Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1428437

[Forum] Wat is de betekenis van de verkoop van SBS door Sanoma aan Talpa?
10-04-2017 | 18:43:00
Talpa koopt SBS. Opmerkelijk. Maar nog opmerkelijker is dat Sanoma uit SBS stapt. Afhankelijk van hoe deze gebeurtenis kan worden geduid, heeft deze gebeurtenis de potentie om uit te groeien tot de belangrijkste media deal van het decennium
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
Nederlands MediaNetwerk zoekt marketeers voor Marketeers Forum
08-01-2017 | 20:37:00
Het Nederlands MediaNetwerk zoekt marketeers die het leuk vinden om hun mening te geven over ontwikkelingen in media en marketingcommunicatie.
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017?
27-12-2016 | 12:08:00
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt.
[Forum] Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
18-12-2016 | 22:35:00
De wereld van media- en reclamebureaus verandert razendsnel. Ze begeven zich op elkaars terrein, schurken tegen elkaar aan en ondertussen dendert innovatie voort. Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
[Forum] Hoeveel creatie kunnen mediabureaus zinvol naar zich toetrekken?
11-12-2016 | 13:10:00
Mediabureaus gaan zich steeds meer op creatie richten. Ze ontwikkelen creatieve concepten, houden zich bezig met online- en steeds vaker ook offline creatie, nemen creatieven in dienst of richten zelfs complete creatieve afdelingen op.
[Forum] Hoe ontwikkelt de advertentiemarkt zich in 2016?
02-01-2016 | 11:14:00
Met enige regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraag voor. Deze keer is dat: Hoe ontwikkelt de advertentiemarkt zich in 2016?
[Forum Advertentiemarkt 2016] Pieter Voogt: Bureaus, laten we de adverteerder centraal zetten!
01-01-2016 | 17:52:00
De advertentiemarkt zou in 2016 een heel stuk kunnen krimpen! Omdat er nu simpelweg nog veel te veel mediabudget wordt verspilt doordat (media)bureaus niet geïntegreerd samenwerken