Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1400890

De Telegraaf lanceert JEU Magazine: glossy voor levenslustige 50-plusser
02-10-2017 | 14:02:00
Het magazine richt zich op de levenslustige 50-plusser. Met een landelijk bereik van 1,67 miljoen lezers door verspreiding via De Telegraaf wordt JEU de grootste glossy voor 50-plussers
Xavier van Leeuwe directeur Consumenten bij Telegraaf Media Groep
15-09-2017 | 10:56:00
Xavier van Leeuwe wordt bij TMG onder meer verantwoordelijk voor de marketing van de merken, werving en behoud van abonnees, data-analyse en klantbeleving
[Onderzoek] Online zorgt voor groei landelijke dagbladmerken
23-08-2017 | 08:41:00
Het printbereik van de landelijke dagbladmerken bleef stabiel, terwijl de digitale nieuwsconsumptie bij deze merken voor groei zorgde
Metro-app voor millennials on the move
28-06-2017 | 11:18:00
Metro lanceert een app, speciaal voor de in het openbaar vervoer reizende millennial. Met onder meer nieuws, video's, puzzels, locatiegebonden voordelen en interactiemogelijkheden
TMG start verkoopproces voor Keesing
28-06-2017 | 09:35:00
TMG bevestigt dat bestuur en raad van commissarissen besloten hebben om het proces tot verkoop van Keesing Media Group in gang te zetten
VROUW viert 10-jarig bestaan
01-06-2017 | 06:27:04
VROUW transformeerde van een weekendbijlage in De Telegraaf tot een sterk, multimediaal merk
Hoofdredacteur TMG Arjan Paans van HMC naar Metro
09-05-2017 | 09:31:00
Arjan Paans, nu nog hoofdredacteur van de Holland Media Combinatie,wordt per direct de nieuwe waarnemend hoofdredacteur van het gratis dagblad Metro
Jacqueline Smit en Barbera Wolfensberger weg bij TMG
03-05-2017 | 09:08:00
Jacqueline Smit en Barbera Wolfensberger verlaten TMG. Harm van Veldhuizen is aangewezen als ad interim-directeur marketing en sales, samen met Hans Bakker
De Telegraaf introduceert online platform Telegraaf VNDG
18-04-2017 | 17:01:23
Op 1 mei gaat Telegraaf VNDG live en het platform wordt vanaf dat moment gaandeweg gevuld met video’s en programma’s
De Telegraaf haalt wel alle lijsttrekkers binnen
11-03-2017 | 08:00:00
Er heerst een fascinerende overnamestrijd met betrekking tot TMG die veel aandacht naar zich toetrekt. Je zou haast vergeten dat TMG en vlaggenschip De Telegraaf ook gewoon doordraaien en doorontwikkelen.
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie