Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1428164

[Kijkcijfers] Marktaandeel RTL daalt met 10 procent
08-11-2017 | 09:59:00
RTL zit al een tijd lang in de hoek waar de klappen vallen en de kijkcijfers van oktober laten zien, dat dit nog niet is afgelopen.
[Kijkcijfers] Kijktijd september stijgt 2,4 procent
24-10-2017 | 11:13:00
De laatste keer hiervoor dat de kijktijd steeg, was maart 2015
Susanne Stolwijk eindverantwoordelijk voor Twitterteam binnen BrandDeli
27-09-2017 | 10:29:00
Sinds een aantal maanden is Stolwijk achter de schermen al actief in deze rol. BrandDeli is de officiële Nederlandse salespartner van Twitter
John de Mol doet nog niets met SBS maar belofte hangt in de lucht
08-09-2017 | 09:28:00
Nadat de kijktijd in juni met 8,3 procent waren gedaald, was de daling in juli met 1,9 procent opvallend mild maar augustus laat een daling zien van 6 procent tot 156 minuten per dag.
BrandDeli weet marktaandeel weer te vergroten
01-09-2017 | 14:17:00
Met 20,6 procent marktaandeel hebben de zenders uit het portfolio van BrandDeli in augustus het hoogste marktaandeel ooit behaald
#Hashtag bestaat 10 jaar
23-08-2017 | 10:25:28
Op 23 augustus 2007 stelde Twitter-gebruiker Chris Messina voor om de hashtag te gebruiken om conversaties op het platform met elkaar te verbinden
[Kijkcijfers] NPO, RTL en SBS scoren laagste gezamenlijk marktaandeel van dit decennium - opkomst niche-televisie
07-08-2017 | 20:53:00
Het is zomer dus gebeurt er niets in de televisiewereld. Ja, op je bolle ogen. De ontwikkeling van de kijkcijfers in juli, laten verschillende interessante ontwikkelingen zien.
Hoogste marktaandeel ooit voor portfolio BrandDeli
01-08-2017 | 12:54:23
De zenders uit het portfolio van BrandDeli hebben in de maand juli 19,9 procent marktaandeel behaald. Dit betekent een stijging van 16 procent ten opzichte van juli vorig jaar
Steven van Dorp naar BrandDeli
04-07-2017 | 07:34:00
Mediabedrijf BrandDeli versterkt haar Strategy & Creative-team met Steven van Dorp als nieuwe Concept Creative Brand Partnerhips. Met zijn stap richting BrandDeli gaat hij voor het eerst aan de slag aan de exploitantzijde
Juni recordmaand voor BrandDeli
03-07-2017 | 13:51:00
BrandDeli heeft de maand juni afgesloten met een recordmarktaandeel van 19,8 procent op doelgroep 20 t/m 49 jaar, een stijging van 27 procent vergeleken met juni vorig jaar
Live Blog Cannes 2017 | Donderdag 21 juni
21-06-2017 | 15:11:00
Vandaag in Cannes D-Day. Eerst nartuurlijk het ontbijt van MarketingTribune en MacGyver, ook vanmorgen weer het kloppend hart van de Nederlandse Creatieve Industrie.
De Persgroep en BrandDeli intensiveren samenwerking
01-06-2017 | 09:58:00
Beide partijen kondigen aan samen de exploitatie van videocontent verder te combineren
[Kijkcijfers] Eurosport trekt 1 miljoen kijkers met Giro overwinning Tom Dumoulin
29-05-2017 | 08:38:00
Met het goede rijden van Tom Dumoulin explodeerden de kijkcijfers van dit niche kanaal dat op normale dagen met 50.000 kijkers al een goede dag heeft.
[Kijkcijfers] Tom Dumoulin doet Eurosport en BrandDeli uit niche exploderen
26-05-2017 | 15:49:00
In een landschap van dalende kijkcijfers, kijken televisieexploitanten steeds meer naar sport in het algemeen en live sport in het bijzonder.
Ceci n’est pas un bureau maakt campagne Metakids
02-02-2017 | 11:45:00
Dankzij de medewerking van onder meer JCDecaux en BrandDeli zal de campagne landelijk zichtbaar zijn op tv en in outdoor. Ook online en radio worden ingezet
BrandDeli groeit in 2017
01-02-2017 | 11:35:00
Met het primetime marktaandeel van 10,3 procent in de doelgroep 20 tot en met 49 jaar werd wederom een groei gerealiseerd (+6 procent ten opzichte van januari vorig jaar)
[Interview] Allard Ruyl: BrandDeli beantwoordt iedere briefing met een creatief concept, effectieve strategie en onderbouwd media-advies
08-01-2017 | 16:22:00
Allard Ruyl is CEO van BrandDeli. Hij staat op nummer 40 in DeMedia100.
Per 9 Januari levert SKO dagelijks kijkcijfers voor online campagnes van BrandDeli
05-01-2017 | 08:42:00
Na de release van de campagnedata voor RTL, SBS, Ster, Sanoma en Disney in juni 2016 worden nu ook per 9 januari de campagnedata van BrandDeli toe gvoegd aan de online kijkcijfers.
BrandDeli blikt terug op succesvol 2016
02-01-2017 | 15:16:00
Met 10,2 procent marktaandeel primetime in de doelgroep 20 tot en met 49 jaar realiseerden de TV-zenders een stijging van 7 procent ten opzichte van vorig jaar
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017?
27-12-2016 | 12:08:00
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt.
BrandDeli Nederlandse salespartner Twitter
21-12-2016 | 09:40:00
Vanaf 1 januari 2017 wordt BrandDeli verantwoordelijk voor de verkoop van alle advertentiemogelijkheden op het social media platform in de Nederlandse markt.
Initiative: televisie-exploitanten jagen adverteerders weg
09-12-2016 | 12:01:00
De onlangs bekend gemaakte TV-tarieven voor 2017 werpen een forse drempel op voor adverteerders.
BrandDeli groeit in primetime
01-12-2016 | 12:04:20
BrandDeli realiseerde in november een primetime marktaandeel van 9,9 procent in de doelgroep 20 tot en met 49 jaar
BrandDeli gaat online video samenwerking aan met de Persgroep en Makers Channel
18-11-2016 | 09:32:00
Vandaag maken de Persgroep en BrandDeli een exclusieve samenwerking bekend waarin BrandDeli de salespartner blijft van het online video platform van Makers Channel
VICE en BrandDeli sluiten strategisch partnership
04-11-2016 | 08:43:00
Per 1 januari 2017 zal BrandDeli exclusief verantwoordelijk worden voor de verkoop van alle TV spot en premium online video inventory van VICE
BrandDeli groeit verder
01-11-2016 | 13:18:00
In primetime behaalden de zenders van BrandDeli 10,7 procent marktaandeel, een toename van 13 procent
BrandDeli ziet primetime marktaandeel stijgen
03-10-2016 | 15:40:00
De stijging is onder meer te danken aan de toevoeging van de zender BBC First aan het zenderportfolio
BrandDeli doet sales voor BBC First
26-07-2016 | 09:48:00
Met deze uitbreiding kan BrandDeli een hoger bereik bieden aan adverteerders in de belangrijke vrouwelijke inkoopdoelgroepen
Marktaandeel BrandDeli groeit naar 16,9%
01-07-2016 | 12:42:00
De zenders van BrandDeli hebben het eerste halfjaar van 2016 afgesloten met een marktaandeel van 16,9% (20 tot en met 49 jaar)
BrandDeli lanceert Digital TV-pakketten
31-05-2016 | 10:14:00
Met deze nieuwe propositie wordt het voor het eerst mogelijk om te adverteren op de belangrijkste digitale TV-zenders uit het BrandDeli porfolio
GroupM en BrandDeli lanceren Media Cost Converter app
08-03-2016 | 09:31:00
App maakt vertaalslag TV currency (GRP’s) in online currency (CPM)
Goede start 2016 voor BrandDeli
01-02-2016 | 11:11:00
De zenders van BrandDeli zijn het jaar goed begonnen met een marktaandeel van 16,8% in januari (20 t/m 49 jaar). Hiermee is een groei gerealiseerd van 7% ten opzichte van januari 2015
BrandDeli haalt marktaandeel van 16 procent
07-01-2016 | 14:32:00
Voor 24Kitchen, FOX, National Geographic Channel en TLC was 2015 het beste jaar ooit
BrandDeli en L’Oréal Paris integreren Snapchat in campagne
13-11-2015 | 14:03:00
BrandDeli ontwikkelde een vernieuwende campagne-toevoeging waarin Snapchat ingezet middels HaarVerhaal van vlogster Monica Geuze