Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1430871

JCDecaux introduceert combinatienetwerk Métropole en billboards
27-11-2017 | 12:03:24
De kracht van mupinetwerk Métropole plus de impact van groot formaat in talloze grote steden in het land: met het nieuwe combinatienetwerk van JCDecaux profiteren adverteerders van de USP ́s van zowel digitale buitenreclame als billboards
JCDecaux naar Den Haag
31-10-2017 | 16:55:34
De gemeente Den Haag kent de voorlopige gunning van het contract voor vrijstaande reclamepanelen toe aan JCDecaux
JCDecaux werkt samen met SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental
24-10-2017 | 12:16:00
Het Oostenrijkse skigebied SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental heeft zijn skilift tijdelijk verlengd tot in het centrum van Amsterdam. Met een OOH-visual neemt het ov-reizigers mee naar besneeuwde bergtoppen.
JCDecaux breidt netwerk Métropole uit tot bijna 100 schermen
04-10-2017 | 12:01:13
Het digitale netwerk van JCDecaux wordt wederom voorzien van extra dubbelzijdige panelen in de steden Amsterdam, Rotterdam en Utrecht
JCDecaux en G-Star pakken groot uit op Rotterdams metrostation
20-09-2017 | 11:47:56
JCDecaux bracht langs de volledige lengte van de perrons op de Calandlijn en op de panelen over de sporen omvangrijke uitingen toe
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 21:09:00
Enkele honderden flesjes Sourcy Vitaminwater kleuren de komende tijd het straatbeeld in diverse grote steden: ze vormen de inhoud van de reclamekasten in Abri’s tijdens een buitenreclame-special bij JCDecaux.
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 09:09:00
De flessen-abri voor Sourcy is het resultaat van een samenwerking tussen Vrumona, Starcom, VoogdVormt, VivaKi-exchange en JCDecaux
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 22:02:00
Auto’s, fietsen, scooters en 375.000 geldprijzen tot 1 miljoen euro worden verloot tijdens de PrijzenMarathon van de VriendenLoterij.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 10:02:00
Twee levensgrote 2D-varianten van Johnny de Mol en Gerard Joling tonen voorbijgangers een miljoenenprijs in een abri aan de Willemsparkweg in Amsterdam
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 21:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good.’
Danish Design toont exacte tijd op digitale mupi
17-08-2017 | 11:36:00
JCDecaux toont met zijn digitale mupi-netwerk Métropole een reclame-uiting van Danish Design met een horloge dat de uren, minuten, seconden, dag en datum actueel weergeeft
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 09:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good’
JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 | 13:09:18
Adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren. Het betreft een pilot tot april 2018
JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 | 13:09:00
Adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren. Het betreft een pilot tot april 2018
Omzet JCDecaux Groep groeit eerste half jaar 2017 met 1,5 procent
03-08-2017 | 23:22:00
De omzet in die periode komt daarmee op 1,64 miljard euro tegen een omzet van 1,61 miljard euro in de eerste zes maanden van 2016
Omzet JCDecaux Groep groeit eerste half jaar 2017 met 1,5 procent
03-08-2017 | 11:22:00
De omzet in die periode komt daarmee op 1,64 miljard euro tegen een omzet van 1,61 miljard euro in de eerste zes maanden van 2016
Samsung en JCDecaux lanceren In-Traffic Reply-app voor een veiliger verkeer
25-07-2017 | 12:57:00
Samsung lanceert de app op het digitale netwerk Métropole van JCDecaux. In-Traffic Reply beantwoordt inkomende berichten automatisch onder het rijden
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
Winnaar Serious Request-Billboard te zien op Stadhouderskade Amsterdam
23-05-2017 | 11:04:00
Dennis Verweijen bracht het hoogste bod uit op het Serious Request-Billboard en brengt nu zijn boek over het leven met ongeneeslijke acute myeloïde leukemie onder de aandacht
Strandzuid opent seizoen met buitenreclame JCDecaux
11-05-2017 | 11:44:00
Op twee locaties in Amsterdam prijkt een historische strandfoto die wordt vergezeld door meerdere 2D-surfboards
JCDecaux en FIA lanceren verkeersveiligheidscampagne #3500lives
04-04-2017 | 11:01:05
De wereldwijde #3500lives-campagne heeft tot doel overheden en burgers te stimuleren om de veiligheid op de weg te bevorderen en het aantal verkeersdoden te verlagen
1 april grap: JCDecaux start commerciële exploitatie straatverlichting Den Haag
30-03-2017 | 15:09:00
Buitenreclame-exploitant JCDEcaux ziet mogelijkheden voor adverteerders om met hun huisstijlkleuren in te haken
JCDecaux haalt Rotterdamse RET binnen
16-03-2017 | 13:45:00
Alle abri’s, trams, bussen, metrostations en A3-frames in het ov van Rotterdam maken voortaan deel uit van het portfolio van JCDecaux
Oostenrijk: Bergen en meren ook in de zomer het ontdekken waard
15-03-2017 | 08:11:00
Het toeristenburo probeert voorbijgangers met een special bij JCDecaux naar de zomerse bergweiden en de meren te lokken
De KPN ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ blinken je tegemoet
03-03-2017 | 10:24:00
Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar campagne ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ extra onder de aandacht
Ceci n’est pas un bureau maakt campagne Metakids
02-02-2017 | 11:45:00
Dankzij de medewerking van onder meer JCDecaux en BrandDeli zal de campagne landelijk zichtbaar zijn op tv en in outdoor. Ook online en radio worden ingezet
JCDecaux lanceert website
18-01-2017 | 12:45:00
JCDecaux brengt zowel zichzelf als het medium buitenreclame op moderne en gebruiksvriendelijke wijze onder de aandacht.
JCDecaux verliest rechtszaak: Exterion Media blijft reclamevlakken Rotterdam exploiteren
30-12-2016 | 16:15:00
De rechtbank heeft de RET, het gemeentelijke vervoersbedrijf van Rotterdam, in het gelijk gesteld in het door JCDecaux aangespannen kort geding
JCDecaux stelt billboard beschikbaar voor 3FM Serious Request
22-12-2016 | 10:35:00
Geïnteresseerden hebben tot en met 25 december om te bieden op een speciale veilingsite
Holland Casino presenteert Tramroulette
19-12-2016 | 10:18:00
TBWA\NEBOKO, in-house productiemaatschappij Vidiboko en JCDecaux poduceerden de tram-actie voor Holland Casino
Verlichte Scotch & Soda-tram door JCDecaux
05-12-2016 | 11:22:56
De tram heeft opvallende bodemverlichting, verlichte branding op de zijkant en reflecterende gouden letters
Eindhoven247: JCDecaux is tot twee keer toe in het ongelijk gesteld
02-12-2016 | 14:23:00
Eindhoven247 is deze week wederom in hoger beroep in het gelijk gesteld in het proces dat buitenreclame exploitant JCDecaux aangespannen had.
Gemiddelde bereiksprestatie JCDecaux verbetert met 12 procent
18-10-2016 | 14:15:00
Het bereik van Buitenreclame bij JCDecaux stijgt door een update van het Buitenreclame-onderzoek gemiddeld met ruim 12 procent