Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1578980

Radio 538 gebruikt kracht van DOOH met inhakers op storm
18-01-2018 | 15:51:00
Radio 538 haakte vanaf 's ochtends vroeg op ludieke wijze in op de storm met Hierrr Met Je Rekening
[Column] Guy Grimmelt: De trend voor advertsing in 2018 is concentratie
30-12-2017 | 11:04:00
Bureaus gaan samen en exploitanten gaan samen en als ze niet samen gaan, dan zullen ze in ieder geval nadrukkelijk moeten gaan samenwerken
JCDecaux ondersteunt kerstspecial Stadshart Amstelveen met uitgebreide campagne
22-12-2017 | 13:11:00
Stadshart Amstelveen promoot zijn Wintervillage en extra opening op Tweede Kerstdag met een OOH-kerstspecial, gecreëerd door onder andere JCDecaux. Op een abri in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Huwelijksaanzoek via digitaal scherm van Exterion Media
22-12-2017 | 12:52:00
De bijzondere actie sluit aan op de campagne www.erismaareennederlanderzoalsjij.nl van Nationale-Nederlanden, die is ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam
[Interview] Guy Grimmelt en Eric Kip: OOH is het enige traditionele medium dat groei laat zien
14-12-2017 | 13:02:00
Van aanplakbiljet tot volledig interactief, digitaal en programmatic. Buitenreclame heeft een enorme ontwikkeling doorgemaakt en nog steeds blijven de nieuwe mogelijkheden komen. We spreken over OOH met Guy Grimmelt en Eric Kip, respectievelijk Marketing & Business Development Director en algemeen directeur van Exterion Media
Clear Channel Nederland breidt netwerk uit met De Bilt en Katwijk
07-12-2017 | 16:54:00
Per 1 januari gaat Clear Channel zowel de abri’s als de vrijstaande panelen in gemeente De Bilt exploiteren
Clear Channel kiest nieuwe marktbenadering
01-12-2017 | 09:39:00
We optimize your outdoor campaign is de nieuwe slogan van Clear Channel Nederland. Met de focus op People & Places, Insights en Create wil Clear Channel haar marktpositie verstevigen
Zwitserland Toerisme lanceert outdoor campagne
30-11-2017 | 09:35:00
Sinds deze week is Zwitserland Toerisme in samenwerking met mediabureau Match My Brand en outdoor exploitanten Exterion Media en Clear Channel Nederland een unieke outdoor campagne gestart
JCDecaux introduceert combinatienetwerk Métropole en billboards
27-11-2017 | 12:03:24
De kracht van mupinetwerk Métropole plus de impact van groot formaat in talloze grote steden in het land: met het nieuwe combinatienetwerk van JCDecaux profiteren adverteerders van de USP ́s van zowel digitale buitenreclame als billboards
Qban ontwikkelt digitale campagne New York Pizza
27-11-2017 | 10:04:31
Vanaf 24 november is New York Pizza een landelijke actieweek gestart met een pizza voor 3,99 euro. Met impactvolle aanwezigheid op mobile en digital-out-of-home is het digitale aandeel in deze campagne groter dan ooit
Centercom lanceert Supermarkten A0-pakket
17-11-2017 | 09:41:00
Naast het Retailsigns netwerk in de supermarkten biedt Centercom nu ook een A0-pakket rond supermarkten. De 2000 vlakken uit het Supermarkten A0-pakket bevinden zich binnen een straal van 300 meter van een supermarkt
Back in business: Jeroen Hillenaar start Hillenaar Outdoor
02-11-2017 | 17:33:00
Meer dan 700 Abri’s, Billboards, Digitale out-of-home media en een landelijk netwerk voor scholieren
CS Digital Media wint aanbesteding metro Amsterdam
02-11-2017 | 15:10:00
Het netwerk van digitale schermen zal vanaf de start, in samenwerking met MyAdbooker, volledig gebruikmaken van programmatictechnologie
CS Digital Media wint aanbesteding metro Amsterdam
02-11-2017 | 09:06:00
Het netwerk van digitale schermen zal vanaf de start, in samenwerking met MyAdbooker, volledig gebruikmaken van programmatictechnologie
Exterion Media wint concessie Amstelveen
01-11-2017 | 17:14:00
Contract loopt 10 jaar
JCDecaux naar Den Haag
31-10-2017 | 16:55:34
De gemeente Den Haag kent de voorlopige gunning van het contract voor vrijstaande reclamepanelen toe aan JCDecaux
JCDecaux werkt samen met SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental
24-10-2017 | 12:16:00
Het Oostenrijkse skigebied SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental heeft zijn skilift tijdelijk verlengd tot in het centrum van Amsterdam. Met een OOH-visual neemt het ov-reizigers mee naar besneeuwde bergtoppen.
Eric Kip voorzitter MWG, René Zeedijk vice voorzitter
23-10-2017 | 14:31:00
Eric Kip (Managing Director Exterion Media) neemt het stokje over van Ton Rozenstraten (CCO RTL)
The Odd Shop maakt campagne voor H-TEAM
12-10-2017 | 12:48:00
Naast twee campagnefilms, liggen er ook hiv-wenskaarten in diverse boekhandels. De campagnemiddelen verwijzen allen naar laatjesneltesten.nl
Pabbl stelt traditioneel adverteren aan de kaak
11-10-2017 | 17:17:00
Pabbl stelt traditioneel adverteren aan de kaak met een out-of-homecampagne in hartje Amsterdam
Vastgoedgroep Unibail-Rodamco lanceert Europese OOH-campagne
11-10-2017 | 12:38:31
Unexpected Smile wordt uitgerold in 7 landen in 33 winkelcentra. In Nederland wordt de campagne gelanceerd in Stadshart Amstelveen
Campagne #CompliMentos van start op World Smile Day
06-10-2017 | 11:04:00
Your Social en MEC Global lanceren de campagne #CompliMentos met een kickoff event tijdens World Smile Day op Utrecht Centraal
JCDecaux breidt netwerk Métropole uit tot bijna 100 schermen
04-10-2017 | 12:01:13
Het digitale netwerk van JCDecaux wordt wederom voorzien van extra dubbelzijdige panelen in de steden Amsterdam, Rotterdam en Utrecht
TENQ Media lanceert digitaal netwerk op middelbare scholen
03-10-2017 | 11:49:00
TENQ Media lanceert een netwerk van 252 digitale schermen die zijn aangebracht op waterkoelers, op 193 middelbare scholen
The Odd Shop geeft alle vrouwen een rol in Pink Ribbon-campagne
02-10-2017 | 17:14:00
De hele maand oktober is het borstkankermaand. Pink Ribbon lanceert daarom een campagne met het thema: Doneer jij voor jezelf?
Ngage Media lanceert LEDscherm van 52m2 op Station Eindhoven
02-10-2017 | 15:10:00
Op het busplein van Station Eindhoven staat nu een digitaal LEDscherm van 52m2. Het scherm is opgebouwd uit een kleine 1.500.000 hoogwaardige LEDs
Programmatic primeur in stadion PEC Zwolle
29-09-2017 | 14:36:00
Tijdens de Overijsselse streekderby PEC Zwolle – Heracles werd voor het eerst in een stadion in Europa een mediacampagne uitgezonden via programmatic buying
[Vacatures] Exterion Media zoekt Fotograaf
27-09-2017 | 08:45:00
Voor de afdeling Marketing is Exterion Media op zoek naar een energieke en klantgerichte Fotograaf
INDIE en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne voor Tele2
22-09-2017 | 10:52:00
Tele2 komt met een Snapchat-lens voor instant dikkere lippen, grotere ogen en een strakkere kaaklijn. Met deze lens maakt iedereen de perfecte selfie
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-09-2017 | 23:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
JCDecaux en G-Star pakken groot uit op Rotterdams metrostation
20-09-2017 | 11:47:56
JCDecaux bracht langs de volledige lengte van de perrons op de Calandlijn en op de panelen over de sporen omvangrijke uitingen toe
Programmatic primeur in stadion PEC Zwolle
19-09-2017 | 12:58:00
Tijdens de Overijsselse streekderby PEC Zwolle – Heracles werd voor het eerst in een stadion in Europa een mediacampagne uitgezonden via programmatic buying
Epidemie verzorgt introductie Frans beauty-merk Oenobiol Paris
15-09-2017 | 09:19:00
Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor deze lancering
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 21:09:00
Enkele honderden flesjes Sourcy Vitaminwater kleuren de komende tijd het straatbeeld in diverse grote steden: ze vormen de inhoud van de reclamekasten in Abri’s tijdens een buitenreclame-special bij JCDecaux.
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 09:09:00
De flessen-abri voor Sourcy is het resultaat van een samenwerking tussen Vrumona, Starcom, VoogdVormt, VivaKi-exchange en JCDecaux
[Vacatures] Exterion Media zoekt Designer
13-09-2017 | 12:55:00
Voor de afdeling Marketing is Exterion Media opzoek naar een creatieve Designer
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 22:02:00
Auto’s, fietsen, scooters en 375.000 geldprijzen tot 1 miljoen euro worden verloot tijdens de PrijzenMarathon van de VriendenLoterij.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 10:02:00
Twee levensgrote 2D-varianten van Johnny de Mol en Gerard Joling tonen voorbijgangers een miljoenenprijs in een abri aan de Willemsparkweg in Amsterdam
Squib komt met reclame op de fiets
24-08-2017 | 21:39:00
Squib is een platform dat reclamemethoden biedt op fietsen. Het heeft daarvoor de Squibike ontwikkeld, waarop advertentieruimte wordt aangeboden en waarvan de inkomsten met de Squibgebruikers worden gedeeld.
Squib komt met reclame op de fiets
24-08-2017 | 09:39:00
Squib is een platform dat reclamemethoden biedt op fietsen. Het heeft daarvoor de Squibike ontwikkeld, waarop advertentieruimte wordt aangeboden
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 21:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good.’
