Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1398617

KPN lanceert campagne Hoe overleef ik mijn eerste mobiel?
09-11-2017 | 09:11:00
Kinderen krijgen steeds jonger hun eerste mobiele telefoon. Over het gebruik bestaan veel vragen en onduidelijkheden, bij zowel ouder als kind. KPN helpt het gesprek aan te gaan
Spike-campagne van start met Melvin Manhoef en Remy Bonjasky
27-09-2017 | 11:36:59
Viacom Benelux-zender Spike lanceerde haar eerste commercial in een grootschalige campagne voor het kickboksgala Spike Presents: WFL - Final 16
Comedy Central beleeft beste maand ooit
02-08-2017 | 13:00:36
De zender steeg in juli naar een marktaandeel van 4 procent in de doelgroep 20-49 jaar. Een stijging van 19 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar
Kanalen Viacom Benelux trekken 76 procent meer millennials op prime time
03-07-2017 | 13:30:00
Viacom Benelux claimt 11,4 procent marktaandeel onder millennials, een groei van 51 procent ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar. Tijdens primetime groeit het mediabedrijf met 76 procent onder millennials
Nickelodeon 15 jaar
16-06-2017 | 15:45:00
Voor dit jubileum hebben ze een nieuwe held samengebracht met een Nickelodeon-classic voor een special: Bunsen is een Beest ontmoet Fairly Odd Parents
Nickelodeon en Nick Jr. op zwart
12-06-2017 | 11:36:00
Op 14 juni zullen Nickelodeon en Nick Jr. op zwart gaan om kinderen te motiveren deel te nemen aan de jaarlijkse Buitenspeeldag
Fotobattle tussen Nederland en België in Nickelodeon-show Snap het
17-05-2017 | 12:27:50
Wie hebben de scherpste ogen en snelste hersenen, de Nederlanders of de Belgen? Je ziet het vanaf maandag 22 mei in Snap het op Viacom-zender Nickelodeon
Rijk Hofman en Yade Lauren vaste gezichten MTV naast Kay Nambiar
16-05-2017 | 13:44:00
Het drietal zal onder de naam MTV NOW content gaan maken voor de online MTV-platformen in Nederland en België, maar ook verslaan voor televisie
Nickelodeon-show De Ludwigs krijgt vervolg
26-04-2017 | 11:36:00
De in Nederland geproduceerde komische avonturenserie De Ludwigs krijgt een vervolg, zo maakt Viacom-zender Nickelodeon bekend
Viacom Benelux groeit in eerste kwartaal 2017
04-04-2017 | 15:03:00
Viacom International Media Networks Benelux laat in het eerste kwartaal van 2017 een groei zien voor haar totale zenderportfolio ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar
MOSES maakt campagne Viacom's Spike
28-03-2017 | 17:09:00
Spike is de nieuwste zender in het merkenportfolio van Viacom Benelux. In november2015 ging de zender van start met een avond- en nachtblok op de positie van Nickelodeon
[Cross Media Event 2017] Judith Peters over The Roast of Gordon
28-03-2017 | 11:10:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Viacom International Media Networks Benelux stuurt The Roast of Gordon in als Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Judith Peters, VP en Channel Head Comedy & Entertainment van Viacom Benelux
[Cross Media Event 2017] Maaike Enders-Verbrugge over de MTV Music Week
15-03-2017 | 12:26:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MTV Music Week is genomineerd voor Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Maaike Enders-Verbrugge, Sr. Marketing Manager bij MTV
[Cross Media Innovatie 2017] Victor Coolman over Nick in Trouble
09-03-2017 | 16:01:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Viacom Benelux stuurt Nick in Trouble in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Victor Coolman, VP en Channel Head Kids & Family Viacom Benelux
[Cross Media Case 2017] Maurice Hols over de MTV Music Week
09-03-2017 | 14:41:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Viacom Benelux is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Maurice Hols, SVP en General Manager van Viacom Benelux
Viacom vergroot footprint Spike na succesvolle start
20-02-2017 | 16:23:00
Iets meer dan een jaar nadat Viacom Benelux Spike introduceerde in de Nederlandse markt breidt het mediabedrijf de 24-uurs footprint van Spike verder uit.