Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1428192

VIVA400-awards 2017 uitgereikt
24-11-2017 | 09:58:00
Op 23 november werden voor de tiende keer de VIVA400-awards uitgereikt aan de meest inspirerende en succesvolle vrouwen van Nederland
[Mercurs] Nominaties Magazinemerk van het jaar: Donald Duck, Happinez, Helden Magazine, Libelle en Quest
09-11-2017 | 07:41:00
Uit een recordaantal van 160 inzendingen heeft de vakjury 42 nominaties gekozen. De winnaars worden op 14 december bekendgemaakt
Carolien de Rooi van Sanoma naar adviesbedrijf Station10
08-11-2017 | 13:48:00
De afgelopen 20 jaar heeft Carolien meer dan 80 merken geadviseerd waaronder Philips, Dove, ING, Jumbo en de Nederlandse Loterij
Nostalgische editie Veronica Magazine
07-11-2017 | 13:22:00
De redactie van Veronica Magazine verzamelde de 43 beste jeugdseries en bracht de cast van drie populaire series na jaren weer bij elkaar
Gepersonaliseerde fixed homepage takeover NU.nl door Samsung
07-11-2017 | 12:54:50
Starcom en Sanoma introduceren de gepersonaliseerde fixed homepage takeover op NU.nl. De homepage takeover betreft een fixed propositie die kan worden gecombineerd met data
Margriet Winter Fair vindt plaats in vernieuwde Brabanthallen
07-11-2017 | 12:33:00
Margriet Winter Fair is het eerste grote evenement in de vernieuwde Brabanthallen 's- Hertogenbosch. Op vrijdag 17 november openen daar de deuren voor het grootste winterfeest van Nederland
NU.nl compleet vernieuwd
03-11-2017 | 15:07:00
Op basis van de feedback van gebruikers is de nieuwspap voorzien van een nieuw design, dat moet leiden tot een beter overzicht van het nieuws
DMS: NU.nl het grootste mediamerk in zakelijke markt
02-11-2017 | 10:45:00
NU.nl is wederom het grootste mediamerk in het bereiken van zakelijke beslissers. De resultaten uit het kwantitatieve DMS-bereikonderzoek naar het mediagedrag van zakelijke beslissers zijn bekendgemaakt.
Sanoma aan de slag met PLUS-magazine
26-10-2017 | 09:08:21
Het magazine komt zes keer per jaar uit, de eerste editie verschijnt in maart 2018 en zal zowel in PLUS-supermarkten, als huis-aan-huis worden verspreid in een oplage van 2,1 miljoen exemplaren
Donald Duck bestaat 65 jaar
19-10-2017 | 08:54:00
In week 42, in 1952 viel het weekblad Donald Duck voor het eerst op de mat. Dit jaar is de jubileumeditie extra feestelijk door een bijzondere cover gemaakt van ‘Duckmomentje’-foto’s van de lezers
NU.nl lanceert NUwerk
17-10-2017 | 10:28:00
NU.nl introduceert vacaturesite NUwerk. NUwerk werkt samen met onder andere Monsterboard, Randstad, Jobbird en Twiglers
Libelle grootste online vrouwenplatform
13-10-2017 | 10:54:29
Libelle.nl is het grootste online vrouwenplatform van Nederland. Dat blijkt uit cijfers van het Nederlands Online Bereik Onderzoek (NOBO).
VIVA viert 45e verjaardag met seksspecial
11-10-2017 | 11:47:00
Het jubileumnummer staat geheel in het teken van seks. Met onder andere een interviewserie van Tatum Dagelet die met veertig mannen het bed in dook, De Grote Porno Enquête en een seksspecial
98.000 bezoekers bezochten de vt wonen&design beurs
09-10-2017 | 10:42:46
Ingrid van Schooten, manager van de vt wonen&design beurs: "Gouden tijden herleven."
