Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1397559

SLAM! mediapartner Jupiler League
05-10-2017 | 15:24:04
Met het mediapartnerschap met SLAM! in voetbalseizoen 2017-2018, wil de Jupiler League een jongvolwassen doelgroep bereiken
Ziggo Sport en Remiqz starten samenwerking
28-09-2017 | 11:58:00
Door de samenwerking zal Ziggo Sport de beschikking krijgen over wetenschappelijke inzichten. Centraal hierbij staat de door Remiqz ontwikkelde EuroPlayerIndex (EPI)
Programmatic primeur in stadion PEC Zwolle
19-09-2017 | 12:58:00
Tijdens de Overijsselse streekderby PEC Zwolle – Heracles werd voor het eerst in een stadion in Europa een mediacampagne uitgezonden via programmatic buying
FCB Amsterdam maakt portretten van Veldhelden voor Mastercard
18-09-2017 | 14:05:00
Net als elk seizoen worden de wedstrijden in Nederland voorafgegaan door de Veldhelden van Mastercard, het moment dat kinderen hand in hand het veld betreden met hun helden
Sports Alliance en ESB.TSB koppelen fanmarketingplatform en kaartverkoopsysteem SRO
18-09-2017 | 12:19:00
Door het koppelen van de twee systemen wordt het mogelijk om marketingcampagnes aan te passen aan de behoefte of koopgedrag van fans of bezoekers
MassiveMusic produceert single voor 25-jarig jubileum Premier League
21-08-2017 | 13:22:14
De Engelse Premier League, de grootste voetbalcompetitie ter wereld, heeft een single uitgebracht tegelijk met de kick-off van het voetbalseizoen 2017/2018.
energiedirect.nl organiseert sessie voor fans van Maradona
18-08-2017 | 10:38:00
energiedirect.nl, hoofdsponsor van PSV, wil met deze actie iedereen een kans geven om Maradona te ontmoeten
Aantal vrouwelijke kijkers Eredivisie neemt toe
16-08-2017 | 11:02:00
Sponsoren van de Eredivisie lijken zich echter nog voornamelijk te richten op de mannelijke kijker
[Kijkcijfers] Nederlands vrouwenelftal Europees Kampioen; 5,4 miljoen mensen kijken naar huldiging
07-08-2017 | 08:08:00
De belangstelling voor het Nederlands vrouwenelftal heeft duizelingwekkende proporties aangenomen.
[Column] Didier Kick: Procter & Gamble betaalt mee aan transfer Neymar
04-08-2017 | 12:10:58
Schrikbarend dat één van ‘s werelds grootste adverteerders haar budget voor digitaal adverteren gigantisch laat slinken. Is het dan over met digitaal adverteren of geeft Procter & Gamble hier een verkeerd signaal? Ik denk dat ze bij hebben moeten lappen aan de overstap van Neymar naar Paris Saint-Germain, omdat hij anders niet meer met Gilette zou scheren
Finale EK vrouwenvoetbal gratis te zien bij Vue Cinemas
04-08-2017 | 10:25:00
Supporters kunnen op zondag 6 augustus om 17.00 uur de finale live bekijken in Vue Kerkrade, Alkmaar en Eindhoven
[Kijkcijfers] 2,9 miljoen mensen zien Nederlands vrouwenelftal Engeland verslaan op EK Voetbal
04-08-2017 | 09:23:00
In een uitverkocht Grolsch Veste in Enschede heeft het Nederlands vrouwenelftal Engeland met 3-1 verslagen in de halve finale van het EK voetbal.
[Interview] Barbara Barend over Helden Magazine en Helden Media
01-08-2017 | 22:08:00
In 2019 startte Barbara Barend samen met haar vader Frits Barend het tijdschrift Helden. Aanvankelijk in part-time naast haar andere werk maar toen Sanoma zich in het tijdschrift inkocht, werd het al snel serieuzer
[Kijkcijfers] 2,1 miljoen mensen zien Nederlands vrouwenelftal winnen van Noorwegen op EK in eigen land
17-07-2017 | 10:13:00
Vrouwenvoetbal is al jarenlang de sterkstgroeiende sport in Nederland en nu is er in Nederland de EK Voetbal voor vrouwen. De openingswedstrijd in Utrecht brak natuurlijk alle vrouwenvoetbal kijkcijferrecords.
Thermen Bussloo hoofdsponsor Go Ahead Eagles
07-07-2017 | 10:23:48
Met ingang van het seizoen 2017/2018 prijkt de naam van Thermen Bussloo op de hummel-wedstrijdshirts van het eerste elftal van Go Ahead Eagles
[Kijkcijfers] SBS6 trekt 1,4 miljoen kijkers met Nederland - Ivoorkust
05-06-2017 | 12:30:00
Het voorjaar is na een koude start in alle hevigheid losgebarsten en vrijwel avond na avond kan de BBQ in vuur en vlam worden gezet of een traatje worden weggepinkt bij alweer een fantastische zonsondergang aan zee.
