Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1399745

[Interview] Ellen Danhof (Managing Director LND Media) over crossmediaal stoppen met roken
03-11-2017 | 10:02:00
Begin oktober sloten 50 verstokte rokers zich op om in vier dagen van het roken af te komen. LND Media verzorgde het videomateriaal dat via verschillende kanalen werd ingezet. We spreken met Ellen Danhof, Managing Director van LND Media, over het project
Dramaserie lanceert online VR interactive: Hollandshoop.nl
31-10-2017 | 13:15:43
De online interactive van de dramaserie Hollands Hoop is een interactieve virtuele wereld, waarin bezoekers geheimen en aanwijzingen kunnen ontdekken
Campagne #30.000perdag van start
31-10-2017 | 10:41:00
Om de complexe wereld van medische isotopen (die worden gebruikt bij de behandeling van kanker) in beeld te brengen, is het platform 30.000perdag.nl gelanceerd
[Interview] Anton van Lieshout over het succes van SLAM! op YouTube
10-10-2017 | 10:00:00
Met 300.000 volgers is SLAM! op YouTube groter dan alle kanalen van andere landelijke radiostations bij elkaar. We spreken met zendermanager Anton van Lieshout over het belang van unieke content, crossmedia en de toekomst van radio.
[Interview] Vellah Bogle over 5 jaar Taalvoutjes
28-09-2017 | 16:05:00
Taalvoutjes bestaat 5 jaar en brengt een jubileumboek uit. We spreken met medeoprichter Vellah Bogle over het taalplatform, de afgelopen jaren en de taalfout die haar het meest is bijgebleven
Mae Engelgeer wint Eigen Huis & Interieur Pin 2017
22-09-2017 | 11:45:48
De designprijs Eigen Huis & Interieur Pin 2017 wordt sinds 1994 uitgereikt aan Nederlandse ontwerpers, fabrikanten of organisaties die een exceptionele bijdrage hebben geleverd aan het Dutch design
[Interview] Gerard van Driesten en Pier Baarsma over NDC Brand Concepts
17-09-2017 | 10:26:00
NDC mediagroep is bezig met een ingrijpende transformatie die het bedrijf van traditionele dagbladuitgever tot een crossmediale speler in nieuwsmedia maakt. En daar hoort een vertegenwoordiging in Amsterdam bij want daar zitten de bureaus en wordt het advertentiegeld uitgegeven.
Peter de Mönnink Chief Commercial Officer Talpa en CEO SBS, Hylke Sprangers Chief Technology Officer, Joost Galjart als Chief Strategy Officer
16-09-2017 | 15:02:00
Ook Talpa Radio CEO Menno Koningsberger treedt toe tot de Talpa Holding directie
Chantal Janzen lanceert &C Me talent stage
15-09-2017 | 09:42:00
&C Me talent stage is onderdeel van Chantals multimediamerk &C
Peter de Mönnink Chief Commercial Officer Talpa en CEO SBS, Hylke Sprangers Chief Technology Officer, Joost Galjart als Chief Strategy Officer
12-09-2017 | 07:54:00
Ook Talpa Radio CEO Menno Koningsberger treedt toe tot de Talpa Holding directie
Cosmopolitan 35 jaar in Nederland
12-09-2017 | 06:53:00
In vier jaar tijd groeide Cosmopolitan uit van een tijdschrift met een website tot het grootste millennialmerk dat zeven platformen bedient en elke maand 2,8 miljoen jonge vrouwen bereikt
[Column] Maarten Ros: Reclamemakers moeten niet mopperen maar innoveren
05-09-2017 | 08:21:00
Er is een digitale revolutie gaande is waarbij de consument een symbiotische verhouding met zijn smartphone heeft ontwikkeld. Reclamemakers moeten hier op inspelen. Reclamemakers moeten hierop inspelen en niet leunen op oude modellen
Nieuwe visuele identiteit BNNVARA door Dog and Pony
30-08-2017 | 13:27:00
De omroepcombinatie BNNVARA, die tot nu toe bleef uitzenden onder twee aparte merken, treedt voortaan met één merknaam naar buiten
Rian van Heur contentdirecteur AG Connect
24-08-2017 | 11:46:01
Van Heur wordt verantwoordelijk voor de redactionele inhoud van AG Connect en stuurt de redactie van de voormalige AutomatiseringGids aan
Crossmediaal platenlabel FRNT gelanceerd
16-08-2017 | 13:00:00
Het platenlabel lanceert ook het concept FRNT City Guide, een audiotoer door Amsterdam langs 17 hotspots
[Kijkcijfers] NPO, RTL en SBS scoren laagste gezamenlijk marktaandeel van dit decennium - opkomst niche-televisie
07-08-2017 | 20:53:00
Het is zomer dus gebeurt er niets in de televisiewereld. Ja, op je bolle ogen. De ontwikkeling van de kijkcijfers in juli, laten verschillende interessante ontwikkelingen zien.
