Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1564447

Juulr werkt samen met Bloggerslijst
12-06-2018 | 13:39:00
Bloggerslijst en Juulr.com hebben begin juni de handen ineengeslagen. Met de samenwerking delen Juulr.com en Bloggerslijst niet alleen de database van 50.000 social influencers en bijna 4.000 bloggers
[Interview] Elise Kop over The HUB, influencermarketingplatform van Sanoma
29-05-2018 | 15:34:00
The HUB is live, het label van Sanoma dat adverteerders bedient rondom alle facetten van influencermarketing. We spreken met Elise Kop, productmanager influencermarketing bij Sanoma, over deze vorm van marketing en de toekomst ervan
[Startups] Oprichters Dashmote nemen meerderheidsbelang in TIM
29-05-2018 | 13:45:45
TIM gaat zich onder de nieuwe naam Base richten op het wereldwijd professionaliseren van influencermarketing
Ruim 3 op de 5 Nederlanders doet aankoop op advies influencers
25-05-2018 | 10:48:53
Ruim 60 procent van de Nederlanders doet aankopen naar aanleiding van influencer advies, blijkt uit onderzoek van strategisch influencer marketingbureau XMPLE
Sanoma's influencerplatform The HUB live
22-05-2018 | 16:59:17
The HUB is een label waarbinnen influencers worden gecombineerd met het bereik en de autoriteit van Sanomamerken
Voicey lanceert app voor influencers
16-05-2018 | 08:28:20
Met Voicey kunnen influencers door middel van een mobiele app on the go deals ontvangen door middel van een pushbericht
De Wolven ondersteunt #WAKEcUPCALL met pr
15-05-2018 | 13:37:50
Fairfood zet in op verschillende media-kanalen en influencers om de steun van koffieliefhebbend Nederland voor armoedevrije koffie zichtbaar te maken
Juulr lanceert influencermarketingplatform
09-05-2018 | 17:03:00
Juulr heeft een vernieuwd platform gelanceerd waarmee zij een all-round oplossing bieden voor merken en bedrijven die zich richten op de B2C-markt en in de weer zijn met sozial media en influencermarketing
[Interview] Wouter Glaser over pr-campagne Magnum Mansion: 3 miljoen euro mediawaarde
04-05-2018 | 13:40:00
Begin april toverde Magnum het InterContinental Amstel om tot ware Magnum Mansion, met behulp van het Amsterdamse pr-bureau Glasnost. Wij spreken Wouter Glaser, directeur en oprichter van Glasnost
FCB Amsterdam ontwikkelt Kingsday Hunt voor easyJet
01-05-2018 | 18:32:00
Tijdens Koningsdag organiseerde easyJet de Kingsday Hunt. Een speciale zoektocht tussen drie teams, geleid door team captains / influencers Sophie Milzink, Thomas van Grinsven en Iris Enthoven
Fatboy en IMA lanceren internationale campagne #GetFat
01-05-2018 | 09:58:50
Het concept richt zich op het creëren van bewustwording rondom de door social media en technologie ontstane millennialstress en burn-outs
Mediaxplain* start influencermarketingbureau XMPLE
26-04-2018 | 12:08:06
Omdat XMPLE onderdeel is van Mediaxplain* ontstaat de mogelijkheid om influencermarketing te integreren in de algehele mediastrategie
Tina gaat samenwerking aan met online sterren Lisa & Lena
24-04-2018 | 15:22:36
Lisa & Lena werden bekend met de video’s die zij plaatsen op de populaire app Musical.ly. Via deze app bereiken zij inmiddels dagelijks 27 miljoen volgers
Social Brands introduceert Influencers Platform
16-04-2018 | 13:04:00
Social Brands, de socialmediamarketingtool voor het maken van online campagnes, zet de volgende stap in het toegankelijk maken van online marketingcampagnes voor iedereen: het Social Brands Influencers Platform
Hillenaar lanceert Social Friendz
04-04-2018 | 18:40:53
Hillenaar is vooral bekend als aanbieder van out-of-home media. De onderneming vergroot nu haar bereik online met de lancering van Social Friendz. Dit is een full service influencer agency dat zich richt op nano en micro influencers
Influencers: voorlopig geen plannen om Facebookaccount te verwijderen
26-03-2018 | 10:54:00
Influencerplatform Join heeft het sentiment rond #deletefacebook gepeild bij haar influencers. De voorlopige conclusie: influencers zijn voorlopig nog niet van plan hun Facebookaccount te verwijderen
[Column] Machiel Verkuyl: Humanitainment
12-03-2018 | 12:14:00
Zoek een zwerver, geef ‘m geld. En een nieuw pak. Als je toch bezig bent, ook een knipbeurt door de kapper. Daar kun je als publiek met goed fatsoen niets slechts over zeggen. Jij hebt volgers want jij helpt. Goeddoen, daar is toch niemand tegen?
