Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1399569

Mediaxplain* werkt voor Prijsvrij.nl
14-11-2017 | 14:53:00
Online reisorganisatie Prijsvrij.nl brengt haar PR activiteiten onder bij marketing- en mediabureau Mediaxplain*
IPG Mediabrands ontwikkelt slimme geografische tool: Geovision
13-11-2017 | 15:08:00
De juiste advertentie op de juiste plek én het juiste moment, zodat je zeker weet dat je je doelgroep optimaal bereikt
De populairste series volgens Clipit
09-11-2017 | 13:57:00
Clipit analyseerde berichten over 35 series. Alle online en social mediavernoemingen van bekende series die nu op TV te zien zijn, werden geanalyseerd
[Panelgesprek] Succesvolle branded content: waar begin je?
09-11-2017 | 11:17:37
Marcom- en mediaexperts Marcella van Velzen, Michel Tiggelman, Christiaan van Betuw en Elias Reinheimer zijn te gast bij Value Zipper en geven advies
[Interview] Joost Istha (ZIGT): "Toegang tot data van onze klanten is essentieel om ons werk te kunnen doen"
09-11-2017 | 05:54:00
Nederlands MediaNetwerk TV spreekt met Joost Istha, opricher, eigenaar en CEO van mediabureau ZIGT
Nieuwe Digital Development Director en Research Director voor Mediaxplain*
08-11-2017 | 13:27:00
De constante zoektocht van Mediaxplain* naar vakgenoten heeft geresulteerd in het recruiten van twee nieuwe directors: Rolf van Houten en Marloes Rijnders
Gepersonaliseerde fixed homepage takeover NU.nl door Samsung
07-11-2017 | 12:54:50
Starcom en Sanoma introduceren de gepersonaliseerde fixed homepage takeover op NU.nl. De homepage takeover betreft een fixed propositie die kan worden gecombineerd met data
[Commercial Review] Maurice van Susante: Lidl, Greenpeace, Cluse
07-11-2017 | 11:34:00
Wie deze heeft gemist, heeft echt onder een steen gezeten. Op radio, tv, online en in print was deze campagne van Lidl niet te missen. Het inzicht was een eenvoudig woordgrapje, en ook al eens gedaan
Samenwerking tussen GLOW en blowUP media
06-11-2017 | 12:36:00
GLOW Eindhoven en blowUP media zijn een creatief partnership overeengekomen om het lichtfestival op kunstzinnig vlak en qua bereik verder te laten groeien
Activatie Erdem x H&M-collectie op Rotterdam Centraal
03-11-2017 | 11:24:00
Ter promotie van de designercollectie produceerden Megawatt, Kinetic en MediaCom een opvallende activatie op Rotterdam Centraal
Terugblik IPG Mediabrands' Redefine Retail’17
02-11-2017 | 14:37:00
Naast externe sprekers, bood het event ook een podium voor sprekers vanuit de eigen organisatie
Tele2 kiest voor MediaCom
02-11-2017 | 14:07:00
Tele2 kiest voor MediaCom na een mediareview voor haar offline business. De pitch werd begeleid door 3MO onder leiding van Ivonne Boumeester
[Column] Ruud Verheijen: Effie verliest zijn glans
02-11-2017 | 12:11:31
De belangrijkste prijs in ons vak verliest zijn glans. De Effie Award-uitreiking 2017 in het Concertgebouw maakte dat pijnlijk duidelijk. En presentator Tijl Beckand maakte het alleen maar erger
Brand New Telly en Havas verantwoordelijk voor merkcampagne Lexus
01-11-2017 | 14:04:00
Door de beeldtaal laat het concept zich goed doorvertalen naar verschillende middelen. Van TVC tot 6 seconden pre-roll
Isobar creëert Halloweencampagne Fanta
01-11-2017 | 12:17:55
De campagne wordt uitgerold via Facebook, Snapchat, Instragram en YouTube en bestaat uit onder andere exclusieve Halloween cans, online video, social tutorials, Snapchatlenzen en social activaties
Marion Kuiper commercieel directeur iProspect Nederland
01-11-2017 | 10:55:00
Kuiper is sinds mei van dit jaar werkzaam als Client Director bij het bedrijf. In haar nieuwe rol gaat Kuiper onderdeel uitmaken van het directieteam van iProspect
Gérard Ghazarian, Clement Postmus, Chris van Zanten, Patrick Veldhuis en Youri van der Mijn in directie Candid Group
31-10-2017 | 11:05:00
Om recente en komende groei van Candid Group in goede banen te leiden, is een nieuwe directie aangesteld
Dirk van den Bosch verlaat Publicis One Nederland
30-10-2017 | 08:49:00
De afgelopen anderhalf jaar was Van den Bosch, samen met Cornelie Weller, CEO van Publicis One in Nederland
[Interview] Arne van den Berg en Taco Vinkeles over MediaActivationCo.