[Onderzoek] OOH genereert meeste online activiteit
17-08-2017 | 20:51:00
Bijna de helft geeft aan online te hebben gezocht naar meer informatie over het merk na het zien van de out-of-homecampagne
Danish Design toont exacte tijd op digitale mupi
17-08-2017 | 11:36:00
JCDecaux toont met zijn digitale mupi-netwerk Métropole een reclame-uiting van Danish Design met een horloge dat de uren, minuten, seconden, dag en datum actueel weergeeft
Raymond van Kasterop Sales & Marketing Director Clear Channel Nederland
17-08-2017 | 09:54:00
Raymond van Kasterop is de nieuwe Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland. Van Kasterop geeft in deze functie leiding aan het sales- en marketingteam
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 09:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good’
[Onderzoek] OOH genereert meeste online activiteit
17-08-2017 | 08:51:00
Bijna de helft geeft aan online te hebben gezocht naar meer informatie over het merk na het zien van de out-of-homecampagne
JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 | 13:09:18
Adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren. Het betreft een pilot tot april 2018
JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 | 13:09:00
Adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren. Het betreft een pilot tot april 2018
Omzet JCDecaux Groep groeit eerste half jaar 2017 met 1,5 procent
03-08-2017 | 23:22:00
De omzet in die periode komt daarmee op 1,64 miljard euro tegen een omzet van 1,61 miljard euro in de eerste zes maanden van 2016
Omzet JCDecaux Groep groeit eerste half jaar 2017 met 1,5 procent
03-08-2017 | 11:22:00
De omzet in die periode komt daarmee op 1,64 miljard euro tegen een omzet van 1,61 miljard euro in de eerste zes maanden van 2016
Nederlands MediaNetwerk zoekt columnisten voor de kanalen Radio, Video, Outdoor, Programmatic Advertising en Branded Content
27-07-2017 | 15:23:00
Na de lancering van het Bioscoop Kanaal gaat het Nederlands MediaNetwerk de komende maanden 5 nieuwe kanalen uitrollen.
[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities
24-07-2017 | 22:12:00
Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten
[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities
24-07-2017 | 10:12:21
Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten
[Interview] Ernst Vos over blowUP media
21-07-2017 | 22:46:00
blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.
[Interview] Ernst Vos over blowUP media
21-07-2017 | 10:46:00
blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-07-2017 | 11:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager National Sales
20-07-2017 | 10:56:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager Concessies
19-07-2017 | 11:47:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
Retailmarketingbureau IPOS opent in Amsterdam
18-07-2017 | 14:01:00
Het Britse retailmarketingbureau IPOS is uitgebreid naar continentaal Europa met een nieuw kantoor in Amsterdam, ter ondersteuning van de kantoren in Londen en Manchester
blowUP media lanceert The Collective in Nederland
13-07-2017 | 07:50:00
Het premium netwerk heeft een bereik van 1,5 miljoen passanten per week in steden Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven
[Interview] Danny van Beek over buitenreclame op tankstations
11-07-2017 | 07:05:00
MMD breidt de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale 24”-outdoorschermen bij tankstations van Avia. We spreken met Danny van Beek, directeur van MMD, over 1-op-1 communicatie bij en in tankstations
Ngage Media in de ban van de wielersport
06-07-2017 | 09:43:00
Ngage Media zal dagelijks de ontknopingen van de etappes live uitzenden op verscheidene NS Stations, winkelcentra en drukbezochte pleinen
[MediaWeek] VICE & Philips | Martin Leeflang | Guy Grimmelt | OMS Studio | TMG & RTL
28-06-2017 | 17:21:00
Je zult maar werken voor de marktleider in het segment van de media dat het het beste doet. Dan ben je een bofkont. Of je bent gewoon schandalig goed in wat je doet.
MMD breidt uit met 1000 digitale outdoorschermen
27-06-2017 | 13:52:00
MMD breidt vanaf week 27 de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale outdoorschermen bij tankstations van Avia
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Exterion Media ontwikkelt Minions spectacular voor Hoogvliet
14-06-2017 | 10:48:00
De Minions spectacular is ontworpen door reclamebureau IVC en was een week lang te zien op het Spui in Den Haag
Reizigers besteden meer tijd op het station
14-06-2017 | 10:02:16
Reizigers verblijven langer op treinstations om te winkelen, koffie te drinken of te eten. Exterion Media biedt adverteerders hierdoor meer exposure op ruim 300 NS stations
Kroonenberg Groep en Ngage Media sluiten meerjarige overeenkomst
06-06-2017 | 16:33:46
De samenwerking omvat het exclusieve mediaexploitatierecht door Ngage Media van grote digitale schermen in meerdere winkelcentra van Kroonenberg Groep
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
[Interview] Eric Kip over Exterion Media en outdoor advertising
23-05-2017 | 11:59:00
Eric Kip is sinds mei 2015 Managing Director van Exterion Media. Daarvoor was hij CEO van Blyk, eerder werkte hij als Strategy & Planning Director EMEA bij MediaCom. Hij staat op plaats 63 in DeMedia100.
Winnaar Serious Request-Billboard te zien op Stadhouderskade Amsterdam
23-05-2017 | 11:04:00
Dennis Verweijen bracht het hoogste bod uit op het Serious Request-Billboard en brengt nu zijn boek over het leven met ongeneeslijke acute myeloïde leukemie onder de aandacht
Sumis Company onderdeel van Altavia
16-05-2017 | 17:30:25
Met deze toetreding versterkt Sumis Company haar positie in marketingcommunicatie en printmanagement
Bereik plaatst digitale billboards in Roosendaal
12-05-2017 | 17:43:30
Bereik gaat medio juni zes digitale billboards op drukke locaties binnen de gemeente Roosendaal plaatsen
Strandzuid opent seizoen met buitenreclame JCDecaux
11-05-2017 | 11:44:00
Op twee locaties in Amsterdam prijkt een historische strandfoto die wordt vergezeld door meerdere 2D-surfboards
[Interview] Timothy Vos over adverteren op de fiets
11-05-2017 | 09:17:34
Daar waar iedereen het hardst van de daken schreeuwt dat ze online zo innovatief bezig zijn, besloot een aantal jonge ondernemers in te zetten op de tastbare en oer-Hollandse fiets als communicatiemiddel. Geen digitale schermen, wel bewegende beelden. We spreken met Timothy Vos over The Bikevertising Company.