Sanoma en RAI Amsterdam meten wat beursbezoekers triggert
06-10-2017 | 09:05:00
Wat ziet en raakt een bezoeker? Dat testen RAI Amsterdam en Sanoma tijdens de vt wonen&designbeurs. Door onder meer eye tracking en galvanic skin response (GSR)
VIVA, Fonds Slachtofferhulp en Centrum Seksueel Geweld vragen aandacht voor seksueel geweld tegen vrouwen
04-10-2017 | 08:48:00
VIVA besteedt uitgebreid aandacht aan het probleem. Met een uitgebreid dossier met schokkende cijfers, een aangrijpend portret van een slachtoffer en interviews
[MediaBelofte 2018] Vincent Siegelaar over mediatalent...
04-10-2017 | 08:13:00
Dit jaar wordt voor de derde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.
Donald Duck Weekblad zet lezers centraal in jubileumcampagne
02-10-2017 | 17:01:44
De campagne werd in samenwerking met NOISE ontwikkeld en is onder meer te zien via HAH, online, radio, OOH en in advertenties
[Interview] Guido den Aantrekker (Story) over Catherine Keyl
28-09-2017 | 11:34:08
Catherine Keyl werkt sinds kort voor Story. Onder de noemer Catherine & Co maakt ze op freelancebasis een interviewserie met BN’ers. We spreken met de hoofdredacteur van Story, Guido den Aantrekker
Genomineerden 10e editie VIVA400 bekend
26-09-2017 | 14:48:10
De genomineerden maken kans op één van de vijf VIVA400 Awards in de categorieën zakenwonders, wereldverbeteraars, krachtpatsers, creatieven en knappe koppen
[Interview] Caren Wassink over LINDA., branded content en adverteerders met lef
26-09-2017 | 08:37:00
Mood for Magazines, het mediabedrijf waar men dingen slimmer, mooier, leuker, effectiever doet. Met een sprankelende en verfrissende eigenwijsheid waar je vrolijk van wordt.
Mae Engelgeer wint Eigen Huis & Interieur Pin 2017
22-09-2017 | 11:45:48
De designprijs Eigen Huis & Interieur Pin 2017 wordt sinds 1994 uitgereikt aan Nederlandse ontwerpers, fabrikanten of organisaties die een exceptionele bijdrage hebben geleverd aan het Dutch design
Catherine Keyl freelancet voor Story
19-09-2017 | 17:44:08
Als freelancer zal de voormalige talkshowpresentatrice interviews doen met collega-BN’ers, onder de titel Catherine & Co
Peter de Mönnink Chief Commercial Officer Talpa en CEO SBS, Hylke Sprangers Chief Technology Officer, Joost Galjart als Chief Strategy Officer
16-09-2017 | 15:02:00
Ook Talpa Radio CEO Menno Koningsberger treedt toe tot de Talpa Holding directie
AutoWeek introduceert private-leasevergelijker
14-09-2017 | 10:03:47
AutoWeek heeft de private-leasevergelijker ontwikkeld, waarbij de tarieven van verschillende aanbieders naast elkaar worden gezet. Het autotijdschift hoopt zo orde te scheppen in de, wat ze omschrijft als, “chaos van private-leasetarieven”
Peter de Mönnink Chief Commercial Officer Talpa en CEO SBS, Hylke Sprangers Chief Technology Officer, Joost Galjart als Chief Strategy Officer
12-09-2017 | 07:54:00
Ook Talpa Radio CEO Menno Koningsberger treedt toe tot de Talpa Holding directie
John de Mol doet nog niets met SBS maar belofte hangt in de lucht
08-09-2017 | 09:28:00
Nadat de kijktijd in juni met 8,3 procent waren gedaald, was de daling in juli met 1,9 procent opvallend mild maar augustus laat een daling zien van 6 procent tot 156 minuten per dag.
Anna Nooshin en Monica Geuze zoenend op cover LINDA.meiden
05-09-2017 | 22:14:00
In de nieuwe LINDA.meiden draait het om gewoon jezelf kunnen zijn. In dit nummer steken onder meer Anna Nooshin, Monica Geuze, Rens Kroes en vlogster Ruba Zai een figuurlijke middelvinger op naar vooroordelen, hokjes denken en online haters.
Stofzuigende mannen door Flairs Hete Huishoudkalender
05-09-2017 | 17:00:00
De kalender wordt gevuld door onder andere Tim Douwsma, Dio, Freek Bartels, Freek van Noortwijk, Jebroer, Frank van der Lende, Dave von Raven en Maurice Lede
AutoWeek gaat alliantie aan met Findio en Circuit Zandvoort
04-09-2017 | 08:37:00
AutoWeek heeft samen met partner Findio voor auto een partnership met Circuit Zandvoort afgesproken en zinspeelt op terugkeer Formule 1
Fashionchick lanceert Bodytypes-serie
31-08-2017 | 08:39:00
Voor de Bodytypesvideoserie zet Fashionchick de negen meest voorkomende figuurtypes op een rij. Ieder figuurtype-advies is vertaald naar een video
Tina-dag wordt Tina Festival, Lisa & Lena toegevoegd aan line-up
25-08-2017 | 09:15:00
De eerste internationale act voor Tina Festival wordt Lisa & Lena. De Duitse tweeling heeft 22,8 miljoenen volgers op de populaire app Musical.ly
[Interview] Dennis Hoogervorst over augmented reality in BSR-onderzoek
22-08-2017 | 17:41:00
Sanoma lanceerde in maart 2017 de BSR Quality Planner. Zoals gebruikelijk met twee assen, in 2D. Dat kon beter, dacht Dennis Hoogervorst, Senior Consultant B2B Strategy & Insights bij Sanoma, toen hij hoorde van een derde dimensie. Met behulp van augmented reality kunnen merken nu hun plek bepalen in een 3D BSR-model. We spreken met Hoogervorst over het hologram en de samenwerking met de NHTV
Sanoma stopt met WTF.nl en Naar School
08-08-2017 | 15:03:00
Sanoma stopt per direct met het magazine Naar School, een spin-off van Ouders van Nu. Het nummer dat nu in de winkels ligt, is het laatste. Stiekem heeft de uitgever ook de stekker getrokken uit WTF.nl
[Kijkcijfers] NPO, RTL en SBS scoren laagste gezamenlijk marktaandeel van dit decennium - opkomst niche-televisie
07-08-2017 | 20:53:00
Het is zomer dus gebeurt er niets in de televisiewereld. Ja, op je bolle ogen. De ontwikkeling van de kijkcijfers in juli, laten verschillende interessante ontwikkelingen zien.
Samenwerking Vue en Donald Duck
01-08-2017 | 11:39:00
Alle kinderen die in de maand augustus een Vue-bioscoop bezoeken, krijgen bij aankoop van een kinderfilmticket een Donald Duck Weekblad cadeau
Wordt Ouders van Nu het nieuwe succes van Sanoma?