[Forum] Wie is Miquela Sousa?
28-02-2018 | 12:00:00
Het Braziliaanse/Spaanse model Miquela Sousa uit Californië had binnen no time meer dan 600.000 volgers verzameld op haar Instagramaccount. Sousa niet echt, ze is een avatar en niemand weet van wie. Is dit de toekomst van influencermarketing? Met reacties van Sanoma, Coca-Cola, Join Marketing, The Gardeners en Kult&Ace
René van der Mark (RTL) contentstrateeg bij Storyboard
20-02-2018 | 13:53:00
René van der Mark zal samen met Content Creative Simon De Coninck de creatieve hub van Storyboard vormen
[Startups] Jordi Bron over Hulc
06-02-2018 | 13:21:51
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. We spreken met Jordi Bron van Hulc
[Column] Isabelle Bolluyt: #generatiekloof
17-01-2018 | 12:48:00
De smartphone van mijn dochter, de puberella, plingt zich een glasbreuk. Een snelle blik leerde mij waar de pling-tsunami door veroorzaakt werd: tags. Keiharde tags. Waar ik, van de brave Hyvesgeneratie, nog hele berichten deelde (bronnen, foto’s, updates) zie ik hier de nieuwe OhMyGod-generatie vooral alles taggen
Tosti Creative marketingcommunicatiebureau Fit For Free
21-12-2017 | 09:12:30
Tosti Creative is komend jaar verantwoordelijk voor de campagnes van de fitnessketen. De samenwerking wordt afgetrapt met de campagne Daar doe ik het voor
[Startups] Airbridge Equity Partners investeert in Join
13-12-2017 | 11:15:00
Met de kapitaalinjectie wil het influencermarketingplatform de Europese markt veroveren en de artificial intelligence die aan het platform ten grondslag ligt verder doorontwikkelen
NL2025 en Get it done bundelen krachten in NL Get it done
11-12-2017 | 10:38:45
Onder de naam NL Get it done werken NL2025 en Get it done vanaf nu samen. Jong talent gaat zich binnen NL Get it done inzetten om bestaande, vooral regionale initiatieven in Nederland te doen groeien
[Interview] Marcel Schuyt over Semilo
04-12-2017 | 11:34:00
Om optimaal in te spelen op het razendsnel veranderende medialandschap en onze klanten op het hoogste niveau te kunnen adviseren, werkt UM volgens de missie Better Science. Better Art. Better Outcomes
Atout France organiseert eerste editie #FeelFrance-event
21-11-2017 | 17:54:00
Atout France Amsterdam kijkt met tevredenheid terug op zijn eerste #FeelFrance-event exclusief voor online beïnvloeders
BaByliss kiest voor Qontent Matters
21-11-2017 | 16:14:40
Na een creatieve pitch kiest BaByliss voor Qontent Matters als haar creatief bureau. Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle communicatie voor de merken BaByliss
Isobar creëert Halloweencampagne Fanta
01-11-2017 | 12:17:55
De campagne wordt uitgerold via Facebook, Snapchat, Instragram en YouTube en bestaat uit onder andere exclusieve Halloween cans, online video, social tutorials, Snapchatlenzen en social activaties
CLUSE en GreatQuestion! lanceren campagne met Negin Mirsaheli
20-10-2017 | 12:43:00
Horlogemerk CLUSE en digital pr & comms agency GreatQuestion! lanceren deze week de campagne voor de limited edition gift box, ontworpen door top influencer Negin Mirsaheli.