Uitbreiding samenwerking Syntus en Ngage Media
10-05-2017 | 10:34:59
De samenwerking betreft de exclusieve mediaexploitatie door Ngage Media van alle schermen in de bussen van Syntus in de Veluwe, Twente en Utrecht
blowUP media en kunstenaar Joseph Klibansky exposeren kunstwerk van 700 m²
05-05-2017 | 10:39:00
Een reusachtig kunstwerk van 700 m², ontworpen door de hedendaagse kunstenaar Joseph Klibansky, siert het gebouw in aanbouw Gershwin Brothers aan de Amsterdamse Zuidas
Abovo Media aan de slag voor Curaçao Tourist Board Europe
10-04-2017 | 10:50:00
In de campagne komen verschillende eilandbezoekers aan het woord. Zij vertellen in radiospots en op curacao.com over hun mooiste belevenissen
JCDecaux en FIA lanceren verkeersveiligheidscampagne #3500lives
04-04-2017 | 11:01:05
De wereldwijde #3500lives-campagne heeft tot doel overheden en burgers te stimuleren om de veiligheid op de weg te bevorderen en het aantal verkeersdoden te verlagen
1 april grap: Exterion Media introduceert weergevoelig bushokje
31-03-2017 | 10:30:00
Out-of-home exploitant Exterion Media introduceert haar nieuwste model bushokje, de cabri
1 april grap: JCDecaux start commerciële exploitatie straatverlichting Den Haag
30-03-2017 | 15:09:00
Buitenreclame-exploitant JCDEcaux ziet mogelijkheden voor adverteerders om met hun huisstijlkleuren in te haken
[Startups] OOH met The Bikevertising Company
28-03-2017 | 12:52:00
Vanaf begin april rijden ruim 1000 studenten in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht met een gratis billboardfiets
Scotch & Soda showcase newest campaign at Amsterdam Airport Schiphol
21-03-2017 | 07:05:50
Fashionlabel Scotch & Soda occupy the out of home spot that welcomes visitors to the brand’s home city at Schiphol Airport, using it to showcase its brand campaign. Titled From Amsterdam, From Everywhere
Chantal Janzen en ZIGT: &C is taking over!
16-03-2017 | 17:23:00
Terwijl de partijen zich nu druk kunnen maken over het te vormen kabinet is op veel verkiezingsborden inmiddels een ander prominent gezicht te zien: Chantal Janzen met haar &C.
JCDecaux haalt Rotterdamse RET binnen
16-03-2017 | 13:45:00
Alle abri’s, trams, bussen, metrostations en A3-frames in het ov van Rotterdam maken voortaan deel uit van het portfolio van JCDecaux
[Cross Media Innovatie 2017] Quintijn van Kessel over de wintercampagne voor Transavia
16-03-2017 | 09:53:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. NMPi stuurt de wintercampagne voor Transavia in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Quintijn van Kessel, Head of Consultancy bij NMPi.
Oostenrijk: Bergen en meren ook in de zomer het ontdekken waard
15-03-2017 | 08:11:00
Het toeristenburo probeert voorbijgangers met een special bij JCDecaux naar de zomerse bergweiden en de meren te lokken
McDonald’s en TBWA NEBOKO: burgerintroductie met street art van Bushwick Collective
14-03-2017 | 08:13:00
McDonald’s introduceert haar nieuwe tijdelijke burger: New York Bagel Supreme
The Communication Company samplet via billboards: Niet te zuinig met Melkmeisje
13-03-2017 | 08:09:00
Billboardsamples TCC communiceren dat Melkmeisje bedoeld is om ruim te gebruiken
De KPN ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ blinken je tegemoet
03-03-2017 | 10:24:00
Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar campagne ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ extra onder de aandacht
[Column] Martin Leeflang: Fingerfood voor marketeers en de dopaminejagers van Netflix
01-03-2017 | 12:02:00
Door klachten van het Duitse volk werd Netflix gedwongen te stoppen met de Santa Clarita Diet-campagne. Ik vraag mij af of de Duitse Netflixmarketeers in polonaise de carnaval ingingen of dat het een tranendal van verbeten marketeers was. Tijd voor een analyse
Bruto mediabestedingen 2016: Unilever en KPN besteden veel minder, Procter & Gamble en Tele2 juist veel meer
01-03-2017 | 08:29:00
Radio en outdoor deden het goed, dagbladen en bioscoop niet. Een analyse.