28-07-2017 | 12:01:00
Ouders van Nu wordt wel eens het nieuwe vtwonen genoemd. En ergens is dat ook wel logisch
Winst Sanoma Nederland en België groeit, omzet daalt licht
25-07-2017 | 12:18:00
De operationele winst steeg met 15 procent in het tweede kwartaal, zonder het verkochte SBS, en ging naar 24,6 miljoen euro (2016: 21,4 miljoen euro)
Tina bestaat 50 jaar
18-07-2017 | 10:27:36
In juni 1967 viel het blad voor het eerst bij duizenden Nederlandse meisjes op de mat. Het blad was destijds een vertaling van het Engelse blad Tina
Sanoma versterkt advertentienetwerk met titels Spil Games en IEX
12-07-2017 | 07:10:00
Sanoma breidt haar advertentienetwerk uit met de titels van Spil Games en IEX Media. Deze uitgevers gaan gebruik maken van de sales oplossingen die Sanoma biedt
Nieuw seizoen Law and Order voor het eerst bij SBS6
12-07-2017 | 06:11:00
Het is voor het eerst dat deze wereldwijd succesvolle crimeserie door de familiezender wordt uitgezonden. Het nieuwe seizoen ging in Amerika van start met meer dan acht miljoen kijkers
NU.nl start met het platform NUwonen.nl
11-07-2017 | 11:16:00
NU.nl lanceert NUwonen.nl. Het nieuwe platform informeert over het laatste woonnieuws en geeft tips en praktische informatie die complexe thema's rondom wonen uitlegt. ING en Samsung partneren in het project
Autoriteit Consument & Markt: Talpa mag SBS overnemen
11-07-2017 | 00:33:00
ACM ziet in de overname geen nadelen voor de keuzemogelijkheden van consumenten en adverteerders
SBS6 met dagelijks verslag van De Vierdaagse 2017
10-07-2017 | 11:46:00
De 101ste editie van de Vierdaagse is dit jaar dagelijks te volgen bij SBS6. Hart van Nederland-presentatrice Evelien de Bruijn brengt elke dag op locatie verslag uit
[MediaWeek] JUKE | Segmentatiemodel in Augmented Reality | Programmatic Advertising op TV | Roland Teerenstra | Sanne Visser
07-07-2017 | 17:56:00
Wat een start van de MediaWeek! Op maandag regent het primeurs.
[Interview] Astrid van der Hulst over Flow Lemonade
06-07-2017 | 13:27:00
Het Flow Vakantieboek valt zo goed in de smaak dat er regelmatig vraag was naar een boek voor jonge meiden. Daarom is er nu Flow Lemonade, een 150 pagina’s tellend vakantieboek vol met onder andere tekenlesjes, fotografie- en boekentips, plakpagina’s, verhalen en interviews. We spreken met Astrid van der Hulst, die samen met Irene Smit de rol van Creative Director inneemt
Sanoma lanceert ’s werelds eerste segmentatiemodel in Augmented Reality
03-07-2017 | 09:20:00
In maart dit jaar lanceerden Sanoma en onderzoekbureau SAMR een interactieve tool die kwalitatieve mediaplanning met de waarden van meer dan 150 merken mogelijk maakt.
Flow Lemonade: het eerste Flow-vakantieboek voor jonge meiden
27-06-2017 | 08:57:00
Voor het eerst komt er van de makers van Flow Magazine een special gericht op jonge meiden die op de middelbare school zitten: Flow Lemonade.
Margriet start vriendinnenplatform
26-06-2017 | 09:47:00
Margriet lanceert het platform Margriet Vriendinnen, een online omgeving waar het vinden van vriendschappen centraal staat
[Interview] Marjolein Verdam over VIVA400 Visionista’s
19-06-2017 | 12:12:00
Nu VIVA400 tien jaar bestaat, werd het tijd voor een spin-off. Dit werd VIVA400 Visionista’s, een springplank om ambitieuze, jonge vrouwen verder te helpen in hun carrière. We spreken met marketingmanager bij Sanoma Marjolein Verdam over het initiatief, de samenwerking met Renault en de resultaten
Bonje met de buren terug op SBS6
15-06-2017 | 09:27:47
Bonje met de buren keert na een afwezigheid van twee jaar terug. Dennis van der Geest en Leontine Borsato vormen het presentatieduo
[Kijkcijfers] SBS6 trekt 1,4 miljoen kijkers met Nederland - Ivoorkust
05-06-2017 | 12:30:00
Het voorjaar is na een koude start in alle hevigheid losgebarsten en vrijwel avond na avond kan de BBQ in vuur en vlam worden gezet of een traatje worden weggepinkt bij alweer een fantastische zonsondergang aan zee.
SBS lanceert nieuwe vorm van interactieve tv-reclame met Chio, 24i, Isobar en Carat
01-06-2017 | 16:39:07
SBS Broadcasting zet de eerste stap wat betreft de implementatie van addressable tv. SBS slaat hiervoor de handen ineen met Chio, 24i, Isobar en Carat.