Buro Benk wordt BENK
19-10-2017 | 09:37:00
BENK, een activatiebureau gespecialiseerd in Joint Marketing, gaat met een aangescherpte propositie, huisstijl en website live
Influencercampagne Another City Trip moet bezoekers naar Eindhoven trekken
12-10-2017 | 11:30:00
De internationale influencercampagne Another City Trip is een initiatief van citymarketingorganisatie Eindhoven365 in samenwerking met contentmarketingbureau Zandbeek
[Interview] Jorrit Kuipers over de samenwerking tussen EEN Media en Kin Community
05-10-2017 | 11:53:00
Het Amerikaanse digital media- en entertainmentbedrijf Kin Community en EEN Media maakten onlangs een strategisch partnership bekend. We spreken met Jorrit Kuipers, CCO en oprichter van EEN Media
[Interview] Ton Rozestraten (RTL) over de overname van Adfactor
21-09-2017 | 15:55:00
RTL Nederland maakte onlangs bekend een meerderheidsbelang van 60 procent te nemen in Adfactor. Door het netwerk van Adfactor te combineren met onder andere RTL MCN krijgen adverteerders meer mogelijkheden voor op maat gemaakte campagnes. We spreken met Ton Rozestraten, CCO van RTL
Kin Community en EEN Media (Femmefab) kondigen creators en video content samenwerking aan
12-09-2017 | 09:23:00
Het Amerikaanse digital media & entertainmentbedrijf Kin Community en het Nederlandse EEN Media maken bekend dat zij per vandaag een strategische partnership zijn aangegaan.
Anna Nooshin en Monica Geuze zoenend op cover LINDA.meiden
05-09-2017 | 22:14:00
In de nieuwe LINDA.meiden draait het om gewoon jezelf kunnen zijn. In dit nummer steken onder meer Anna Nooshin, Monica Geuze, Rens Kroes en vlogster Ruba Zai een figuurlijke middelvinger op naar vooroordelen, hokjes denken en online haters.
[Interview] Marscha Krouwel over Influencer Solutions van Hearst
01-09-2017 | 15:48:00
De influencerbubbel lijkt uit elkaar te spatten. Al die duizenden volgers blijken geen volgers te zijn en het bereik is moeilijk te meten. De tijd van meer, meer, meer is over. Dat zag ook Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women’s Brands van Hearst Netherlands die met Influencer Solutions op kwaliteit gaat zitten in plaats van kwantiteit. We spreken haar over bereik en micro-influencers
Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions
07-08-2017 | 13:37:00
Influencer Solutions is een nieuwe benadering van influencermarketing waarbij de combinatie van talentvolle makers, loyale fans en de sterke merken van Hearst Netherlands centraal staan
[Startups] Join introduceert AI in influencermarketing
18-07-2017 | 10:44:00
Met Join kunnen merken en bureaus hun influencermarketingcampagnes zelf opzetten. Dit gebeurt volledig geautomatiseerd
Awin werkt samen met Tailify
06-07-2017 | 16:17:59
Internationaal affiliate marketingnetwerk Awin heeft een strategische investering gedaan in influencer marketingplatform Tailify om commerciële samenwerking te stimuleren
Meltwater lanceert Executive Alerts
26-06-2017 | 16:40:00
Executive Alerts geeft gebruikers inzicht in informatie over hun organisatie, concurrentie en branche. Met dagelijkse alerts worden leidinggevenden uitgedaagd om top-level beslissingen nog beter te nemen
Fanta schakelt YouTuber Kelvin Boerma in
20-06-2017 | 16:12:00
Boerma, bekend van zijn YouTubekanaal Kalvijn, zoekt via social media naar de vier creatiefste jongeren van Nederland. Samen zullen zij 12 weken lang het Fanta Nederland marketingteam vormen
Groeiende interesse voor influencer relation management
16-06-2017 | 16:49:53
Voor steeds meer bedrijven wordt influencer marketing een belangrijk onderdeel van de marketingstrategie. Uit onderzoek van Joblift blijkt dat influencer marketing aan een stevige opmars bezig is
AT Bookings breidt uit met social influencers
06-06-2017 | 10:42:45
AT Bookings breidt haar aanbod uit met onder andere Tim Hofman, Anna Nooshin, Blonde Tigers, Défano Holwijn en Yara Michels
[Interview] Edwin Tromp over het vermarkten van voetballers
29-05-2017 | 10:59:00
Een aantal maanden geleden stapte Edwin Tromp in 90/24 Sports, een marketingbedrijf voor profvoetballers. Zijn eerste zet: het openen van een kantoor in Brussel, naast de bestaande kantoren in Amsterdam en Londen. Wij spreken hem over voetballers, internationale expansie en de grenzen van branded content
[Column] Marianne van Soomeren: Influzenden
18-05-2017 | 09:53:00
Het Commissariaat van de Media heeft onderzocht dat 60 procent van de YouTubers merken of producten in beeld brengt en maar liefst 75 procent niet duidelijk vermeldt of daarvoor betaald is. Regelgeving is in de maak om vooral jonge volgers erop te wijzen dat dit toch vooral (sluik)reclame is
90/24 Sports opent kantoor in Brussel
09-05-2017 | 11:48:00
90/24 Sports helpt profvoetballers met het bouwen en exploiteren van hun merk, hoofdzakelijk via social media
Bynder integreert met Adobe Creative Cloud
04-05-2017 | 09:45:00
Bynder biedt een integratie met Adobe Creative Cloud aan. Hiermee krijgen marketeers meer creatieve mogelijkheden en kunnen zij efficiënter samenwerken
Rijksmuseum lanceert SnapGuide
06-04-2017 | 10:20:02
De web-app is in opdracht van het Rijksmuseum bedacht door Maak en ontwikkeld in samenwerking met MediaMonks
JCDecaux en FIA lanceren verkeersveiligheidscampagne #3500lives
04-04-2017 | 11:01:05
De wereldwijde #3500lives-campagne heeft tot doel overheden en burgers te stimuleren om de veiligheid op de weg te bevorderen en het aantal verkeersdoden te verlagen
Groep HVA-studenten creëert nep-influencer en krijgt binnen no time 10.000 volgers
24-03-2017 | 13:22:00
We hebben vaker dat we op Instagram aan het browsen zijn en influencers tegenkomen waar we nóóit van hebben gehoord
[Cross Media Case 2017] Leonie Verwer over Talent Stage
15-03-2017 | 13:34:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. ABN AMRO en Social Inc. sturen Talent Stage in voor Cross Media Case van het Jaar
Grootste Belgische kortingensite lanceert online community
01-03-2017 | 07:50:00
Solden.be stelt consument centraal en legt fundament om online shoppen goedkoper en transparanter te maken
A+E Networks kiest 3sixtyfive voor Hunting Hitler
28-02-2017 | 15:41:00
Om het nieuwste seizoen van Hunting Hitler in Nederland te introduceren, heeft A+E Networks gekozen voor 3sixtyfive
[Column] Marc Teuwsen: Filmjunkies als laaghangend fruit
23-02-2017 | 09:15:00
Waar zijn de socialmediamanagers? De influencermarketingspecialisten? Waar is die revolte op functie- en personeelsgebied? Ik zie het nog niet
Friends of the Brands naar Dubai
23-02-2017 | 08:52:15
Het influencermarketingbureau gaat in 2017 events organiseren in onder meer België, Duitsland en de Verenigde Arabische Emiraten
Platform Influeno maakt influencermarketing toegankelijk
17-02-2017 | 11:11:00
Voor iedere marketeer is het vanaf nu eenvoudig om relevante influencers te selecteren
Spectacles primeur voor Toyota Nederland
03-02-2017 | 11:02:00
Toyota heeft als eerste automerk een campagne met de videobril van Snapchat
Social Media influencer en artiest Cyarin organiseert eerste expositie in samenwerking met HP Nederland
17-01-2017 | 10:54:00
Artiest en illustrator Laura Brouwers (artiestennaam ‘Cyarin’) organiseerde afgelopen zaterdag 14 januari haar eerste expositie in het Muntgebouw in Utrecht.
Marktplaats presenteert Goudmijn Collectie
01-12-2016 | 09:52:00
51 bloggers, vloggers en modellen werden door Marktplaats uitgedaagd een outfit uit hun eigen kast samen te stellen en aan het publiek te tonen
[Interview] Noëlle van Eijk over GlobalMedia-ID en influencermarketing
23-11-2016 | 08:52:00
Modellist-ID wordt onderdeel van de diensten van GlobalMedia-ID. Het bedrijf zet modellen in als social influencers. Wij spreken met de CEO van GlobalMedia-ID Noëlle van Eijk over influencer marketing
GlobalMedia-ID zet modellen in als influencers 3.0
15-11-2016 | 12:20:00
Modellist-ID wordt onderdeel van GlobalMedia-ID. Met hun database van internationale modellen zullen zij content creëren voor verschillende merken