Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1398492

Centercom lanceert Supermarkten A0-pakket
17-11-2017 | 09:41:00
Naast het Retailsigns netwerk in de supermarkten biedt Centercom nu ook een A0-pakket rond supermarkten. De 2000 vlakken uit het Supermarkten A0-pakket bevinden zich binnen een straal van 300 meter van een supermarkt
Back in business: Jeroen Hillenaar start Hillenaar Outdoor
02-11-2017 | 17:33:00
Meer dan 700 Abri’s, Billboards, Digitale out-of-home media en een landelijk netwerk voor scholieren
CS Digital Media wint aanbesteding metro Amsterdam
02-11-2017 | 09:06:00
Het netwerk van digitale schermen zal vanaf de start, in samenwerking met MyAdbooker, volledig gebruikmaken van programmatictechnologie
Exterion Media wint concessie Amstelveen
01-11-2017 | 17:14:00
Contract loopt 10 jaar
JCDecaux naar Den Haag
31-10-2017 | 16:55:34
De gemeente Den Haag kent de voorlopige gunning van het contract voor vrijstaande reclamepanelen toe aan JCDecaux
JCDecaux werkt samen met SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental
24-10-2017 | 12:16:00
Het Oostenrijkse skigebied SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental heeft zijn skilift tijdelijk verlengd tot in het centrum van Amsterdam. Met een OOH-visual neemt het ov-reizigers mee naar besneeuwde bergtoppen.
Eric Kip voorzitter MWG, René Zeedijk vice voorzitter
23-10-2017 | 14:31:00
Eric Kip (Managing Director Exterion Media) neemt het stokje over van Ton Rozenstraten (CCO RTL)
The Odd Shop maakt campagne voor H-TEAM
12-10-2017 | 12:48:00
Naast twee campagnefilms, liggen er ook hiv-wenskaarten in diverse boekhandels. De campagnemiddelen verwijzen allen naar laatjesneltesten.nl
Pabbl stelt traditioneel adverteren aan de kaak
11-10-2017 | 17:17:00
Pabbl stelt traditioneel adverteren aan de kaak met een out-of-homecampagne in hartje Amsterdam
Vastgoedgroep Unibail-Rodamco lanceert Europese OOH-campagne
11-10-2017 | 12:38:31
Unexpected Smile wordt uitgerold in 7 landen in 33 winkelcentra. In Nederland wordt de campagne gelanceerd in Stadshart Amstelveen
Campagne #CompliMentos van start op World Smile Day
06-10-2017 | 11:04:00
Your Social en MEC Global lanceren de campagne #CompliMentos met een kickoff event tijdens World Smile Day op Utrecht Centraal
JCDecaux breidt netwerk Métropole uit tot bijna 100 schermen
04-10-2017 | 12:01:13
Het digitale netwerk van JCDecaux wordt wederom voorzien van extra dubbelzijdige panelen in de steden Amsterdam, Rotterdam en Utrecht
TENQ Media lanceert digitaal netwerk op middelbare scholen
03-10-2017 | 11:49:00
TENQ Media lanceert een netwerk van 252 digitale schermen die zijn aangebracht op waterkoelers, op 193 middelbare scholen
The Odd Shop geeft alle vrouwen een rol in Pink Ribbon-campagne
02-10-2017 | 17:14:00
De hele maand oktober is het borstkankermaand. Pink Ribbon lanceert daarom een campagne met het thema: Doneer jij voor jezelf?
Ngage Media lanceert LEDscherm van 52m2 op Station Eindhoven
02-10-2017 | 15:10:00
Op het busplein van Station Eindhoven staat nu een digitaal LEDscherm van 52m2. Het scherm is opgebouwd uit een kleine 1.500.000 hoogwaardige LEDs
[Vacatures] Exterion Media zoekt Fotograaf
27-09-2017 | 08:45:00
Voor de afdeling Marketing is Exterion Media op zoek naar een energieke en klantgerichte Fotograaf
INDIE en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne voor Tele2
22-09-2017 | 10:52:00
Tele2 komt met een Snapchat-lens voor instant dikkere lippen, grotere ogen en een strakkere kaaklijn. Met deze lens maakt iedereen de perfecte selfie
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-09-2017 | 23:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
JCDecaux en G-Star pakken groot uit op Rotterdams metrostation
20-09-2017 | 11:47:56
JCDecaux bracht langs de volledige lengte van de perrons op de Calandlijn en op de panelen over de sporen omvangrijke uitingen toe
Programmatic primeur in stadion PEC Zwolle
19-09-2017 | 12:58:00
Tijdens de Overijsselse streekderby PEC Zwolle – Heracles werd voor het eerst in een stadion in Europa een mediacampagne uitgezonden via programmatic buying
Epidemie verzorgt introductie Frans beauty-merk Oenobiol Paris
15-09-2017 | 09:19:00
Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor deze lancering
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 21:09:00
Enkele honderden flesjes Sourcy Vitaminwater kleuren de komende tijd het straatbeeld in diverse grote steden: ze vormen de inhoud van de reclamekasten in Abri’s tijdens een buitenreclame-special bij JCDecaux.
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 09:09:00
De flessen-abri voor Sourcy is het resultaat van een samenwerking tussen Vrumona, Starcom, VoogdVormt, VivaKi-exchange en JCDecaux
[Vacatures] Exterion Media zoekt Designer
13-09-2017 | 12:55:00
Voor de afdeling Marketing is Exterion Media opzoek naar een creatieve Designer
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 22:02:00
Auto’s, fietsen, scooters en 375.000 geldprijzen tot 1 miljoen euro worden verloot tijdens de PrijzenMarathon van de VriendenLoterij.
Abricampagne VriendenLoterij bij JCDecaux
31-08-2017 | 10:02:00
Twee levensgrote 2D-varianten van Johnny de Mol en Gerard Joling tonen voorbijgangers een miljoenenprijs in een abri aan de Willemsparkweg in Amsterdam
Squib komt met reclame op de fiets
24-08-2017 | 21:39:00
Squib is een platform dat reclamemethoden biedt op fietsen. Het heeft daarvoor de Squibike ontwikkeld, waarop advertentieruimte wordt aangeboden en waarvan de inkomsten met de Squibgebruikers worden gedeeld.
Squib komt met reclame op de fiets
24-08-2017 | 09:39:00
Squib is een platform dat reclamemethoden biedt op fietsen. Het heeft daarvoor de Squibike ontwikkeld, waarop advertentieruimte wordt aangeboden
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 21:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good.’
[Onderzoek] OOH genereert meeste online activiteit
17-08-2017 | 20:51:00
Bijna de helft geeft aan online te hebben gezocht naar meer informatie over het merk na het zien van de out-of-homecampagne
Danish Design toont exacte tijd op digitale mupi
17-08-2017 | 11:36:00
JCDecaux toont met zijn digitale mupi-netwerk Métropole een reclame-uiting van Danish Design met een horloge dat de uren, minuten, seconden, dag en datum actueel weergeeft
Raymond van Kasterop Sales & Marketing Director Clear Channel Nederland
17-08-2017 | 09:54:00
Raymond van Kasterop is de nieuwe Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland. Van Kasterop geeft in deze functie leiding aan het sales- en marketingteam
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 09:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good’
[Onderzoek] OOH genereert meeste online activiteit
17-08-2017 | 08:51:00
Bijna de helft geeft aan online te hebben gezocht naar meer informatie over het merk na het zien van de out-of-homecampagne
JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 | 13:09:18
Adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren. Het betreft een pilot tot april 2018
JCDecaux introduceert Total View Veerpont in Amsterdam
08-08-2017 | 13:09:00
Adverteerders kunnen voortaan de veerpont tussen Amsterdam CS en Noord bestickeren. Het betreft een pilot tot april 2018
Omzet JCDecaux Groep groeit eerste half jaar 2017 met 1,5 procent
03-08-2017 | 23:22:00
De omzet in die periode komt daarmee op 1,64 miljard euro tegen een omzet van 1,61 miljard euro in de eerste zes maanden van 2016
Omzet JCDecaux Groep groeit eerste half jaar 2017 met 1,5 procent
03-08-2017 | 11:22:00
De omzet in die periode komt daarmee op 1,64 miljard euro tegen een omzet van 1,61 miljard euro in de eerste zes maanden van 2016
Nederlands MediaNetwerk zoekt columnisten voor de kanalen Radio, Video, Outdoor, Programmatic Advertising en Branded Content
27-07-2017 | 15:23:00
Na de lancering van het Bioscoop Kanaal gaat het Nederlands MediaNetwerk de komende maanden 5 nieuwe kanalen uitrollen.
[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities
24-07-2017 | 22:12:00
Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten
[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities
24-07-2017 | 10:12:21
Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten
[Interview] Ernst Vos over blowUP media
21-07-2017 | 22:46:00
blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.
[Interview] Ernst Vos over blowUP media
21-07-2017 | 10:46:00
blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-07-2017 | 11:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager National Sales
20-07-2017 | 10:56:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager Concessies
19-07-2017 | 11:47:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
Retailmarketingbureau IPOS opent in Amsterdam
18-07-2017 | 14:01:00
Het Britse retailmarketingbureau IPOS is uitgebreid naar continentaal Europa met een nieuw kantoor in Amsterdam, ter ondersteuning van de kantoren in Londen en Manchester
blowUP media lanceert The Collective in Nederland
13-07-2017 | 07:50:00
Het premium netwerk heeft een bereik van 1,5 miljoen passanten per week in steden Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven
[Interview] Danny van Beek over buitenreclame op tankstations
11-07-2017 | 07:05:00
MMD breidt de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale 24”-outdoorschermen bij tankstations van Avia. We spreken met Danny van Beek, directeur van MMD, over 1-op-1 communicatie bij en in tankstations
Ngage Media in de ban van de wielersport
06-07-2017 | 09:43:00
Ngage Media zal dagelijks de ontknopingen van de etappes live uitzenden op verscheidene NS Stations, winkelcentra en drukbezochte pleinen
[MediaWeek] VICE & Philips | Martin Leeflang | Guy Grimmelt | OMS Studio | TMG & RTL
28-06-2017 | 17:21:00
Je zult maar werken voor de marktleider in het segment van de media dat het het beste doet. Dan ben je een bofkont. Of je bent gewoon schandalig goed in wat je doet.
MMD breidt uit met 1000 digitale outdoorschermen
27-06-2017 | 13:52:00
MMD breidt vanaf week 27 de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale outdoorschermen bij tankstations van Avia
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Exterion Media ontwikkelt Minions spectacular voor Hoogvliet
14-06-2017 | 10:48:00
De Minions spectacular is ontworpen door reclamebureau IVC en was een week lang te zien op het Spui in Den Haag
Reizigers besteden meer tijd op het station
14-06-2017 | 10:02:16
Reizigers verblijven langer op treinstations om te winkelen, koffie te drinken of te eten. Exterion Media biedt adverteerders hierdoor meer exposure op ruim 300 NS stations
Kroonenberg Groep en Ngage Media sluiten meerjarige overeenkomst
06-06-2017 | 16:33:46
De samenwerking omvat het exclusieve mediaexploitatierecht door Ngage Media van grote digitale schermen in meerdere winkelcentra van Kroonenberg Groep
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
[Interview] Eric Kip over Exterion Media en outdoor advertising
23-05-2017 | 11:59:00
Eric Kip is sinds mei 2015 Managing Director van Exterion Media. Daarvoor was hij CEO van Blyk, eerder werkte hij als Strategy & Planning Director EMEA bij MediaCom. Hij staat op plaats 63 in DeMedia100.
Winnaar Serious Request-Billboard te zien op Stadhouderskade Amsterdam
23-05-2017 | 11:04:00
Dennis Verweijen bracht het hoogste bod uit op het Serious Request-Billboard en brengt nu zijn boek over het leven met ongeneeslijke acute myeloïde leukemie onder de aandacht
Sumis Company onderdeel van Altavia
16-05-2017 | 17:30:25
Met deze toetreding versterkt Sumis Company haar positie in marketingcommunicatie en printmanagement
Bereik plaatst digitale billboards in Roosendaal
12-05-2017 | 17:43:30
Bereik gaat medio juni zes digitale billboards op drukke locaties binnen de gemeente Roosendaal plaatsen
Strandzuid opent seizoen met buitenreclame JCDecaux
11-05-2017 | 11:44:00
Op twee locaties in Amsterdam prijkt een historische strandfoto die wordt vergezeld door meerdere 2D-surfboards
[Interview] Timothy Vos over adverteren op de fiets
11-05-2017 | 09:17:34
Daar waar iedereen het hardst van de daken schreeuwt dat ze online zo innovatief bezig zijn, besloot een aantal jonge ondernemers in te zetten op de tastbare en oer-Hollandse fiets als communicatiemiddel. Geen digitale schermen, wel bewegende beelden. We spreken met Timothy Vos over The Bikevertising Company.
Uitbreiding samenwerking Syntus en Ngage Media
10-05-2017 | 10:34:59
De samenwerking betreft de exclusieve mediaexploitatie door Ngage Media van alle schermen in de bussen van Syntus in de Veluwe, Twente en Utrecht
blowUP media en kunstenaar Joseph Klibansky exposeren kunstwerk van 700 m²
05-05-2017 | 10:39:00
Een reusachtig kunstwerk van 700 m², ontworpen door de hedendaagse kunstenaar Joseph Klibansky, siert het gebouw in aanbouw Gershwin Brothers aan de Amsterdamse Zuidas
Abovo Media aan de slag voor Curaçao Tourist Board Europe
10-04-2017 | 10:50:00
In de campagne komen verschillende eilandbezoekers aan het woord. Zij vertellen in radiospots en op curacao.com over hun mooiste belevenissen
JCDecaux en FIA lanceren verkeersveiligheidscampagne #3500lives
04-04-2017 | 11:01:05
De wereldwijde #3500lives-campagne heeft tot doel overheden en burgers te stimuleren om de veiligheid op de weg te bevorderen en het aantal verkeersdoden te verlagen
1 april grap: Exterion Media introduceert weergevoelig bushokje
31-03-2017 | 10:30:00
Out-of-home exploitant Exterion Media introduceert haar nieuwste model bushokje, de cabri
1 april grap: JCDecaux start commerciële exploitatie straatverlichting Den Haag
30-03-2017 | 15:09:00
Buitenreclame-exploitant JCDEcaux ziet mogelijkheden voor adverteerders om met hun huisstijlkleuren in te haken
[Startups] OOH met The Bikevertising Company
28-03-2017 | 12:52:00
Vanaf begin april rijden ruim 1000 studenten in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht met een gratis billboardfiets
Scotch & Soda showcase newest campaign at Amsterdam Airport Schiphol
21-03-2017 | 07:05:50
Fashionlabel Scotch & Soda occupy the out of home spot that welcomes visitors to the brand’s home city at Schiphol Airport, using it to showcase its brand campaign. Titled From Amsterdam, From Everywhere
Chantal Janzen en ZIGT: &C is taking over!
16-03-2017 | 17:23:00
Terwijl de partijen zich nu druk kunnen maken over het te vormen kabinet is op veel verkiezingsborden inmiddels een ander prominent gezicht te zien: Chantal Janzen met haar &C.
JCDecaux haalt Rotterdamse RET binnen
16-03-2017 | 13:45:00
Alle abri’s, trams, bussen, metrostations en A3-frames in het ov van Rotterdam maken voortaan deel uit van het portfolio van JCDecaux
[Cross Media Innovatie 2017] Quintijn van Kessel over de wintercampagne voor Transavia
16-03-2017 | 09:53:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. NMPi stuurt de wintercampagne voor Transavia in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Quintijn van Kessel, Head of Consultancy bij NMPi.
Oostenrijk: Bergen en meren ook in de zomer het ontdekken waard
15-03-2017 | 08:11:00
Het toeristenburo probeert voorbijgangers met een special bij JCDecaux naar de zomerse bergweiden en de meren te lokken
McDonald’s en TBWA NEBOKO: burgerintroductie met street art van Bushwick Collective
14-03-2017 | 08:13:00
McDonald’s introduceert haar nieuwe tijdelijke burger: New York Bagel Supreme
The Communication Company samplet via billboards: Niet te zuinig met Melkmeisje
13-03-2017 | 08:09:00
Billboardsamples TCC communiceren dat Melkmeisje bedoeld is om ruim te gebruiken
De KPN ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ blinken je tegemoet
03-03-2017 | 10:24:00
Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar campagne ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ extra onder de aandacht
[Column] Martin Leeflang: Fingerfood voor marketeers en de dopaminejagers van Netflix
01-03-2017 | 12:02:00
Door klachten van het Duitse volk werd Netflix gedwongen te stoppen met de Santa Clarita Diet-campagne. Ik vraag mij af of de Duitse Netflixmarketeers in polonaise de carnaval ingingen of dat het een tranendal van verbeten marketeers was. Tijd voor een analyse
Bruto mediabestedingen 2016: Unilever en KPN besteden veel minder, Procter & Gamble en Tele2 juist veel meer
01-03-2017 | 08:29:00
Radio en outdoor deden het goed, dagbladen en bioscoop niet. Een analyse.
Fitzroy ontwikkelt campagne FD
28-02-2017 | 15:01:00
De campagne Niet iedereen leest het FD maakt gebruik van de laatste nieuwsfeiten, die als eerste door het FD zelf naar buiten worden gebracht
Clear Channel organiseert STL Skillbreak
27-02-2017 | 15:57:00
De STL Skillbreak vindt plaats in de laatste twee weken van februari op zeven middelbare scholen in Nederland
WE ARE Pi creates ATL Outdoor Campaign Heineken
23-02-2017 | 13:56:00
The best ‘Dam welcome Outdoor campaign for Spring 2017 launches, introducing tourists across the world to the warm welcome of the Heineken Experience
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie
Snotteraars en loopneuzen warmen zich op bij Kleenex-abri
17-02-2017 | 11:51:00
Wat een mooi vak is dit toch: Het griepseizoen blijft maar aanhouden en bij de grootste abri van het land kunnen snotteraars en loopneuzen zich opwarmen bij de open haard en genieten van een kop hot choco
Ngage Media brengt ode aan de liefde
14-02-2017 | 12:36:00
Ngage Media brengt op Valentijnsdag een ode aan de liefde met speciale augmented reality content. Passanten worden onderdeel van een levensecht liefdesverhaal
Megakunstwerk op voormalig hogeschool gebouw Wibautstraat
14-02-2017 | 12:29:22
Een 898 vierkante meter groot kunstwerk siert het voormalig hogeschoolgebouw aan de Amsterdamse Wibautstraat
TUI laat reizigers eigen vliegtuig ontwerpen
14-02-2017 | 07:20:00
TUI schrijft een wedstrijd uit waarin klanten een Boeing 767 hun eigen design kunnen geven
[Commercial Review] Machiel Verkuyl: McDonald's, Hornbach, Nierstichting
09-02-2017 | 09:20:43
Het eerste spotje is in ieder geval grappig, prachtig uitgevoerd en positief. En perfect belicht. Dus gescript. Prima reclame, dat geeft de burger moed
Ceci n’est pas un bureau maakt campagne Metakids
02-02-2017 | 11:45:00
Dankzij de medewerking van onder meer JCDecaux en BrandDeli zal de campagne landelijk zichtbaar zijn op tv en in outdoor. Ook online en radio worden ingezet
[Interview] Marketingmanager Maarten Post over Hornbach
01-02-2017 | 12:06:00
Hornbach staat bekend om de opvallende campagnes vol met rondvliegend puin, zwetende klussers en originele pay-offs. Voor de introductie van de eerste Amsterdamse vestiging pakte marketingmanager Maarten Post ook weer groot uit. We spreken hem over enorme hamers en lichtprojecties
Introductiecampagne Hornbachvestiging in Amsterdam
31-01-2017 | 12:06:00
Tussen de hoge gebouwen van de Zuidas en op de rode klinkers van de Arena Boulevard doken afgelopen dagen ineens enorme hamers op
Clear Channel Nederland komt met crossmediale location based oplossing
30-01-2017 | 17:43:00
De impact van out-of-home kan worden vergroot door het toevoegen van mobile marketing
Interbest en Six Word Collective organiseren wedstrijd rondom Valentijn
30-01-2017 | 15:52:00
Six Word Collective en Interbest zijn terug met de schrijfwedstrijd: Six Word Story, een officiële krachtmeting in het schrijven van extreem korte verhalen
Persoonlijke Gezondheidscheck bij Becel
27-01-2017 | 13:29:00
Goud Uberconnected ontwikkelde de radio-, print- en outdoor-campagne ter ondersteuning van de activatie
Exterion Media omarmt Fight cancer als goed doel
25-01-2017 | 08:29:15
Exterion Media steunt het goede doel door Fight cancer zichtbaar te maken op al haar digitale schermen in Nederland en in abri’s in de Randstad
ING maakt geveldoek Leeuwarden-Fryslân 2018
23-01-2017 | 15:44:00
Het geveldoek is gemaakt door fotograaf en kunstenaar Jaap Vliegenthart