch partnership
30-06-2016 | 11:30:00
Contentmarketingbureau MPG. gaat een samenwerking aan met 4net Interactive, specialist in digitale strategie, web- en appbouw en digital custom publishing
Fiona Cordes concept director MPG.
28-06-2016 | 15:57:00
Fiona is al meer dan 20 jaar werkzaam in de media en helpt merken bij de transitie van single media naar een omnichannel-benadering
MPG. produceert video voor Libelle TV
25-05-2016 | 14:50:00
De Today Studio’s van MPG. ontwikkelen speciaal voor het nieuwe crossmediaplatform Libelle TV van Sanoma Media wekelijks nieuwe lifehacks: korte video’s over slimme oplossingen die het leven leuker en makkelijker maken.
[Vacatures] MPG. zoekt Client Content Director Allerhande
23-05-2016 | 16:16:00
Je bent verantwoordelijk voor de crossmediale contentmarketingstrategie van het merk Allerhande en de proces- en foodmarketing-innovaties.
MPG. ontwikkelt videocontent voor nieuwe productlijn Mona
03-05-2016 | 14:37:00
MPG. heeft voor het zuivelmerk onder meer cinemagraphics ontwikkeld: foto's die lijken te leven door de combinatie met bewegend beeld
MPG. wint pitch Intersport
28-01-2016 | 15:01:00
MPG. ontwikkelt voor Intersport een magazine met storytelling vanuit een persoonlijke lifestyle
MPG. zet next step in contentmarketing met live event & WhatsApp chatservice
09-12-2015 | 14:01:00
MPG. is al sinds de start van het merk Allerhande verantwoordelijk voor de content en de culinaire recepten
Dolly van den Akker Business Unit Director bij MPG.
03-11-2015 | 10:36:00
MPG. heeft Dolly van den Akker (43) aangetrokken als nieuwe Business Unit Director voor de Aholdmerken: Allerhande, Etos, Gall & Gall en AH to go