Fitzroy ontwikkelt campagne FD
28-02-2017 | 15:01:00
De campagne Niet iedereen leest het FD maakt gebruik van de laatste nieuwsfeiten, die als eerste door het FD zelf naar buiten worden gebracht
Clear Channel organiseert STL Skillbreak
27-02-2017 | 15:57:00
De STL Skillbreak vindt plaats in de laatste twee weken van februari op zeven middelbare scholen in Nederland
WE ARE Pi creates ATL Outdoor Campaign Heineken
23-02-2017 | 13:56:00
The best ‘Dam welcome Outdoor campaign for Spring 2017 launches, introducing tourists across the world to the warm welcome of the Heineken Experience
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie
Snotteraars en loopneuzen warmen zich op bij Kleenex-abri
17-02-2017 | 11:51:00
Wat een mooi vak is dit toch: Het griepseizoen blijft maar aanhouden en bij de grootste abri van het land kunnen snotteraars en loopneuzen zich opwarmen bij de open haard en genieten van een kop hot choco
Ngage Media brengt ode aan de liefde
14-02-2017 | 12:36:00
Ngage Media brengt op Valentijnsdag een ode aan de liefde met speciale augmented reality content. Passanten worden onderdeel van een levensecht liefdesverhaal
Megakunstwerk op voormalig hogeschool gebouw Wibautstraat
14-02-2017 | 12:29:22
Een 898 vierkante meter groot kunstwerk siert het voormalig hogeschoolgebouw aan de Amsterdamse Wibautstraat
TUI laat reizigers eigen vliegtuig ontwerpen
14-02-2017 | 07:20:00
TUI schrijft een wedstrijd uit waarin klanten een Boeing 767 hun eigen design kunnen geven
[Commercial Review] Machiel Verkuyl: McDonald's, Hornbach, Nierstichting
09-02-2017 | 09:20:43
Het eerste spotje is in ieder geval grappig, prachtig uitgevoerd en positief. En perfect belicht. Dus gescript. Prima reclame, dat geeft de burger moed
Ceci n’est pas un bureau maakt campagne Metakids
02-02-2017 | 11:45:00
Dankzij de medewerking van onder meer JCDecaux en BrandDeli zal de campagne landelijk zichtbaar zijn op tv en in outdoor. Ook online en radio worden ingezet
[Interview] Marketingmanager Maarten Post over Hornbach
01-02-2017 | 12:06:00
Hornbach staat bekend om de opvallende campagnes vol met rondvliegend puin, zwetende klussers en originele pay-offs. Voor de introductie van de eerste Amsterdamse vestiging pakte marketingmanager Maarten Post ook weer groot uit. We spreken hem over enorme hamers en lichtprojecties
Introductiecampagne Hornbachvestiging in Amsterdam
31-01-2017 | 12:06:00
Tussen de hoge gebouwen van de Zuidas en op de rode klinkers van de Arena Boulevard doken afgelopen dagen ineens enorme hamers op
Clear Channel Nederland komt met crossmediale location based oplossing
30-01-2017 | 17:43:00
De impact van out-of-home kan worden vergroot door het toevoegen van mobile marketing
Interbest en Six Word Collective organiseren wedstrijd rondom Valentijn
30-01-2017 | 15:52:00
Six Word Collective en Interbest zijn terug met de schrijfwedstrijd: Six Word Story, een officiële krachtmeting in het schrijven van extreem korte verhalen
Persoonlijke Gezondheidscheck bij Becel
27-01-2017 | 13:29:00
Goud Uberconnected ontwikkelde de radio-, print- en outdoor-campagne ter ondersteuning van de activatie
Exterion Media omarmt Fight cancer als goed doel
25-01-2017 | 08:29:15
Exterion Media steunt het goede doel door Fight cancer zichtbaar te maken op al haar digitale schermen in Nederland en in abri’s in de Randstad
ING maakt geveldoek Leeuwarden-Fryslân 2018
23-01-2017 | 15:44:00
Het geveldoek is gemaakt door fotograaf en kunstenaar Jaap Vliegenthart
Clear Channel International lanceert out-of-home programmatic buying platform
19-01-2017 | 18:05:00
De eerste versie van Clear Channel International’s programmatic tool focust op geautomatiseerde in- en verkoop van mediaruimte
JCDecaux lanceert website
18-01-2017 | 12:45:00
JCDecaux brengt zowel zichzelf als het medium buitenreclame op moderne en gebruiksvriendelijke wijze onder de aandacht.
Havas Lemz helpt Longfonds in strijd voor gezonde lucht
16-01-2017 | 12:21:00
Havas Lemz en Partout digital native agency ontwikkelden samen met het Longfonds een geïntegreerde campagne, die het onzichtbare gevaar van vervuilde lucht zichtbaar maakt
BlowUP media lanceert in Eindhoven The Tower
13-01-2017 | 12:37:00
BlowUP media Benelux presenteert zijn nieuwste aanwinst en breidt daarmee zijn digitale buitenreclamenetwerk in Nederland uit.
Exterion Media: Ford kiest voor 2m² formaat
12-01-2017 | 18:52:00
Ford is als billboard adverteerder voor de eerste keer groots overgestapt op 2m² formaat, beter bekend als een abri. Voor de nieuwe Ford Kuga wil Ford een groot en breed publiek bereiken en kiest er daarom voor om de campagne in te zetten op dit formaat.
Clear Channel start plaatsing Abri’s Noordwijk en Zandvoort
06-01-2017 | 16:46:00
Deze week zijn de contracten voor exploitatie en beheer ook daadwerkelijk overgedragen van Exterion Media naar Clear Channel
Jägermeister lanceert flesontwerp, campagne en pay-off: It’s a matter of taste
04-01-2017 | 10:09:00
Na jaren Alleen als ie ijs en-ijskoud is laat Jägermeister zijn nieuwe gezicht zien door een hernieuwd flesontwerp, nieuwe campagne en een nieuwe pay-off: It’s a matter of taste. De campagne is ontwikkeld door NEEW
[Column] Martin Leeflang: Likken aan wijnvlekken
02-01-2017 | 10:01:35
Er is lef nodig om opvallende en spraakmakende creatieve uitingen te maken. Sinds een aantal weken hangt in Amsterdam de opvallende uiting van Chabrol Wines, namelijk een met een dame die met haar tong over een wijnvlek likt
JCDecaux verliest rechtszaak: Exterion Media blijft reclamevlakken Rotterdam exploiteren
30-12-2016 | 16:15:00
De rechtbank heeft de RET, het gemeentelijke vervoersbedrijf van Rotterdam, in het gelijk gesteld in het door JCDecaux aangespannen kort geding
BBC Worldwide kiest Mediaxplain* voor aftrap nieuw seizoen hitserie Sherlock
30-12-2016 | 14:21:00
Het Britse BBC heeft na een bureau-oriëntatie mediabureau Mediaxplain* voor haar media-activiteiten gekozen
MediaReach verwerft de concessie van AVIA Nederland voor exploitatie van ruim 1000 Digital Screens Outdoor
22-12-2016 | 15:50:00
Het Digital On the Go netwerk van MediaReach bestaat op dit moment uit ruim 450 Digital Screens Instore. De schermen zijn op ooghoogte geplaatst in de shops van onder andere Shell, Total, Esso en Texaco.