Donald Duck komt met Mondrizwaan-editie
01-06-2017 | 12:21:00
Het weekblad staat deze week geheel in het teken van De Stijl en Piet Mondriaan. Met een cover gemaakt door tekenaar Maarten Gerritsen
Pr-stunt Kek Mama met Bobbi Eden
30-05-2017 | 10:41:00
Bobbi Eden twitterde onlangs dat ze niet ingaat op geruchten over een uitgelekte sekstape van haar en haar man Mark. De tape blijkt een pr-stunt van Kek Mama
Isa Hoes en Medina Schuurman columnisten Nouveau
29-05-2017 | 11:23:00
Hoes en Schuurman zijn volgens het magazine voorbeelden van een ageless generatie en zullen schrijven over burn-out, rouw, vriendschap en knap oud worden
[Interview] Annemarie Veen over de comeback van print
25-05-2017 | 21:54:00
Head Office NL leverde onlangs GO TOYOTA af, het luxe relatiemagazine van Toyota. Het content marketing bureau van Sanoma | SBS merkt dat bedrijven en merken steeds vaker investeren in hoogwaardige magazines voor hun owned content. Is dit de comeback van print? We vragen het aan Head of Content Annemarie Veen.
Fitchannel.com lanceert nieuwe marketingcampagne
23-05-2017 | 10:44:29
Online platform voor personal fitness training Fitchannel.com, lanceert een nieuwe marketingcampagne om de product-bekendheid te vergroten en nieuwe klanten te werven.
Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2017
23-05-2017 | 07:07:00
Record-aantal inzendingen voor DDMA Email-Awards. Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp zijn genomineerd
VIVA en partner Renault introduceren VIVA400 Visionista’s
22-05-2017 | 17:02:00
VIVA400 introduceert samen met partner Renault VIVA400 Visionista’s, de springplank om vrouwen verder te helpen in hun carrière
Head Office NL lanceert relatiemagazine GO TOYOTA
12-05-2017 | 18:20:00
Het nieuwe magazine wordt gemaakt door Head Office NL en ligt sinds 5 mei bij meer dan 200.000 Toyota-rijders in Nederland.
De wereld rond met 80-jarigen bij SBS6
12-05-2017 | 17:22:00
In het nieuwe feel good-programma De wereld rond met 80-jarigen trekt een groep hoogbejaarden de stoute schoenen aan om samen de reis van hun leven te maken
SBS start programma Van onze centen
09-05-2017 | 12:21:32
Meer dan 100 miljoen euro aan verspilling in eerste seizoen SBS-programma Van onze centen
Douwe Bob uit de kleren voor L’HOMO.
09-05-2017 | 10:06:00
L’HOMO. is het jaarlijkse homotijdschrift van LINDA., van Linda de Mol en hoofdredacteur Iebele van der Meulen
vtwonen opent beach office in Ajuma
08-05-2017 | 15:00:00
Op 8 mei is bij Ajuma in Zandvoort het vtwonen beach office geopend door vtwonen hoofdredacteur Carlein Kieboom
Fajah Lourens verrast moeder met videoboodschap op Libelle TV
04-05-2017 | 08:21:00
In de Libelle TV-serie ‘Het zal je kind maar wezen’ praten moeders van BN’ers openhartig over de bijzondere band met hun kind
Styletoday van Sanoma bestaat 10 jaar
03-05-2017 | 10:30:00
Eén van de eerste Nederlandse fashion- en beautywebsites voor vrouwen bestaat 10 jaar. Dit wordt gevierd met een nieuwe huisstijl, een nieuw logo, fashion events en partnerships
Margriet Winter Fair verhuist naar Brabanthallen
02-05-2017 | 10:38:12
Het is de eerste keer dat een dergelijk groot vrouwenevenement wordt georganiseerd in Brabanthallen 's-Hertogenbosch
Sanoma | SBS ziet operationele winst verder stijgen in eerste kwartaal 2017
28-04-2017 | 11:54:00
In het eerste kwartaal zag Sanoma haar operationele ebit stijgen naar 9,3 miljoen euro onder meer als gevolg van een kostenbeheersing