[Interview] Edwin Tromp over het vermarkten van voetballers
29-05-2017 | 10:59:00
Een aantal maanden geleden stapte Edwin Tromp in 90/24 Sports, een marketingbedrijf voor profvoetballers. Zijn eerste zet: het openen van een kantoor in Brussel, naast de bestaande kantoren in Amsterdam en Londen. Wij spreken hem over voetballers, internationale expansie en de grenzen van branded content
Johan Cruyff Foundation lanceert Meidenvoetbal in 14 verhalen
18-05-2017 | 10:58:00
De opbrengst van het boek gaat naar de Cruyff Foundation en is bestemd voor projecten ter stimulatie van meidenvoetbal
Mars start activatiecampagne Snickers met Pelé
10-05-2017 | 10:11:26
Mars Nederland zet een grootschalige activatiecampagne in om het merk Snickers te laden
90/24 Sports opent kantoor in Brussel
09-05-2017 | 11:48:00
90/24 Sports helpt profvoetballers met het bouwen en exploiteren van hun merk, hoofdzakelijk via social media
FOX Sports Eredivisie op weg naar 100 miljoen kijkers
24-04-2017 | 09:03:55
Volgens de gegevens van Stichting KijkOnderzoek (SKO) wist FOX Sports Eredivisie dit seizoen na 32 speelrondes een publiek van 91 miljoen kijkers te bereiken
KPN hoofdsponsor Eredivisie
20-04-2017 | 15:22:00
KPN is sinds 2014 verbonden als Official Partner van de hoogste voetbalcompetitie. Die samenwerking wordt nu voor de komende vier seizoenen uitgebreid tot het niveau van hoofdsponsor
Storm Digital aan de slag voor KNVB Campus
20-04-2017 | 08:56:05
Storm Digital start op campagneniveau waarbij eerst SEO, SEA en social ingezet worden
[Column] Frank Waals: Vragen staat vrij
13-04-2017 | 16:12:00
De voetbaljournalist mag al in zijn handjes knijpen wanneer een complimentje aan een speler zonder morren wordt aangenomen, hoe vreemd dat dan ook klinkt. Een goede actie of mooie goal benoemen kan, maar je krijgt er dikwijls het geforceerde antwoord "het draait niet om mij maar om het collectief" op terug
Lied Paul de Munnik als cadeau van Opel voor alle Feyenoorders
13-04-2017 | 10:13:00
Opel, tot 1 juli hoofdsponsor van Feyenoord, benaderde zanger Paul de Munnik voor een clublied
[Interview] Van uitgeverijen naar voetbal: Martijn Standaart over FC Utrecht
12-04-2017 | 11:52:40
Na jarenlang in de uitgeverijwereld te hebben gewerkt, maakt Martijn Standaart de overstap naar het stadion van FC Utrecht. Als commercieel directeur is hij verantwoordelijk voor onder andere de sales, marketing en pr van de voetbalclub
ING Nationale Partner van WEURO 2017
07-04-2017 | 12:31:00
Voor het eerst is Nederland gastheer van het EK Voetbal voor Vrouwen. ING steunt het Nederlandse Voetbal en dus ook het vrouwenvoetbal
[Column] Maarten Ros: Het oranje drama
03-04-2017 | 11:13:51
Met de recente resultaten tegen Bulgarije en Italië en de belabberde speelwijze maakt ook het merk Oranje een gigantische duikvlucht en verliest het zijn aantrekkelijkheid voor supporters en sponsoren
Jupiler League lanceert TV commercial
31-03-2017 | 11:57:00
Met de TV commercial toont de Jupiler League hoe talenten moeten knokken voor hun doorbraak
Feijenoord verslaat Ajax op social media
31-03-2017 | 09:03:00
Op 2 april staat Ajax – Feyenoord op het programma. Meltwater analyseert hoe de titelstrijd tussen de grootmachten zich online afspeelt
Live halve finales KNVB Beker bij Veronica en NUsport
22-02-2017 | 10:42:00
Wytse van der Goot presenteert beide uitzendingen samen met John Heitinga, die de wedstrijden analyseert
[Interview] Michel van Grunsven over sportmarketing bij Triple Double
14-02-2017 | 10:07:00
Emotie, supporters, beweging. Michel van Grunsven, partner bij sportmarketingbureau Triple Double, heeft er iedere dag mee te maken. We spreken hem over zijn specialisatie en de positieve en negatieve ontwikkelingen in het vak
Keuken Kampioen en FOX Sports lanceren campagne KampioensKoorts
13-02-2017 | 07:53:00
Keuken Kampioen en FOX Sports lanceerden de campagne KampioensKoorts
Samenwerking Manchester United en Deezer
02-02-2017 | 12:03:51
Spelers Bastian Schweinsteiger, Jesse Lingard en Ashley Young onthullen hun favoriete nummers via het ManU-kanaal op Deezer
Turner dendert voetbalmarkt op met investering in COPA90
02-02-2017 | 11:18:00
Turner International's Digital Ventures & Innovation Group kondigt een investering aan in het moederbedrijf van het mediasportbedrijf Bigballs Media (BBM), COPA90
FC Groningen en TradeCast introduceren online tv-zender FC Groningen TV
21-12-2016 | 08:28:00
Fans van voetbalclub FC Groningen kunnen nu hun club overal volgen met de komst van de online tv-zender FC Groningen TV
[Kijkcijfers] 2,7 miljoen mensen zien Nederland verliezen van Frankrijk in kwalificatiewedstrijd WK Voetbal
11-10-2016 | 07:46:00
Het Nederlands Elftal deed zijn best, had ook kansen en het lukte net niet. De Fransen hadden ook wat en dat was Paul Pogba, die ramde vanuit de middencirkel de bal in het Nederlandse doel en toen vonden de Fransen het wel best.