Clear Channel verlengt partnership met KNVB
22-12-2016 | 10:52:09
Ook de komende twee jaar werken de buitenreclame-exploitant en de KNVB samen. Recentelijk werd het contract getekend in de Amsterdam ArenA
JCDecaux stelt billboard beschikbaar voor 3FM Serious Request
22-12-2016 | 10:35:00
Geïnteresseerden hebben tot en met 25 december om te bieden op een speciale veilingsite
Jan Wichers verlaat Clear Channel Nederland
21-12-2016 | 15:06:00
Clear Channel Nederland kondigt aan dat Jan Wichers het bedrijf gaat verlaten om nieuwe kansen aan te grijpen
Holland Casino presenteert Tramroulette
19-12-2016 | 10:18:00
TBWA\NEBOKO, in-house productiemaatschappij Vidiboko en JCDecaux poduceerden de tram-actie voor Holland Casino
Verlichte Scotch & Soda-tram door JCDecaux
05-12-2016 | 11:22:56
De tram heeft opvallende bodemverlichting, verlichte branding op de zijkant en reflecterende gouden letters
Eindhoven247: JCDecaux is tot twee keer toe in het ongelijk gesteld
02-12-2016 | 14:23:00
Eindhoven247 is deze week wederom in hoger beroep in het gelijk gesteld in het proces dat buitenreclame exploitant JCDecaux aangespannen had.
JCDecaux breidt netwerk Métropole uit met 25 dubbelzijdige digitale Mupi’s
29-11-2016 | 13:30:00
De digitale Mupi’s zijn onder meer te vinden op het Stationsplein, het Damrak en het Rokin in Amsterdam, rond de Koopgoot in Rotterdam en op de Stadhuisbrug in Utrecht
Exterion Media: Just DOOH it inhakers in teken Sinterklaas
18-11-2016 | 15:03:00
In navolging van de eerdere campagnes waarmee ingehaakt werd op thema’s als de Olympische Spelen, Prinsjesdag en Halloween stond het Just DOOH it project van Exterion Media nu in het teken van Sinterklaas
Exterion Media: OOH Update, The Future is Digital
08-11-2016 | 13:07:00
Afgelopen week kwamen 150 vakgenoten in het Cobra Museum in Amstelveen bij elkaar om het te hebben over OOH advertising
Exterion Media neemt afscheid van de traditionele Billboards
02-11-2016 | 09:20:00
Exterion Media stopt per 1 januari 2017 met haar traditionele Billboardnetwerk en gaat zich volledig focussen op het aanbieden van portrait formaten waarbij Digitaal Out-of-Home (DOOH) een steeds belangrijkere rol speelt
Exterion Media: Just DOOH it inhakers op Halloween
31-10-2016 | 14:52:00
Zowel reclamebureaus als adverteerders werden uitgedaagd om met digitale content in te spelen op de griezeligste dag van het jaar
[Interview] Marcel den Hoed over buitenreclame
31-10-2016 | 10:34:00
Buitenreclame behoort tot de mediumtypen die de wind goed in de zeilen hebben. De netto mediabestedingen in outdoor groeiden in 2015 met 6,8 procent. De op één hoogste groei in de afgelopen tien jaar. Ook 2016 ziet er goed uit. Wij spreken met Marcel den Hoed, sales director bij Exterion Media.
