Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1480937

[Interview] Maarten Roomer over de hernieuwde merkpositionering van Mobiel.nl
22-05-2018 | 13:52:11
Mobiel.nl creëerde in samenwerking met The Odd Shop een campagne waarin ze hun hernieuwde merkpositionering kenbaar maken via tv, radio, online en buitenreclame. Wij spreken met Maarten Roomer, marketingmanager bij Mobiel.nl
NDC mediagroep neemt CMCG over
01-05-2018 | 17:38:00
Door de overname van Crossmedia Communicatiegroep versterkt NDC zich op de terreinen van crossmediale strategie, design, concepting en online- en data-analyse
[Interview] Marieke Liesting-Noorlag: FrieslandCampina speelt in op de behoeften van de bewuste consument
30-04-2018 | 08:12:00
FrieslandCampina heeft de receptuur van Optimel vernieuwd. Meer smaak met minder ingrediënten, daar komt het op neer. Wij spreken Marieke Liesting-Noorlag, brandleader bij Optimel.
Winnaars Cross Media Awards 2018
26-04-2018 | 12:55:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards 2018 uitgereikt in Hotel Barbizon Palace Amsterdam
Tina gaat samenwerking aan met online sterren Lisa & Lena
24-04-2018 | 15:22:36
Lisa & Lena werden bekend met de video’s die zij plaatsen op de populaire app Musical.ly. Via deze app bereiken zij inmiddels dagelijks 27 miljoen volgers
Herstructurering RTL, mogelijk gedwongen ontslagen
19-04-2018 | 12:46:00
Door de herstructurering verdwijnen managementlagen en worden afdelingen samengevoegd. Ook ontstaan nieuwe bedrijfsonderdelen, met name op het vlak van technologie en data
[Cross Media Man 2018] Patrick Goldsteen
01-04-2018 | 09:09:00
Patrick Goldsteen, Innovation Director bij Talpa Radio, is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar. Wij spreken hem
The Gardeners succesvol met crossmediale campagne voor Stichting Het Vergeten Kind
29-03-2018 | 11:47:00
In de campagne werd via tv, radio, outdoor, online en pr werd opgeroepen om een klein gebaar te maken door digitaal een lief bericht achter te laten
[Cross Media Adverteerder 2018] Jos van den Bergh over Renault
28-03-2018 | 16:02:00
Renault is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het jaar 2018, voorgedragen door OMD. Aan het woord is Jos van den Bergh, Manager Marketing Communicatie bij Renault
[Cross Media Adverteerder 2018] Sylvia den Blanken over PepsiCo
28-03-2018 | 14:50:00
PepsiCo is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door OMD. Wij spreken met Sylvia den Blanken, senior mediamanager bij PepsiCo
Tele2 Cross Media Adverteerder van het jaar 2018
28-03-2018 | 14:41:00
Tele2 is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door MediaCom. Wij spreken met Denise Noordermeer, mediamanager bij Tele2
Talpa Network neemt het ANP over
28-03-2018 | 11:37:00
Veronica was sinds 2010 de eigenaar van het ANP
Fashionchick met vernieuwd format op TLC
27-03-2018 | 17:24:00
In Your daily look op TLC toont Fashionchick’s hoofdredacteur Kristel Kwast samen met bekende Nederlandse influencers dagelijks in één minuut de laatste trends en musthaves
[Cross Media Adverteerder 2018] Elles Haverkort over Disney
27-03-2018 | 12:14:00
Disney is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door Havas Media. Wij spreken met Elles Haverkort, Head of Content & Brand Marketing Benelux bij The Walt Disney Company
[Cross Media Adverteerder 2018] Bas Snetselaar over Plus
27-03-2018 | 11:58:00
PLUS is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door Energize Amsterdam. Wij spreken met Bas Snetselaar, Manager Formule en Communicatie bij PLUS Retail
[Cross Media Adverteerder 2018] Maurice van Dijk over Anderzorg
23-03-2018 | 11:01:00
Anderzorg is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2018, voorgedragen door XXS Amsterdam. Wij spreken met Maurice van Dijk merkstrateeg bij Menzis
[Cross Media Event 2018] Ingrid van Schooten over de vt wonen&design beurs
23-03-2018 | 09:41:00
De vt wonen&design beurs is genomineerd voor de titel Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is van Ingrid van Schooten, event manager van de vt wonen&designbeurs. De winnaar zal tijdens de Cross Media Awards op 25 april worden bekendgemaakt.