24-10-2017 | 11:35:00
Na jaren samengewerkt te hebben in commerciële en creatieve functies bij Radio 538 Groep, zijn Arne van den Berg en Taco Vinkeles nu MediaActivationCo. gestart. We spreken met ze over het nieuwe bedrijf
Eric Kip voorzitter MWG, René Zeedijk vice voorzitter
23-10-2017 | 14:31:00
Eric Kip (Managing Director Exterion Media) neemt het stokje over van Ton Rozenstraten (CCO RTL)
Samenwerking Havas Media en optimizationbedrijf ORTEC
23-10-2017 | 11:57:00
Door samen te werken met ORTEC haalt Havas Media wiskundige optimalisatie- en analyticskennis in huis om aan de slag te gaan met de customer journey, conversie-attributie en crosschanneloptimalisatie
Funkel ontwikkelt campagne voor KVGN ‘Minder CO2. Wij doen mee.’
20-10-2017 | 09:54:00
De Koninklijke Vereniging Gasproductiebedrijven Nederland is een campagne gestart om het belang van de reductie van CO2-uitstoot onder de aandacht te brengen.
Tessa van der Starre Managing Director MediaCom
19-10-2017 | 14:59:00
In deze rol is zij verantwoordelijk voor de aansturing van alle klantenteams, klanten en operations. Daarnaast is Michiel Houben als Managing Director van Fresh Fruit aan het MT van MediaCom toegevoegd
Isabelle Dacz CEO WAVEMAKER Nederland
19-10-2017 | 09:04:00
Tim Castree, Global CEO van WAVEMAKER heeft bekendgemaakt dat Isabelle Dacz CEO wordt van WAVEMAKER Nederland, het nieuwe mediabureau door de fusie van MEC en Maxus+Helder
Arne van den Berg en Taco Vinkeles starten eigen bureau: MediaActivationCo.
18-10-2017 | 12:48:15
Na jaren samengewerkt te hebben in commerciële en creatieve functies bij de Radio 538 Groep, zijn Arne van den Berg en Taco Vinkeles MediaActivationCo. gestart
Walter Flaat Chief Data Officer Dentsu Aegis, uitrol M1
16-10-2017 | 09:44:00
M1 is het adresseerbare targetingplatform van het in 2016 door Dentsu Aegis Network geacquireerde Amerikaanse Merkle
Terugblik ADNIGHT 2017
11-10-2017 | 13:09:00
50 bureaus openden hun deuren voor geïnteresseerde marketeers, vakgenoten en jong talent
DeMediabureau50 | De genomineerden
11-10-2017 | 10:08:00
DeMedia100 2018 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media zal worden bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 6 december in Amsterdam.
[Column] Arthur Terpstra: Oorlog in de ochtend
10-10-2017 | 11:38:00
Het meest recente en misschien wel meest schrijnende voorbeeld van het effect van een verschuiving binnen de programmering, is de breuk tussen Mattie en Wietze. Na jarenlang consistent beleid bij Qmusic omtrent het duo, zorgde een inmenging van Sky Radio (lees: John de Mol) voor verval bij de ochtendshow
[MediaBelofte 2018] Genomineerd: Sophie Benink, Communication Consultant Zenith
10-10-2017 | 09:52:00
Sophie Benink is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2018. Wij spreken haar.
