Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1404612

[Interview] Jasper Bronner over het identificeren van cultuur
19-04-2018 | 15:57:25
Samen met Hofstede Insights zette MediaCom het onderzoek Cultural Connections op, een cultuurmarketingstudie uitgevoerd in 63 landen onder 60.000 consumenten. Wij spreken Jasper Bronner, Business Science Director van MediaCom, over de resultaten
[Vacatures] MediaCom zoekt Communications Executive
04-04-2018 | 17:36:09
Als Communications Executive werk je in een Communications Team en werk je samen met de Communications Planner aan de uitvoering van digitale en mediaplannen. Tevens manage en monitor je digitale campagnes
[Column] Folkert Langeveld: Beste Folkert, hoe hebben we u geholpen?
03-04-2018 | 11:11:31
Als Ziggo mij een herinnering stuurt omdat ik hun call center nog niet heb gewaardeerd, is dat nog wel een fijne klantervaring? Als iemand aan mij vraagt: “Vind je me eigenlijk wel aardig?”, vind ik diegene vaak al iets minder aardig
[Cross Media Adverteerder 2018] Denise Noordermeer over Tele2
28-03-2018 | 14:41:00
Tele2 is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door MediaCom. Wij spreken met Denise Noordermeer, mediamanager bij Tele2
[Vacatures] MediaCom zoekt Senior AV Planner
13-03-2018 | 14:33:00
Bij MediaCom geloven we dat alle communicatie met elkaar verbonden is, systeemdenken noemen we dat. Wij streven naar het optimaliseren van het gehele communicatiesysteem van een merk, niet de afzonderlijke componenten
[Cross Media Case 2018] Berno Schokker over Filemon on Tour
12-03-2018 | 13:24:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. ŠKODA stuurt Filemon on Tour in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Berno Schokker, Head of Marketing Communication van ŠKODA
JWT en Opel lanceren wervingscampagne om meer vrouwelijke autoverkopers aan te trekken
05-03-2018 | 11:47:24
Slechts 4 procent van de autoverkopers in het Opel-dealernetwerk is vrouw. Om meer diversiteit op de werkvloer te creëren is Opel, samen met partner Randstad, een experimentele campagne gestart
[Vacatures] MediaCom zoekt Communications Director
01-03-2018 | 11:05:00
Bij MediaCom geloven we dat alle communicatie met elkaar verbonden is, systeemdenken noemen we dat. Wij streven naar het optimaliseren van het gehele communicatiesysteem van een merk, niet de afzonderlijke componenten
Rik toe Water aangesteld als Creative Director Motion Content Group bij GroupM
20-02-2018 | 19:32:15
Per 1 januari is Rik toe Water gestart als Creative Director van Motion Content Group. Hiermee haalt GroupM creatieve expertise in huis om verder te bouwen aan de innovatieve formats van Motion Content Group
Activatie Erdem x H&M-collectie op Rotterdam Centraal
03-11-2017 | 11:24:00
Ter promotie van de designercollectie produceerden Megawatt, Kinetic en MediaCom een opvallende activatie op Rotterdam Centraal
Tele2 kiest voor MediaCom
02-11-2017 | 14:07:00
Tele2 kiest voor MediaCom na een mediareview voor haar offline business. De pitch werd begeleid door 3MO onder leiding van Ivonne Boumeester
Tessa van der Starre Managing Director MediaCom
19-10-2017 | 14:59:00
In deze rol is zij verantwoordelijk voor de aansturing van alle klantenteams, klanten en operations. Daarnaast is Michiel Houben als Managing Director van Fresh Fruit aan het MT van MediaCom toegevoegd
TinyRiot! maakt onlinevideoreeks voor Olvarit
12-10-2017 | 12:19:00
De campagne is het resultaat van een samenwerking tussen TinyRiot!, MediaCom Beyond Advertising (MBA), Google en enkele Nederlandse bloggers
[Interview] Albert de Koning over de Altijd Daltarief-campagne van Essent
20-03-2017 | 11:32:00
Essent zet in de recente campagne de was in een bijzonder daglicht. Of liever gezegd maanlicht. Samen met Etcetera lieten ze een aantal street artists hun gang gaan met 3900 kilo was om duidelijk te maken dat ’s nachts wassen niet meer nodig is. We spreken met Albert de Koning, Head of Marketing Formula bij Essent
H&M kiest wederom voor MediaCom
15-02-2017 | 22:02:39
H&M heeft in Nederland de samenwerking met Mediacom hernieuwt voor de mediastrategie en -inkoop
IKEA Nederland kiest voor MediaCom
02-12-2016 | 11:11:00
Mediacom is het nieuwe mediabureau van IKEA Nederland. Mediacom kwam als winnaar uit de bus na een pitch die vanuit IKEA Group wereldwijd werd uitgezet. IKEA nodigde voor de pitch de bureaus Carat, MEC Global en Mediacom uit
Pon’s Automobielhandel kiest opnieuw voor MediaCom
29-09-2016 | 10:04:00
Pon’s Automobielhandel heeft ervoor gekozen om na een lokale review voor de behartiging van haar mediabelangen door te gaan met MediaCom
MediaCom Netherlands: Frank Bitter named Benelux Chairman & EMEA market development officer
16-10-2015 | 15:45:00
Frank has led and successfully grown MediaCom Netherlands over the last nine years, building it into the 3rd largest agency in the Netherlands