ING pakt uit voor Pride Amsterdam
01-08-2017 | 14:50:00
ING geeft vervolg aan de Kleur het leven-campagne tijdens de Pride Amsterdam. ING ontwikkelde onder andere in samenwerking met Snapchat een Pride worldlens en een filter
Sunshine and Sausages ontwikkelt zomercampagne Schiphol
25-07-2017 | 11:20:00
Sunshine and Sausages ontwikkelt de crossmediale zomercampagne 2017 voor de commerciele producten van Schiphol, waaronder See Buy Fly en Parking
Iris Amsterdam creates campaign Ella’s Kitchen
24-07-2017 | 11:55:31
The integrated campaign contains a targeted EDM series, amplified by a collection of online films, print and social media executions
Delicous. op zoek naar hoofdredacteur, Makkie Mulder met pensioen
19-07-2017 | 15:10:00
"Ik mocht al eerder, maar ik wilde heel graag dit jaar, waarin we uitgebreid vieren dat delicious. 10 jaar bestaat, helemaal afmaken"
Lukkien maakt crossmediale campagne vidaXL
17-07-2017 | 12:11:15
Online retailer vidaXL gaat live op televisie, radio en sociale media met een vervolg op de campagne Kan niet? echt wel!
IMMovator, Hogeschool Utrecht en Universiteit Utrecht starten Data4Media en mediagerichte dataopleidingen
29-06-2017 | 10:30:44
De community Data4Media gaat zich richten op de ontwikkeling van kennis en skills op het gebied van data in de media
Metro-app voor millennials on the move
28-06-2017 | 11:18:00
Metro lanceert een app, speciaal voor de in het openbaar vervoer reizende millennial. Met onder meer nieuws, video's, puzzels, locatiegebonden voordelen en interactiemogelijkheden
KRO-NCRV en Stichting Kikid lanceren online anti-pestgame Milan
27-06-2017 | 12:41:29
Milan reageert via een guided dialog, geschreven met de hulp van kinderen uit de doelgroep en verrijkt met gesproken berichten, Snapchats, video en foto’s
[Column] Femke Leemeijer: Het raadsel &C
22-06-2017 | 10:49:00
Wat moet er gebeuren wanneer de bedenker in kwestie van het strafbankje komt? Terug naar de tekentafel. Bedenk in elk geval een goede propositie die bij het logo op de website kan worden geplaatst. Wie weet wordt het dan nog wat, Chantal
[Interview] Anton van Lieshout over het succes van SLAM! op YouTube
19-06-2017 | 11:02:00
Met 300.000 volgers is SLAM! op YouTube groter dan alle kanalen van andere landelijke radiostations bij elkaar. We spreken met zendermanager Anton van Lieshout over het belang van unieke content, crossmedia en de toekomst van radio
Gerard van Driesten naar NDC Brand Concepts
14-06-2017 | 09:37:26
Gerard van Driesten, voorheen strategie & concept manager bij Sanoma Marketing Partnerships, gaat leiding geven aan het NDC Brand Concepts team in Amsterdam. Het creatieve team is onderdeel van de NDC mediagroep
Christian van Thillo: Multi Platform Broadcasting gaat echte convergentie brengen tussen uitgevers en televisie-exploitanten
09-06-2017 | 10:56:00
De Persgroep organiseert de Advertiser's Summit, het tweedaagse congres voor adverteerders en mediabureaus ergens in europa op max anerhalf uur vliegen van Amsterdam. Dit jaar in Boedapest.