Digitaal adverteren in etalages Bruna
28-10-2016 | 13:05:46
Bruna gaat de etalages van de winkels gebruiken voor advertenties op digitale schermen. Daarop zal naast eigen informatie van de keten reclame te zien zijn van andere adverteerders
[Interview] Kim van den Broek over de volgende stap in programmatic buying
27-10-2016 | 11:41:55
Customised adverteren met programmatic buying. OOHA Media was naar eigen zeggen de eerste exploitant van reclamemasten die deze vorm van adverteren aanbood in 2015. Inmiddels heeft de techniek zich verder ontwikkeld en werken ook steeds meer mediabureaus ermee. We spreken met de salesmanager van OOHA Media, Kim van den Broek
Validators, Kinetic, Exterion Media en Ngage Media onderzoeken bereik digitale buitenreclame
26-10-2016 | 12:28:00
Consumenten zien een digitaal scherm met een bewegende uiting vaker vanaf een grotere afstand én kijken hier langer naar
Gemiddelde bereiksprestatie JCDecaux verbetert met 12 procent
18-10-2016 | 14:15:00
Het bereik van Buitenreclame bij JCDecaux stijgt door een update van het Buitenreclame-onderzoek gemiddeld met ruim 12 procent
De Nierstichting opent collecteweek met een spectacular van Exterion
17-10-2016 | 11:27:00
Een aangrijpende spectacular op het Rotterdamse Stationsplein voor de Nierstichting. In samenwerking met Maxus+Helder, Kinetic Nederland, XXS en Exterion Media
Just DOOH it daagt je uit: speel creatief in op Halloween
14-10-2016 | 14:04:00
Het Just DOOH it project van Exterion Media daagt adverteerders en reclamebureaus deze maand uit om met creatieve Full Motion content in te haken op Halloween. De winnaars worden 1 dag uitgezonden op het gehele digitale netwerk
Foodora kleurt de Randstad magenta met outdoorcampagne
14-10-2016 | 13:35:00
Met opvallende creatie en bezorgboxen op Mupi's van JCDecaux nodigt Foodora uit de culinaire trek te stillen
Havas Boondoggle geeft de Expert een podium
13-10-2016 | 15:07:00
Voor de introductie van de Peugeot Expert werden vakmannen ingeschakeld om hun kunnen op een onorthodoxe wijze te etaleren. Dit leverde drie unieke billboards op
Porter Novelli ontwikkelt campagne voor Nierdonatie bij leven
10-10-2016 | 08:40:00
Nierdonatie bij leven start campagne Geven bij leven
Johan Cruijff siert Amsterdamse tram voor lancering autobiografie
07-10-2016 | 09:25:00
Voor de postume lancering van zijn autobiografie siert de legendarische voetballer Johan Cruijff een maand lang het tramnetwerk in Amsterdam
Exterion Media daagt reclamebureaus uit om deel te nemen aan Just DOOH it
09-08-2016 | 09:08:00
Exterion Media trapt 'Just DOOH it' af door reclamebureaus met creatieve digitale content in te laten haken op actuele thema’s
Clear Channel wint aanbesteding Oegstgeest en voltooit plaatsing Abri's
11-07-2016 | 16:03:00
De contractovername, waarbij Clear Channel verantwoordelijk wordt voor de exploitatie en beheer van circa 70 reclamevakken, is van start gegaan op 1 juli
Exterion Media verstevigt haar concessieposities en breidt ook digitaal verder uit
11-07-2016 | 10:10:00
Met de gewonnen aanbestedingen voor Lingewaard en Etten-Leur en toevoeging van 4 digitale schermen in de IJhal van het Amsterdam CS bouwt Exterion Media haar positie verder uit.
Exterion Media en Ambo|Anthos uitgevers introduceren in OOH campagne thriller Huidpijn van Saskia Noort
30-06-2016 | 13:16:00
In de week voorafgaand aan de verschijning van Huidpijn zijn door heel Nederland op Out-of-Home zinnen te lezen uit het gloednieuwe boek, dat 5 juli in de winkel ligt
Introductie BMW i3 in abri-netwerk van Exterion Media
24-06-2016 | 13:35:00
BMW koos ervoor om de veelzijdigheid van de BMWi3 te communiceren middels een thematische abri-campagne
Exterion Media wint de EMT Madrid bustender
15-06-2016 | 09:24:00
Exterion Media verstevigt hiermee de positie als marktleider in vervoersreclame in Spanje
Exterion Media en DekaMarkt lanceren succesvolle beacon campagne
18-04-2016 | 15:44:00
Ter promotie van de bezorgservice van DekaMarkt is er in samenwerking met Exterion Media een Out-of-Home campagne met beacons gelanceerd
Exterion Media en openbaar vervoerbedrijf RET verlengen samenwerking tot 2027
15-03-2016 | 17:57:00
Tot 2027 zal Exterion Media de reclame in alle abri’s, op bussen, trams en de metrostations in de regio Rotterdam blijven verzorgen
Exterion Media neemt winkelcentranetwerk Centercom over
18-02-2016 | 10:23:00
Exterion Media en Centercom maken bekend dat per 1 maart het volledige winkelcentranetwerk van Centercom door Exterion Media wordt overgenomen
Exterion Media gaat samenwerking aan met Vrije Universiteit Amsterdam
15-01-2016 | 15:09:00
Deze maand start de afdeling Communicatiewetenschappen (onderdeel van de Faculteit der Sociale Wetenschappen, Vrije Universiteit Amsterdam) wetenschappelijk onderzoek naar de effecten van Outdoor Advertising in Nederland.
Exterion Media sponsor van IAB Nederland
10-12-2015 | 10:11:00
Deze maand verwelkomt IAB Nederland een nieuwe sponsor: Exterion Media
Exterion Media: Digitale uitbreiding Amsterdam Centraal Station
05-12-2015 | 12:20:00
Na de succesvolle launch met digitale buitenreclame in de IJhal van Amsterdam CS gaat Extrion Media uitbreiden.
Exterion Media draait eerste campagnes in Amsterdamse IJhal
22-10-2015 | 09:19:00
Het Centraal Station Amsterdam behoort - al jaren nu - tot de grootste bouwputten van Nederland. Maar wordt dan ook wat gerealiseerd.
[Exterion Media case] Giga-expo Converse in Rotterdamse metro
20-08-2015 | 22:43:00
Om de nieuwe Tie Dye sneakercollectie te lanceren neemt Converse twee weken lang twee metrostations in Rotterdam volledig over
Exterion Media heeft grootste Nederlandse Beacon-netwerk
07-07-2015 | 09:58:00
Exterion Media rolt in samenwerking met technology- partner inBeacon het grootste Nederlandse Beacon-pilotnetwerk uit.
