Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1665624

Doritos laat bekende YouTubers digitaal touwtrekken
13-07-2018 | 14:43:26
PepsiCo lanceert het concept Doritos® Collisions, twee tegenstrijdige smaken in één zak. Creatief bureau Fitzroy en mediabureau OMD ontwikkelden een Livestream Battle
Film1 lanceert campagne Leuker dan de realiteit
22-06-2018 | 11:48:00
In samenwerking met strategisch design/communicatiebureau Just en productiebureau Supersolid heeft Film1 een campagne gelanceerd om de nieuwe online service onder de aandacht te brengen
OMD wint IAB Programmatic Award voor Renault
19-06-2018 | 15:35:00
OMD Nederland wint een IAB Programmatic award in de categorie Performance / Activation campaign voor de case Renaults Improved Always-On Consumer Funnel
Doritos lanceert campagne in bioscoop
11-04-2018 | 17:27:00
Doritos heeft een campagne ingekocht in de bioscoop genaamd They Left The Best Part. Als ludieke actie werd er naast de bioscoopcommercial ook een Doritos Box geplaatst
[Cross Media Adverteerder 2018] Jos van den Bergh over Renault
28-03-2018 | 16:02:00
Renault is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het jaar 2018, voorgedragen door OMD. Aan het woord is Jos van den Bergh, Manager Marketing Communicatie bij Renault
[Cross Media Adverteerder 2018] Sylvia den Blanken over PepsiCo
28-03-2018 | 14:50:00
PepsiCo is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door OMD. Wij spreken met Sylvia den Blanken, senior mediamanager bij PepsiCo
[Cross Media Bureau 2018] Roland Teerenstra over OMD
22-03-2018 | 04:41:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. OMD is genomineerd voor de titel Cross Media Bureau van het jaar. Aan het woord is Roland Teerenstra Managing Director bij OMD Nederland
Renault Scenic TV Remarketing Zilveren Cross Media Case 2018
19-03-2018 | 18:06:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Renault Scenic TV Remarketing, ingestuurd door OMD Nederland, Zilveren Cross Media Case van het jaar
[Column] Isabelle Bolluyt: Vraagteken? Uitroepteken!
14-02-2018 | 13:02:00
De R van relevantie zit hem in de uitroeptekens en de schreeuwerigheid. Zo is de headline van NU.nl, "Voorlopig geen schaatsweer", niet zo sexy als "Schaatsen? Vergeet het maar!" (AD.nl) of "Rijk dankzij de Bitcoin? Kijk uit!"
Irene de Vos Director of Strategy bij OMD
26-01-2018 | 10:01:42
OMD Nederland stelt Irene de Vos aan als Director of Strategy. Irene komt van Air Miles waar zij eindverantwoordelijk was voor de (database) marketing van het Loyalty programma van Air Miles
Luisteraars 538 laten zich vier dagen opsluiten in een Dacia
26-01-2018 | 09:47:00
De luisteraar die het langst blijft zitten, rijdt met de Dacia Duster naar huis. De non-spot-actie 'Blijf erin en win' is 24 uur per dag te volgen via de livestream op 538.nl
[Column] Isabelle Bolluyt: #generatiekloof
17-01-2018 | 12:48:00
De smartphone van mijn dochter, de puberella, plingt zich een glasbreuk. Een snelle blik leerde mij waar de pling-tsunami door veroorzaakt werd: tags. Keiharde tags. Waar ik, van de brave Hyvesgeneratie, nog hele berichten deelde (bronnen, foto’s, updates) zie ik hier de nieuwe OhMyGod-generatie vooral alles taggen
[Interview] Patrick Molleman over de HEMA als nieuwe klant van OMD
25-07-2017 | 16:55:00
Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft HEMA OMD geselecteerd als haar nieuwe internationale mediapartner. We spreken met CEO Omnicom Media Group Nederland Patrick Molleman over het warenhuis, de doelstellingen en data als bezit
HEMA kiest voor OMD
13-07-2017 | 17:16:21
Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft HEMA OMD geselecteerd als haar nieuwe Internationale mediapartner. Hiermee vertrekt HEMA na acht jaar bij Initiative
[MediaWeek] JUKE | Segmentatiemodel in Augmented Reality | Programmatic Advertising op TV | Roland Teerenstra | Sanne Visser
07-07-2017 | 17:56:00
Wat een start van de MediaWeek! Op maandag regent het primeurs.
Roland Teerenstra Managing Director OMD Nederland
03-07-2017 | 23:58:00
De aanstelling is, voorafgegaan door een zorgvuldig searchtraject, verzorgd door Result Recruitment.
Patrick Molleman CEO Omnicom Media Group Netherlands
23-01-2017 | 15:40:00
Effective immediately, Omnicom Media Group EMEA, represented by regional CEO, Colin Gottlieb, has decided to appoint Patrick Molleman as its new CEO to run the Netherlands operation.
[Forum] Hoeveel creatie kunnen mediabureaus zinvol naar zich toetrekken?
11-12-2016 | 13:10:00
Mediabureaus gaan zich steeds meer op creatie richten. Ze ontwikkelen creatieve concepten, houden zich bezig met online- en steeds vaker ook offline creatie, nemen creatieven in dienst of richten zelfs complete creatieve afdelingen op.