VROUW viert 10-jarig bestaan
01-06-2017 | 06:27:04
VROUW transformeerde van een weekendbijlage in De Telegraaf tot een sterk, multimediaal merk
Wubbe en Fox on the Run creëren campagne AutoWeek
31-05-2017 | 13:14:00
Het is de eerste campagne die Wubbe voor AutoWeek ontwikkelde welke wordt uitgerold op radio, in print, social en online
Pr-stunt Kek Mama met Bobbi Eden
30-05-2017 | 10:41:00
Bobbi Eden twitterde onlangs dat ze niet ingaat op geruchten over een uitgelekte sekstape van haar en haar man Mark. De tape blijkt een pr-stunt van Kek Mama
16.298 nieuwe KWF-supporters dankzij Marathon tegen kanker
18-05-2017 | 12:00:33
Tijdens de KWF Marathon tegen kanker op NPO 1 kwamen bekende en onbekende Nederlanders in actie voor hun dierbaren met kanker
Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt campagne De NRC Code
18-05-2017 | 08:45:00
NRC start een campagne waarin de kwaliteitsjournalistiek van NRC centraal staat
Mars start activatiecampagne Snickers met Pelé
10-05-2017 | 10:11:26
Mars Nederland zet een grootschalige activatiecampagne in om het merk Snickers te laden
Hoofdredacteur TMG Arjan Paans van HMC naar Metro
09-05-2017 | 09:31:00
Arjan Paans, nu nog hoofdredacteur van de Holland Media Combinatie,wordt per direct de nieuwe waarnemend hoofdredacteur van het gratis dagblad Metro
Energize ontwikkelt campagne BLG Wonen
02-05-2017 | 12:39:00
De campagne bestaat uit tv- en radiocommercials, online advertising, social media en digital-out-of-home
Margriet Winter Fair verhuist naar Brabanthallen
02-05-2017 | 10:38:12
Het is de eerste keer dat een dergelijk groot vrouwenevenement wordt georganiseerd in Brabanthallen 's-Hertogenbosch
[Column] Wilbert van der Heijden: Gezonder met filmpjes
01-05-2017 | 12:13:00
De traditionele aanpak om met een medisch verantwoord vingertje brochureteksten over de bevolking uit te strooien, werd losgelaten. Het redactieteam durfde het aan om rigoureus de geijkte communicatievolgorde om te gooien
Cross Media Congres: 'Print overleeft alleen geïntegreerd'
21-04-2017 | 14:57:00
Geen bedrijf ontkomt tegenwoordig aan een digitale transformatie, maar hoe crossmediaal is het mediavak nu werkelijk? Het Cross Media Congres maakte de balans op
Cross Media Congres 2017
21-04-2017 | 11:45:00
Geen bedrijf ontkomt tegenwoordig aan een digitale transformatie, maar hoe crossmediaal is het mediavak nu werkelijk? Het Cross Media Congres maakte woensdag voor het vierde jaar op rij de balans op.
Cross Media Awards 2017 | De Winnaars
20-04-2017 | 11:53:00
Tijdens het feestelijke Cross Media Diner in het Compagnietheater Amsterdam, waar meer dan 200 mensen aan deelnamen, zijn de Cross Media Awards 2017 uitgereikt.
[Column] Jeroen Verkroost: Cross Media Congres 2017
20-04-2017 | 11:47:00
Woensdag 20 april stond in het teken van het Cross Media Congres dat werd georganiseerd door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings. Verschillende topsprekers zorgde er al snel voor dat het evenement was uitverkocht. Ik was de gehele dag aanwezig. Hierbij een verslag en samenvatting van de belangrijkste onderwerpen die de sprekers aansneden
[Interview] Sanne Visser over &C
14-04-2017 | 13:50:00
Na gewerkt te hebben voor onder andere Mood for Magazines en Sanoma is Sanne Visser haar eigen bedrijf Who is the boss Media & Management gestart. Daarnaast is ze Business Director van het spiksplinternieuwe &C Media van Chantal Janzen.
[Interview] Suzanne Pronk over Jamie magazine en het culinaire schap
13-04-2017 | 14:36:00
Jamie magazine heeft met de goedlachse Jamie Oliver als gezicht van de titel de fans al mee, maar het blijft dringen in het culinaire schap. We spreken met hoofdredacteur Suzanne Pronk over de chef himself, fairtradespecials en scheurkalenders
[Analyse] Waarom zou Sanoma uit SBS stappen?
07-04-2017 | 16:49:00
Het is bijna niet te geloven maar verschillende media maken er melding van: Sanoma zou bekend gaan maken uit SBS te stappen.
Cross Media Awards 2017 | De Nominaties
07-04-2017 | 11:00:00
Op deze plaats publiceren wij in de komende dagen de genomineerden voor de Cross Media Awards 2017.
Spinnin’ Records en Gazelle bouwen school om tot danceclub
05-04-2017 | 09:16:00
Spinnin’ Records en Gazelle lanceren de High School Takeover. Jongeren battelen met muziek, fiets en dans voor een schoolfeest met bekende dj’s
ING Cross Media Adverteerder 2017
04-04-2017 | 21:15:00
Kwantitatief meetbaar, geen makkelijk merk, juist daarom des te knapper om dit merk op zo een praktische manier te presenteren qua dienstverlening.
[Cross Media Adverteerder 2017] Dave van der Meer over Sparta Rotterdam
03-04-2017 | 10:24:00
Sparta Rotterdam, voorgedragen door SUPERREBEL, is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017. Aan het woord is Dave van der Meer, commercieel manager van Sparta
[Cross Media Adverteerder 2017] Maarten Post over Hornbach
03-04-2017 | 09:13:00
Hornbach is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017, voorgedragen door ZIGT. Aan het woord is Maarten Post, marketing manager Hornbach Nederland.
[Cross Media Man 2017] Patrick Goldsteen over Talpa Radio
02-04-2017 | 18:36:00
Patrick Goldsteen, Brand & Online Director bij Talpa Radio, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
[Cross Media Man 2017] Willem-Albert Bol over de Persgroep
31-03-2017 | 14:17:00
Willem-Albert Bol, Creative Director bij de Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
[Cross Media Man 2017] Mark van de Crommert over Mediasynced
31-03-2017 | 14:01:00
Mark van de Crommert, co-founder en ceo van Mediasynced, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
[Cross Media Vrouw 2017] Hilmar Mulder over Libelle
31-03-2017 | 11:24:00
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV bij Sanoma, is genomineerd voor Cross Media Vrouw het Jaar 2017. Wij spreken haar.
[Cross Media Case 2017] Isabelle Dacz over Vodafone | Roam like a pro
31-03-2017 | 10:42:19
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Isabelle Dacz, CEO van MEC Nederland.
ZIGT Cross Media Bureau 2017
23-03-2017 | 14:32:00
ZIGT heeft data, insights en creatie samengebracht om zo te dienen als uitgangspunt voor de briefing, waardoor er per definitie een crossmediale basis onder elk plan ligt.
[Interview] Jamie Reilly about going Off The Wall with Vans
23-03-2017 | 11:28:00
Vans celebrates its founding pillars with the global This is Off the Wall campaign. We talk to Jamie Reilly, Vans Vice President of Global Creative about the footwear, apparel and accessories brand, the campaign, and the Off The Wall spirit
[Cross Media Case 2017] Isabelle Dacz over Appelsientje 100% Pure campaign
23-03-2017 | 09:31:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar.
[Cross Media Case 2017] Ramon Kragtwijk over Hornbach | Outsmart the competition and become the local hero
22-03-2017 | 21:08:15
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. ZIGT stuurt Hornbach | Outsmart the competition and become the local hero in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Ramon Kragtwijk, Media Director bij ZIGT Mediabureau.
[Cross Media Bureau 2017] Isabelle Dacz over MEC Nederland
22-03-2017 | 12:21:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Isabelle Dacz, CEO van MEC Nederland.
[Cross Media Merk 2017] Erwin van der Zande over Bright
22-03-2017 | 11:33:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Bright is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Erwin van der Zande, hoofdredacteur van Bright
[Cross Media Merk 2017] Hilmar Mulder over Libelle
22-03-2017 | 10:56:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV
[Cross Media Bureau 2017] Dolly van den Akker over MPG.
22-03-2017 | 09:55:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MPG. is genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Dolly van den Akker, Business Directeur Nederland MPG.
[Cross Media Case 2017] Marjet Nieuwland over Mocktails
22-03-2017 | 09:20:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De Ahold Delhaize Marketing & Media Group stuurt Mocktails in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Marjet Nieuwland, Marketing & Concept Manager bij AH.
[Cross Media Event 2017] Hidde Clevers over het Allerhande Kerstfestival
21-03-2017 | 14:51:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Allerhande Kerstfestival is genomineerd voor Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Hidde Clevers, manager speciale projecten binnen het inspiratieteam van Albert Heijn
GTST Cross Media Merk 2017
21-03-2017 | 11:49:00
De crossmedialiteit zit echt in de content gebakken en ondersteunt zo het merk op elk medium.
Scotch & Soda showcase newest campaign at Amsterdam Airport Schiphol
21-03-2017 | 07:05:50
Fashionlabel Scotch & Soda occupy the out of home spot that welcomes visitors to the brand’s home city at Schiphol Airport, using it to showcase its brand campaign. Titled From Amsterdam, From Everywhere
[Cross Media Exploitant 2017] Ton Rozestraten over RTL
20-03-2017 | 16:21:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. RTL meldt zich als Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer bij RTL
[Cross Media Case 2017] Ingrid Walschots over Vleesverlangen
20-03-2017 | 13:46:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. NTR stuurt Vleesverlangen in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Ingrid Walschots, project manager / creative concept bij NTR Internet & Innovation.
[Cross Media Case 2017] Anke de Jong over Glamour Beautylovers
20-03-2017 | 13:39:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. G+J Media stuurt Glamour Beautylovers in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Anke de Jong, hoofdredacteur van Glamour
[Interview] Albert de Koning over de Altijd Daltarief-campagne van Essent
20-03-2017 | 11:32:00
Essent zet in de recente campagne de was in een bijzonder daglicht. Of liever gezegd maanlicht. Samen met Etcetera lieten ze een aantal street artists hun gang gaan met 3900 kilo was om duidelijk te maken dat ’s nachts wassen niet meer nodig is. We spreken met Albert de Koning, Head of Marketing Formula bij Essent
[Cross Media Case 2017] Dave Kroon over Maybelline | The Next Boy/Girl Band
17-03-2017 | 13:58:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en Maybelline zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Dave Kroon, directeur SBS Media Solutions.
[Cross Media Case 2017] Taco Vinkeles over TUI | lastminutes@work
17-03-2017 | 12:48:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en TUI zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Taco Vinkeles, Creative Director SBS Concepts.
[Cross Media Merk 2017] Suzan Schouten over Donald Duck
16-03-2017 | 12:49:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Donald Duck is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Suzan Schouten, domeindirecteur Kids & Teens bij Sanoma | SBS
[Cross Media Case 2017] Chantall Olthoff-Wubben over WE x Nina
15-03-2017 | 13:05:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. WE Fashion, brandwebbing, EndemolShine en RTL zijn genomineerd voor voor Cross Media Case van het Jaar
Bert Habets: RTL blijft investeren in de groei van veelbelovende activiteiten, zoals Video On Demand, Multi Channel Network en RTL Z
15-03-2017 | 12:06:00
RTL Nederland heeft de omzet in 2016 per 1 procent zien groeien tot 495 miljoen euro. De bruto winst (EBITA) daalde met 15,8 procent tot 85 miljoen euro.
[Cross Media Exploitant 2017] Sifra Soer over Hearst Netherlands
14-03-2017 | 17:50:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
[Cross Media Innovatie 2017] Victor Coolman over Nick in Trouble
09-03-2017 | 16:01:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Viacom Benelux stuurt Nick in Trouble in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Victor Coolman, VP en Channel Head Kids & Family Viacom Benelux
[Cross Media Innovatie 2017] Pascal Rotteveel over Booking Loves
09-03-2017 | 15:31:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. VIRTUE zendt Booking loves in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Pascal Rotteveel, creatief directeur van VICE Media
[Cross Media Case 2017] Maurice Hols over de MTV Music Week
09-03-2017 | 14:41:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Viacom Benelux is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Maurice Hols, SVP en General Manager van Viacom Benelux
[Cross Media Case 2017] Jamie Kleijne over MedailleTaxi
09-03-2017 | 14:09:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Talpa Radio sis genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Jamie Kleijne, Brand Partnerships Manager bij Talpa Radio
[Cross Media Exploitant 2017] Willem-Albert Bol over de Persgroep
09-03-2017 | 13:25:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De Persgroep is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Willem-Albert Bol, creatief directeur van de Persgroep
[Cross Media Case 2017] Caren Wassink over TAART.
09-03-2017 | 11:11:00
Mood for Magazines, XXS Amsterdam en HEMA zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar
Eerste sprekers Cross Media Congres 2017 bekend
24-02-2017 | 16:34:00
Op 19 april vindt de vierde editie van het Cross Media Congres plaats. Locatie is het Compagnietheater Amsterdam.
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie
[Vacatures] MPG. zoekt Contentmanager culinair Allerhande
15-02-2017 | 10:24:00
MPG. maakt in opdracht van Albert Heijn de content voor het foodplatform Allerhande
Nederlands MediaNetwerk roept studenten op om zich aan te melden voor gratis deelname Cross Media Congres 2017
31-01-2017 | 21:35:00
Studenten wordt unieke mogelijkheid geboden om alles te weten te komen over crossmedia en te netwerken op het hoogste niveau
Wordt jouw klant Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017? Stuur jouw voordracht in!
31-01-2017 | 16:52:00
Wie wordt de opvolger van KPN - voorgedragen door Mindshare - de huidige Cross Media Adverteerder van het jaar?
Clear Channel Nederland komt met crossmediale location based oplossing
30-01-2017 | 17:43:00
De impact van out-of-home kan worden vergroot door het toevoegen van mobile marketing
Jury Cross Media Awards 2017 en nieuwe categorie bekend, opening inschrijving
28-01-2017 | 17:56:00
De awards voor de beste cross media cases van Nederland zullen worden uitgereikt tijdens het Cross Media Diner in het Compagnietheater aan de Kloveniersburgwal in hartje Amsterdam.
DDB & Tribal Amsterdam ontwikkelt campagne Volkskrant
24-01-2017 | 13:44:44
DDB & Tribal Amsterdam maakt voor de Volkskrant een nieuwe campagne waarin ze de campagne Lees je de Koppen of Lees je de Krant doortrekken
[Interview] Karlijn van Ruiten over Sourcy
24-01-2017 | 11:29:47
Sourcy is sinds lange tijd weer terug op televisie. Hiermee wil het mineraalwater meer bekendheid genereren buiten de horeca. Wij spreken met marketingmanager Karlijn van Ruiten over de Vol Nederlands Karakter-campagne, de samenwerking met Brand New Telly en het veranderende marketingklimaat
Brand New Telly creëert campagne Sourcy
23-01-2017 | 10:53:00
Sourcy. Vol Nederlands Karakter omvat ‒ naast uitingen op de landelijke tv-kanalen ‒ tevens billboards, printadvertenties en een doorvertaling op de winkelvloer
Nieuws prominent aanwezig op devices van Nederlanders
20-01-2017 | 14:59:00
Van de meest gebruikte apps is circa de helft ontwikkeld door nieuwsmedia. Daarnaast wordt nieuws volop via de browsers op laptop of PC bekeken; ruim de helft volgt het nieuws op die wijze
[Interview] Edwin Alblas over GOLF.NL
18-01-2017 | 10:29:00
GOLF.NL is een mediaplatform bestaande uit een magazine, website, krant, socialmediakanalen en app. Aan hoofdredacteur Edwin Alblas de taak om alles in goede banen te leiden
The Gardeners ontwikkelt crossmediale campagne voor Het Vergeten Kind
17-01-2017 | 15:04:00
Vorig jaar werd het Nederlandse straatbeeld wekenlang gekleurd door vrolijke geel-roze Hartenhuisjes. De post-it campagne van Stichting Het Vergeten Kind moest alle Nederlanders eraan helpen herinneren de ‘vergeten kinderen’ juist niet te vergeten.
Watermelon lanceert met chatbot platform klantenservice van de toekomst
10-01-2017 | 09:03:00
Alexander Wijninga en Charl Haas lanceren op 1 februari de Watermelon Messenger
Kevin Strootman nieuwe Serie A-ambassadeur voor Eurosport
09-01-2017 | 13:21:00
Kevin Strootman is dit weekend voor het eerst te zien als ambassadeur van de Serie A. Strootman is te volgens via zijn eigen social media kanalen en die van Eurosport met de een aankondiging van AS Roma’s uitwedstrijd tegen Genoa van aankomende zondag.
[Interview] Vincent Siegelaar over branded partnerships, crossmedia en data
09-12-2016 | 12:11:30
Toen Peter de Mönnink CEO werd van Sanoma, bevonden de aandeelhouders van SBS zich in een periode van moeilijke samenwerking, maar inmiddels worden de crossmediale vruchten geplukt. Wij spreken met Vincent Siegelaar, Sales Director bij Sanoma
[Interview] Peter de Mönnink: "We help you to sell your stuff"
28-11-2016 | 10:07:00
Peter de Mönnink, CEO Sanoma | SBS, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken hem.