Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1397698

[Column] Arthur Terpstra: Oorlog in de ochtend
10-10-2017 | 11:38:00
Het meest recente en misschien wel meest schrijnende voorbeeld van het effect van een verschuiving binnen de programmering, is de breuk tussen Mattie en Wietze. Na jarenlang consistent beleid bij Qmusic omtrent het duo, zorgde een inmenging van Sky Radio (lees: John de Mol) voor verval bij de ochtendshow
[Party!] Nederlands MediaNetwerk is te gast bij... IPG Mediabrands
22-09-2017 | 13:51:00
IPG Mediabrands heeft het kantoor in Amsterdam Zuidoost verruilt voor een kantoor onder de rook van de Zuidas.
BCG: consumenten gaan over op digitaal, veel bedrijven blijven achter
18-05-2017 | 10:22:00
Dit staat in The Digital Marketing Revolution Has Only Just Begun, een rapport van de The Boston Consulting Group (BCG) en Facebook
Uitgesteld programma’s kijken: een uitkomst of een probleem?
19-03-2017 | 21:17:00
Wat is er nog fijner dan op een regenachtige zondagmiddag op de bank neer te ploffen en bij te komen van dat gezellige feestje van de avond ervoor?
[Interview] Diederik Breijer: "Creatie is een onlosmakelijk deel van de activiteiten van IPG Mediabrands geworden"
26-11-2016 | 11:44:00
Diederik Breijer, CEO IPG Mediabrands, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken hem.
[Column] Arthur Terpstra: Amerikaanse presidentsverkiezingen; de media falen, de media winnen
11-11-2016 | 11:24:00
Afgelopen dinsdag opende de Volkskrant met de vraag of Trump nog kon winnen? Het artikel was de dag ervoor gemaakt.
MAGNA brengt update van Outlook 2016
29-08-2016 | 11:03:00
MAGNA Outlook 2016 Update is een 52 pagina’s dik magazine waarin de inkoopspecialisten van MAGNA vanuit buying perspectief bekijken wat er gebeurt binnen verschillende mediatypen
Magna Global: We juichen voor België maar ze winnen niet
10-06-2016 | 15:23:00
De helft van Nederland heeft een ander land gekozen als favoriet. België is de grote favoriet bij 35 procent van de Nederlanders