[MediaBelofte 2018] Genomineerd: Lise Donkersloot, Mediaplanner ZIGT
09-10-2017 | 15:20:00
Lise Donkersloot is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2018. Wij spreken haar
Yessica Zwetsloot en Rutger Mackenbach nieuwe directie Stroom
06-10-2017 | 11:25:00
Mackenbach en Zwetsloot hebben de dagelijkse leiding over mediabureau Stroom overgenomen. Patrick Veldhuis wordt Chief Media Officer van Het Mediakantoor, onderdeel van de Candid Group. Titus Eikelboom wordt directeur frank.news
Campagne #CompliMentos van start op World Smile Day
06-10-2017 | 11:04:00
Your Social en MEC Global lanceren de campagne #CompliMentos met een kickoff event tijdens World Smile Day op Utrecht Centraal
[Vacatures] Abovo Media zoekt Media Inkoper
04-10-2017 | 13:25:53
Als fulltime Media Inkoper bij Abovo Media ben jij verantwoordelijk voor de prijsonderhandelingen voor onze klanten.
[Vacatures] Abovo Media zoekt Digital Planner
04-10-2017 | 11:06:00
Als fulltime (Digital) Planner bij Abovo Media ben jij verantwoordelijk voor het optimale verloop van interne werkprocessen en het inplannen van digital opdrachten.
[Vacatures] Abovo Media zoekt Digital Consultant
04-10-2017 | 10:58:00
Als fulltime Digital Consultant bij Abovo Media ben jij verantwoordelijk voor het complete digitale media advies.
Babette Bakker Digital Media Consultant bij Mediaxplain*
04-10-2017 | 08:34:00
Strategische marketing- en mediabureau Mediaxplain* mag een nieuw gezicht toevoegen aan het team. Babette Bakker gaat aan de slag als Digital Media Consultant
The Odd Shop geeft alle vrouwen een rol in Pink Ribbon-campagne
02-10-2017 | 17:14:00
De hele maand oktober is het borstkankermaand. Pink Ribbon lanceert daarom een campagne met het thema: Doneer jij voor jezelf?
[MediaBelofte 2018] Sharon Goldstoff over mediatalent...
02-10-2017 | 12:37:00
Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.
Daan van Kuijeren en Jochem Zwetsloot naar Zenith
29-09-2017 | 12:17:00
Daan van Kuijeren is aangesteld als Head of Strategy bij mediabureau Zenith Nederland. Jochem Zwetsloot is aangesteld als Head of Digital
[Vacatures] Abovo Media zoekt Online mediaplanner
28-09-2017 | 08:34:44
Abovo Media zoekt een fulltime Online mediaplanner die verantwoordelijk is voor online media en middelen campagnes
Schiphol kiest voor mediabureaus M2Media en iProspect
27-09-2017 | 12:16:00
Royal Schiphol Group heeft na een Europese aanbestedingsprocedure gekozen voor M2Media en iProspect
[Vacatures] Abovo Media zoekt Copywriter
27-09-2017 | 10:34:00
Abovo Media zoekt een fulltime Copywriter die verantwoordelijk is voor het schrijven en redigeren van alle creatieve en commerciële teksten
[Vacatures] Abovo Media zoekt Marketingmanager
27-09-2017 | 09:35:00
De fulltime Marketeer is verantwoordelijk voor de verdere professionalisering en zichtbaarheid van Abovo Media
UM Studios en Bloemenbureau Holland creëren The Green Gallery Green Screen adblocker
26-09-2017 | 15:26:00
UM Studios creëert The Green Gallery Green Screen adblocker in samenwerking met IMA (Influencer Marketing Agency) en Superhero Cheesecake
Fitzroy, Greenberry, Mindshare, Yune, Qban en Het PR Bureau ontwikkelen campagne Zilveren Kruis
26-09-2017 | 10:56:31
De campagne rond de nieuwe dienst Zorgverkenner is te zien en horen op televisie, billboards, online en radio
[Party!] Nederlands MediaNetwerk is te gast bij... IPG Mediabrands
22-09-2017 | 13:51:00
IPG Mediabrands heeft het kantoor in Amsterdam Zuidoost verruilt voor een kantoor onder de rook van de Zuidas.
Starcom en Cheil lanceren Instagram Stories Canvas voor Samsung
22-09-2017 | 10:15:14
De Rulebreakers campagne voor de Samsung Galaxy S8 laat zien dat grenzen steeds verlegd kunnen worden, nu met Instagram Stories Canvas
LINDA. doet rondje mediabureaus met Rico Verhoeven
19-09-2017 | 17:00:00
Het LINDA.salesteam is samen met hoofdredacteur Jildou van der Bijl en B2B-directeur Caren Wassink op een Tour de Rumoer langs verschillende mediabureaus gegaan
Jess Gunn & James Crossley winnaar JongeHonden-pitch Booking.com
18-09-2017 | 11:03:00
Stichting JongeHonden verbindt jonge creatieven aan bureaus en merken. Het duo Jess Gunn & James Crossley won de openingspitch voor Booking.com
STER schrapt in 2018 zowel bureau- als volumekorting
16-09-2017 | 15:02:00
Vanaf 2018 worden de inkoopmogelijkheden bij Ster voor radio en tv vereenvoudigd.
[Column] Paola Cassone: Wat houdt ons tegen?
15-09-2017 | 12:46:00
Onlangs is de nieuwe televisiecampagne van de Nederlandse Spoorwegen gestart. Geconfronteerd met een slappe boterham in hun verzorgingstehuis, beslissen twee vrienden om in Parijs te gaan lunchen
Marc Verschoor Managing Director Zenith Nederland
14-09-2017 | 10:51:00
Na het afgelopen jaar als coo geopereerd te hebben van Zenith is Marc Verschoor per direct benoemd tot Managing Director Zenith Nederland
Abovo Media werkt voor 999 Games
14-09-2017 | 09:35:00
Abovo Media gaat de planning, inkoop en strategie verzorgen van de tv-campagnes voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games
[Forum] Wat betekent het nieuwe inkoopregime van STER voor mediabureaus?
13-09-2017 | 08:14:00
De STER stop met het geven van zowel bureau- als vollumekorting 1 januari 2018.
STER schrapt in 2018 zowel bureau- als volumekorting
12-09-2017 | 15:45:00
Vanaf 2018 worden de inkoopmogelijkheden bij Ster voor radio en tv vereenvoudigd.
Initiative Tomorrow ontwikkelt concept dat verboden zou moeten worden
07-09-2017 | 12:35:00
Initiative Tomorrow bedacht de strategie en het concept voor de Autodrop-campagne: Dropdolheid
Abovo Media werkt voor sfeerlichtspecialist Calex
07-09-2017 | 06:11:00
Abovo Media gaat werken voor sfeerlichtspecialist Calex en is verantwoordelijk voor de mediastrategie en -planning, inkoop, creatie en het monitoren van de effecten van de gehele multi-mediale campagne
Brego Keller ceo UM
06-09-2017 | 11:57:00
IPG Mediabrands Nederland benoemt Brego Keller per 1 november als ceo van UM. Brego volgt in deze functie Rik Ruts op die mediabureau UM heeft verlaten
Maxus+Helder en MEC worden WAVEMAKER
06-09-2017 | 11:38:00
De naam van het nieuwe media-, content- en technologiebureau, dat wordt gecreëerd door de wereldwijde samenvoeging van Maxus en MEC, is WAVEMAKER
[Column] Ruud Verheijen: Mayweather vs McGregor, KO voor pay-per-view in Nederland?
04-09-2017 | 22:44:00
Eindelijk was het zover. Zaterdagnacht. The Fight of the Century. Ik had een dagpas aangeschaft en kon dus via FOXSports/Ziggo de wedstrijd in zijn geheel volgen.