Net5 start met Rik over de grens
25-04-2017 | 13:42:00
Rik van de Westelaken reist de wereld over en bezoekt hij groepen mensen die - soms vrijwillig, soms noodgedwongen - een opmerkelijk leven leiden
Finale KNVB Beker 30 april live te zien bij SBS6 en NUsport
24-04-2017 | 16:11:00
De KNVB Beker is een van de twee grote prijzen die de Nederlandse voetbalclubs op eigen bodem kunnen winnen
Sanoma verkoopt Kieskeurig aan Reshift
21-04-2017 | 09:54:09
Sanoma Media Netherlands is met Reshift tot overeenstemming gekomen tot verkoop van de vergelijkingswebsite Kieskeurig.nl
[Column] Marianne van Soomeren: Make The Netherlands great again
18-04-2017 | 14:10:11
Sanoma vindt de tv-zenders met de afkalvende kijkcijfers commercieel niet meer interessant. John de Mol wel. Hij wil ze gebruiken om nieuwe tv-formats uit te proberen. Dat wilde hij in 2011 ook al, maar toen was dat nog te hoog gegrepen
NU.nl met 49,3 procent bereik grootste nieuwsplatform
13-04-2017 | 10:40:00
NOBO is het internetonderzoek dat betrouwbaar het bereik over verschillende devices rapporteert en bezoekvolumes weergeeft
Viggo doet vrouwendingen op Libelle TV
12-04-2017 | 15:28:00
Vanaf 12 april is Viggo Waas met zijn eigen programma te zien op Libelle TV: Viggo doet vrouwendingen
50-plussers bezorgd over veiligheid persoonsgegevens online
12-04-2017 | 09:56:00
Meer dan de helft van de ouderen boven de 50 jaar vindt dat de eigen persoonsgegevens online niet veilig zijn. Vooral commerciële bedrijven zoals Facebook en Google worden met argusogen bekeken
Net5 geeft vrouwen een Fashionchick make-over
11-04-2017 | 10:41:00
Zondag start een gloednieuw make-overprogramma met een sprankelend dreamteam bij Net5
Fashionchick maakt VIVA
11-04-2017 | 09:00:06
Het grote modenummer van VIVA is compleet onder handen genomen door Fashionchick's founder Ellen Snijder.
[Forum] Wat is de betekenis van de verkoop van SBS door Sanoma aan Talpa?
10-04-2017 | 18:43:00
Talpa koopt SBS. Opmerkelijk. Maar nog opmerkelijker is dat Sanoma uit SBS stapt. Afhankelijk van hoe deze gebeurtenis kan worden geduid, heeft deze gebeurtenis de potentie om uit te groeien tot de belangrijkste media deal van het decennium
Sanoma verkoopt SBS aan Talpa voor 237 miljoen euro
10-04-2017 | 07:55:00
Veronica Uitgeverij naar Sanoma
Televisie marktaandelen maart: NPO (+11,6%) geselt RTL (-6,3%) en SBS (-6,8%)
08-04-2017 | 11:00:00
De ontwikkeling van de televisiemarkt is natuurlijk altijd al interessant maar nu het verhaal gaat dat Sanoma uit SBS stapt en Talpa dus groot instapt in televisie exploitatie, is het zo mogelijk nog interessanter.
[Analyse] Waarom zou Sanoma uit SBS stappen?
07-04-2017 | 16:49:00
Het is bijna niet te geloven maar verschillende media maken er melding van: Sanoma zou bekend gaan maken uit SBS te stappen.
Denimmerk Tripper terug met campagne door Fama Volat
05-04-2017 | 13:34:00
Het Nederlandse Tripper is na twintig jaar afwezigheid terug. De lancering van dit jeans- en fashionmerk start met de campagne Stretch your horizon
NUsport presenteert dagelijks sportprogramma op Veronica en SBS6
05-04-2017 | 08:50:00
De NUsport Minuut is elke werkdag te zien op Veronica TV en SBS6. Mark Leene presenteert een supersnelle update van het actuele sportnieuws
[Kijkcijfers] Ajax-Feyenoord trekt trekt 749.000 kijkers op Fox Sports
03-04-2017 | 11:15:00
Naar de samenvatting bij Studio Sport Eredivisie (NOS, NPO1) keken 2,8 miljoen mensen.