Exterion Media start met Digitaal OOH
02-06-2015 | 23:47:00
Exterion Media is als eerste grote buitenreclame-exploitant gestart met Digitaal Out of Home
Exterion Media wint aanbesteding van reclameruimte op GVB bussen in Amsterdam
20-04-2015 | 11:53:00
Sinds 2007 was het niet meer mogelijk om te adverteren op bussen van het GVB, maar daar komt nu verandering in
Eric Kip nieuwe Managing Director Exterion Media Nederland
14-04-2015 | 14:37:00
Per 1 mei 2015 wordt Eric Kip aangesteld als nieuwe Managing Director van Exterion Media Nederland. Kip heeft brede ervaring opgedaan aan zowel de bureau- als adverteerderszijde en is momenteel CEO bij Blyk.
Exterion Media wint buitenreclamecontract in Stadsgewest Haaglanden
16-03-2015 | 08:54:00
Exterion Media is de komende 5 jaar de exploitant van alle reclamevlakken in Stadsgewest Haaglanden
Exterion Media contracteert MeMo² voor effectmeting van 130 buitenreclamecampagnes
04-02-2015 | 09:39:00
De samenwerking met MeMo² geeft insights om toekomstige campagnes verder te verbeteren
Exterion Media en Disney XD lanceren Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.
24-12-2014 | 19:58:00
Op het Jaarbeursplein in Utrecht staat een Exposure Box waar kinderen naar binnen kunnen om een complete Hulk-beleving te ervaren
Exterion Media: Essent houdt wachtende tramreiziger warm
28-11-2014 | 15:50:00
Exterion Media: Essent houdt wachtende tramreiziger warm
Erik Dol key account manager bij Exterion Media
03-11-2014 | 13:41:00
Erik Dol versterkt sinds 1 november 2014 als Key Account Manager het Salesteam bij Exterion Media. De focus binnen zijn functie ligt op het bieden van effectieve media-oplossingen voor grote adverteerders.
Exterion Media en KRO zetten kapel op Amsterdam CS
27-10-2014 | 17:23:00
Van 27 t/m 31 oktober staat er bij de ingang van station Amsterdam CS, een van de drukste plekken van Nederland, een KRO Kapel die bedacht is door Exterion Media en samen met KRO verder is ontwikkeld
Managing Director Frank Hardenberg verlaat Exterion Media
15-10-2014 | 18:57:00
Frank Hardenberg, Managing Director van Exterion Media Nederland, heeft het bedrijf na 5 jaar verlaten
[Exterion Media-case] Train More bereikt doelgroep in binnenstad van Amsterdam
06-10-2014 | 22:52:00
Om nieuwe leden te werven pakte fitnessclub Train More in de eerste twee weken van september uit met een unieke buitenreclamecampagne in de binnenstad van Amsterdam
[Exterion Media case] Wild life experience Diergaarde Blijdorp in interactieve abri in Rotterdam
05-09-2014 | 14:29:00
Het is best schrikken, een tetterende olifant in hartje Rotterdam terwijl je rustig wacht op de tram of bus. Reizigers die in de halte plaatsnemen worden verrast door een olifant die tot leven komt op een digitaal scherm.
Exterion Media creëert wild life experience in interactieve abri in Rotterdam
30-07-2014 | 09:33:00
Het is best schrikken, een tetterende olifant in hartje Rotterdam terwijl je rustig wacht op de tram of bus.  Reizigers die in de halte plaatsnemen worden verrast door een.....
Exterion Media tovert abri’s om tot 3D-ovens voor Ratatouille
05-07-2014 | 23:00:00
Klik op de foto voor een vergroting   Afgelopen dinsdag pakte Exterion Media groots uit met een gloednieuwe spectaculaire campagne ter promotie van Disneyland Paris’ nieuwste attractie Ratatouille: The Adventure, gebaseerd.....
Extrema Outdoor: Interactieve Box van Exterion Media maakt programma XO14 bekend
31-03-2014 | 13:15:00
Op 28 maart, vond er een unieke actie van Extrema Outdoor midden in het centrum van Eindhoven plaats. Via de Interactieve Box van Exterion Media werd het programma XO14.....
[Exterion Media Case] NS spread campagne van Freelance.nl
16-03-2014 | 23:00:00
  Onlangs introduceerde Freelance.nl een NS spread campagne. Door de samenwerking tussen de Nederlandse Spoorwegen en Exterion Media waren zij zichtbaar op meer dan 300 NS-stations en dat leverde deze resultaten op:   Het.....
Exterion Media stapt in Mobile Advertising
09-02-2014 | 23:00:00
Exterion Media kondigde tijdens het Cross Media Café in Hilversum officieel aan dat ze voortaan al haar klanten de mogelijkheid biedt om de buitenreclame campagne te versterken met een.....
CBS Outdoor wijzigt haar naam in Exterion Media
20-01-2014 | 23:00:00
Vandaag kondigt CBS Outdoor International, met een leidende positie in buitenreclame, de voltooiing van haar rebranding aan en zal verder gaan onder de naam Exterion Media. Deze wijziging volgt.....
CBS Outdoor International to rebrand as Exterion Media
26-11-2013 | 11:50:00
CBS Outdoor International, a leading out-of-home advertising company is to rebrand as Exterion Media from 21st January 2014.  The change follows the acquisition of CBS Outdoor International in September.....