JWT en Mindshare ontwikkelen ING introduceert
28-08-2017 | 11:59:00
Met een aangescherpte media-inzet speelt ING in op het veranderende mediagebruik onder consumenten door minder uit te gaan van campagneperiodes
PHD presenteert publicatie Merge | The closing gap between technology and us
28-08-2017 | 10:09:54
Aan de hand van business leaders, academici en onderzoekers wordt een toekomst verkend waarin consumenten zowel virtueel als biologisch zullen samengaan met technologie
[Column] Niels Bruinsma: De ontwikkelingen van het dagbladenlandschap
25-08-2017 | 11:24:00
Het is al jaren onrustig in de dagbladwereld. De totaal verspreide oplage van alle dagbladen ligt nu nog tegen de 3 miljoen exemplaren. Dat was vóór de eeuwwisseling wel anders, toen De Telegraaf alleen al een oplage van zo’n 800.000 had. Toch zien wij kansen om iets te doen aan de dalende oplagecijfers
Monique Botman vertrekt bij Omnicom Public Relations Group
25-08-2017 | 10:04:00
Monique Botman, Managing Director social impact & creating shared value Omnicom Public Relations Group, verlaat het bureau per 1 september aanstaande
Havas Media en Pointlogic lanceren Commspoint Journey
24-08-2017 | 10:46:29
Met Commspoint Journey breidt Havas Media haar expertise op het gebied van strategische communicatieplanning uit
L’Oréal eerste adverteerder op datingapp Happn
23-08-2017 | 12:28:00
Zenith heeft in samenwerking met McCann Amsterdam een samenwerking opgezet tussen L’Oréal Nederland en datingapp Happn
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 21:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good.’
Jeroen Verkroost Managing Director Digital bij Omnicom Media Group Nederland
17-08-2017 | 15:10:00
Tot voor kort vervulde onze columnist ad interim de directeursfunctie van het IAB en was hij eerder werkzaam bij de Persgroep
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 09:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good’
GroupM benoemt Robin Bach Kolling tot Managing Director [m]PLATFORM Amsterdam
07-08-2017 | 11:09:00
Hij volgt Geert Hoogeveen op die deze zomer de groep heeft verlaten.
ING pakt uit voor Pride Amsterdam
01-08-2017 | 14:50:00
ING geeft vervolg aan de Kleur het leven-campagne tijdens de Pride Amsterdam. ING ontwikkelde onder andere in samenwerking met Snapchat een Pride worldlens en een filter
Sven Huberts Managing Director ad interim Isobar Nederland
01-08-2017 | 11:05:34
Huberts zal met ingang van 1 september het management van Isobar Nederland voeren voor een periode van minimaal 6 maanden
Neneh Verburg consultant Mediaxplain*
01-08-2017 | 10:19:00
Verburg heeft een achtergrond in social media, contentproductie en influencermarketing en was voorheen werkzaam als Social Media Executive bij Moxie Amsterdam
Wordt Ouders van Nu het nieuwe succes van Sanoma?
28-07-2017 | 12:01:00
Ouders van Nu wordt wel eens het nieuwe vtwonen genoemd. En ergens is dat ook wel logisch
[Interview] Patrick Molleman over de HEMA als nieuwe klant van OMD
25-07-2017 | 16:55:00
Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft HEMA OMD geselecteerd als haar nieuwe internationale mediapartner. We spreken met CEO Omnicom Media Group Nederland Patrick Molleman over het warenhuis, de doelstellingen en data als bezit
Arnoud van der Valk Head of Sales The Media Exchange
25-07-2017 | 15:57:00
Arnoud van der Valk heeft de leiding over de salesactiviteiten en is verantwoordelijk voor de verkoop van de bij The Media Exchange aangesloten online-audiokanalen
ABN Amro op zoek naar mediabureau
25-07-2017 | 10:13:43
ABN Amro gaat door middel van een pitch op zoek naar een (nieuw) mediabureau. Het huidige bureau, UM, is ook uitgenodigd door de bank
VIVAT kiest voor The online company
21-07-2017 | 11:44:00
VIVAT, het moederbedrijf van onder meer Zwitserleven, Reaal en ACTIAM, heeft gekozen voor The online company als digitaal mediabureau
Tele2 kiest opnieuw voor iProspect
20-07-2017 | 12:05:00
Tele2 werkt al meer dan 10 jaar samen met iProspect in Nederland. Ze gaan ook samenwerken met iProspect Kroatië en Litouwen
Abovo Media werkt voor MultiTankcard
20-07-2017 | 07:50:00
MultiTankcard is in 2017 een nieuwe weg ingeslagen en gaat zich vanwege de snelle groei van het aantal zzp’ers in Nederland nog meer focussen op dit segment.