Sanoma | SBS lanceert NUauto
03-04-2017 | 10:00:00
NU.nl en AutoWeek hebben de krachten gebundeld om het nieuwsaanbod van NU.nl uit te breiden met NUauto
[Cross Media Vrouw 2017] Hilmar Mulder over Libelle
31-03-2017 | 11:24:00
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV bij Sanoma, is genomineerd voor Cross Media Vrouw het Jaar 2017. Wij spreken haar.
Donald Duck Weekblad lanceert Week van het geld-editie
27-03-2017 | 12:08:00
Voor de Week van het geld brengt Donald Duck Weekblad in samenwerking met Wijzer in geldzaken een speciale editie over geld uit
Inventaris-app AppNexus van Sanoma | SBS live
27-03-2017 | 12:06:07
De display inventory voor alle merken en alle devices, zowel web als app, zijn nu via één platform in te kopen
Verkoop Sanoma | SBS display inventory nu volledig via SSP van AppNexus
23-03-2017 | 11:18:00
De tool voegt een extra dimensie aan mediaplanning toe; naast de gebruikelijke socio-demografische gegevens is er ook de beschikking over psychografische gegevens
Nieuw distributiecentrum faciliteert groei vtwonen.nl
23-03-2017 | 08:16:00
Online woonwarenhuis vtwonen.nl heeft een nieuwe distributiecentrum in Lelystad, met een oppervlakte van bijna 10.000 m2 en vijf laaddocks.
[Cross Media Merk 2017] Hilmar Mulder over Libelle
22-03-2017 | 10:56:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV
[Cross Media Case 2017] Anneliese Bergman over VIVA400
21-03-2017 | 13:14:17
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt VIVA400 in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Anneliese Bergman, Publishing Director bij Sanoma | SBS
[Cross Media Case 2017] Roger Verdurmen en Jamie Kleijne over de Toyota Hybrid Sing A Long Challenge
21-03-2017 | 12:44:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en Talpa Radio zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord zijn Roger Verdurmen, marketing- en communicatiestrateeg bij Sanoma Media, en Jamie Kleijne, Brand Partnerships Manager bij Talpa Radio
Sanoma | SBS Cross Media Exploitant 2017
21-03-2017 | 10:43:00
Sanoma | SBS is Cross Media Exploitant van het Jaar 2017. Aan het woord is Peter de Mönnink, CEO van Sanoma | SBS
Krasse knarren weg uit eigen wereld in SBS-De wereld rond met 80-jarigen
21-03-2017 | 08:51:00
Dat het nooit te laat is om nog iets van de wereld te zien, bewijst het nieuwe feel good-programma De wereld rond met 80-jarigen bij SBS6. Acht hoogbejaarden die nog volop in het leven staan, krijgen de kans om samen een wereldreis te maken
LINDA.lijnt: 89.500 mensen lijnen mee met Linda de Mol
20-03-2017 | 18:05:00
Linda de Mol gaat aan haar lijnperiode beginnen met LINDA.lijnt. Ze probeert in zes weken vijf kilo kwijt te raken.
[Cross Media Case 2017] Dave Kroon over Maybelline | The Next Boy/Girl Band
17-03-2017 | 13:58:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en Maybelline zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Dave Kroon, directeur SBS Media Solutions.
[Cross Media Case 2017] Taco Vinkeles over TUI | lastminutes@work
17-03-2017 | 12:48:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en TUI zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Taco Vinkeles, Creative Director SBS Concepts.
[Cross Media Event 2017] Mark Miedema over Tina Festival
17-03-2017 | 10:57:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt Tina Festival in als Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Mark Miedema, Director Events bij Sanoma.