Weleda en MEC Wavemaker introduceren The Tiny Five
19-07-2017 | 09:58:00
Weleda introduceert The Tiny Five, de kleinste, maar meest belangrijke medewerkers in een reeks van vier video's
Michael Luttik, Daan Vrijsen, Rob de Boer en Sjoerd Wijtzes naar Abovo Media
19-07-2017 | 09:41:00
Digital Brixx, onderdeel van Abovo Media heeft vier nieuwe specialisten aangetrokken
Saskia Wagenmakers Managing Director iProspect
17-07-2017 | 15:51:00
Ze volgt Mark van Dijk op die na 6 jaar het bedrijf verlaat. Wagenmakers werkt sinds december 2016 als commercieel directeur bij iProspect
Erkende Verhuizers kiezen voor M2Media
14-07-2017 | 13:32:00
De Organisatie voor Erkende Verhuizers, met circa 240 aangesloten verhuisbedrijven, heeft na een bureau-oriëntatie gekozen om haar marketing, media en creatie onder te brengen bij M2Media
[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt
13-07-2017 | 12:05:00
We vinden het tegenwoordig helemaal normaal, maar het concept van geluk als levensrecht is vrij recent. Vóór de 18e eeuw was de wereld een pijnlijke plaats en leven een kwestie van uithoudingsvermogen.
Artsen zonder Grenzen kiest voor RLVNT
07-07-2017 | 10:59:00
Na een pitchtraject heeft Artsen zonder Grenzen gekozen voor een intensieve samenwerking met RLVNT. Het bureau zal hen als strategische partner ondersteunen op het gebied van mediastrategie en content creatie
BVA en Ebiquity introduceren modelcontract voor mediabureaus
07-07-2017 | 10:05:00
Voor Nederlandse adverteerders is er nu een Modelcontract Mediabureau beschikbaar. Na alle ophef over de ANA Papers vorig jaar heeft Ebiquity Netherlands dit modelcontract geïnitieerd voor de Nederlandse markt
Jolieke Keynes Client Services Director Isobar
06-07-2017 | 15:25:00
Keynes gaat de inhoudelijke dagelijkse leiding van het accountteam op zich nemen en is sinds 2009 werkzaam binnen Dentsu Aegis Network
[Interview] Marc Verschoor over het nieuwe Zenith
06-07-2017 | 14:28:00
Zenith heeft een nieuwe mondiale benadering van communicatie onthuld, tezamen met een geheel nieuwe opzet van de merkidentiteit, propositie en platforms van het netwerk. We spreken met Marc Verschoor, COO van Zenith Nederland
Roland Teerenstra Managing Director OMD Nederland
03-07-2017 | 23:58:00
De aanstelling is, voorafgegaan door een zorgvuldig searchtraject, verzorgd door Result Recruitment.
XITE lanceert Nederlands eerste programmatic advertising campagne op televisie
03-07-2017 | 23:47:00
Muziekvideo brand XITE biedt adverteerders vanaf deze maand de mogelijkheid om online advertentiecampagnes op televisie in te kopen.
MediaScience werkt voor Zonnatura
29-06-2017 | 12:09:00
Zonnatura heeft MediaScience ingeschakeld om aan de juiste doelgroep te vertellen dat Zonnatura op aarde is om op een gemakkelijkere manier gezonder en lekkerder te eten.
Roorda en Mediaxplain* aan de slag voor Superunie
29-06-2017 | 10:56:00
Superunie, inkooporganisatie van dertien onafhankelijke retailorganisaties, lanceert de nieuwe communicatiecampagne van het merk g’woon
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Warsteiner lanceert merkcampagne Het Verschil
22-06-2017 | 11:26:00
Reclamebureau New Normal ontwikkelde de merkcampagne voor Warsteiner. De campagne wordt afgetrapt met een tv-commercial
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Robbert van der Hulst Senior Insights Consultant M2Media
19-06-2017 | 11:32:00
Van der Hulst was Sr. Marketing & Business Intelligence-analist bij RTL en gaat sturing gaat geven aan het Insights-team
Fotografe Robin de Puy speelt hoofdrol in Spa campagne
14-06-2017 | 11:17:00
De film, The Purest Picture. Life through a Spa lens, vormt de basis van de online campagne van Spa waarmee het merk zijn visie in de puurste vorm wil uitdragen
NetBooster en Artefact bundelen krachten
13-06-2017 | 12:30:57
Zij vormen samen een wereldwijd online marketingbureau dat zich focust op strategische digitale marketingconsultancy met data en artificial intelligence als basis