[Cross Media Bureau 2018] Thijs Muller over Havas Media
23-03-2018 | 08:52:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Havas Media is genomineerd voor de titel Cross Media Bureau van het jaar. Aan het woord is Thijs Muller, CEO Havas Media Group Netherlands
Monique Bergers Cross Media Vrouw 2018
23-03-2018 | 08:26:00
Monique Bergers, Director Appie Today & Social bij Albert Heijn Cross Media Vrouw van het Jaar
[Cross Media Case 2018] Marije den Breejen over McDonald's Cadeau Kalender
22-03-2018 | 13:45:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. OMD stuurt McDonald's Cadeau Kalender in als Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Marije den Breejen, Communications Director bij OMD
[Cross Media Vrouw 2018] Nathalie Peters
22-03-2018 | 05:45:00
Nathalie Peters, Head of Digital Transformation IPG Mediabrands, is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar. Wij spreken haar
[Cross Media Bureau 2018] Roland Teerenstra over OMD
22-03-2018 | 04:41:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. OMD is genomineerd voor de titel Cross Media Bureau van het jaar. Aan het woord is Roland Teerenstra Managing Director bij OMD Nederland
[Cross Media Man 2018] Lauren van der Heijden
21-03-2018 | 17:21:00
Lauren van der Heijden, directeur Corporate Sales bij De Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar. Wij spreken hem
[Cross Media Case 2018] Casper Sikkema over Kiezen met VICE
21-03-2018 | 15:11:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Kiezen met VICE, ingestuurd door Vice Media Benelux, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Casper Sikkema Editor in Chief bij VICE Media Benelux
[Cross Media Case 2018] Dominique Henskens over Kijkje in de Keten
21-03-2018 | 14:02:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De Persgroep & McDonald’s: Kijkje in de Keten, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord: Dominique Henskens, manager Corporate Marketing bij de Persgroep Nederland
[Cross Media Man 2018] Willem-Albert Bol
21-03-2018 | 13:15:00
Willem-Albert Bol, creative director bij De Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar. Wij spreken hem.
[Cross Media Exploitant 2018] Lauren van der Heijden over De Persgroep
21-03-2018 | 11:28:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De Persgroep is genomineerd voor de titel Cross Media Exploitant van het jaar. Aan het woord is Lauren van der Heijden, directeur Corporate Sales bij de Persgroep Nederland
Jeroen Cnossen uitgever bij Vakbladen.com
20-03-2018 | 20:39:00
Vakbladen.com uit Zwolle en Den Haag heeft Jeroen Cnossen per 1 april 2018 benoemd als uitgever en lid van de directie. De afgelopen 10 jaar hielp hij als zelfstandig mediaconsultant tal van mediabedrijven bij de transitie naar crossmediale bedrijven
[Cross Media Vrouw 2018] Carlein Kieboom
20-03-2018 | 16:03:00
Carlein Kieboom, hoofdredacteur van vtwonen, is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar. De winnaar zal tijdens de Cross Media Awards op 25 april worden bekendgemaakt. We spreken haar over het mediamerk en haar werk
Turner International lanceert digitale advertentieafdeling T1
20-03-2018 | 11:42:00

De lancering van Turner International Digital Advertising Sales - T1 - brengt de internationale digitale reclamemogelijkheden van Turner samen in een divisie
Hartenhuisje campagne Vergeten Kind Zilveren Cross Media Case 2018
20-03-2018 | 08:18:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. De Hartenhuisje campagne van Stichting het Vergeten kind is Zilveren Cross Media Case van het jaar
[Cross Media Bureau 2018] Klaas Weima over Energize
20-03-2018 | 07:46:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Energize is genomineerd voor de titel Cross Media Bureau van het jaar. Aan het woord is Klaas Weima founder and Managing Director bij Energize.
[Cross Media Case 2018] Wouter van Rijn over Van bereik naar Impact met Reaal
20-03-2018 | 07:13:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Van bereik naar Impact, ingestuurd door TMG, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Wouter van Rijn, creatief strategische conceptontwikkeling Telegraaf Media Groep
[Cross Media Case 2018] Kiki Maaskant over Mens wat ben je mooi als je probeert van Menzis
20-03-2018 | 06:38:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mens, wat ben je mooi als je probeert is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Kiki Maaskant, account director Branded Partnerships bij Talpa Media Solutions
VICE Cross Media Exploitant 2018
20-03-2018 | 05:08:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. VICE Cross is Media Exploitant 2018
[Cross Media Case 2018] Ragnhild Bajema over Savory van Ahold USA
19-03-2018 | 18:17:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Savory, ingestuurd door MPG., is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Ragnhild Bajema, (International) Commercial Director at MPG.today
Renault Scenic TV Remarketing Zilveren Cross Media Case 2018
19-03-2018 | 18:06:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Renault Scenic TV Remarketing, ingestuurd door OMD Nederland, Zilveren Cross Media Case van het jaar
[Cross Media Case 2018] Marcel Beekes en Jos van den Bergh over Blijf Erin en Win
19-03-2018 | 17:54:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Blijf Erin en Win, ingestuurd door Talpa Media Solutions, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het jaar. Aan het woord zijn Talpa's Marcel Beekes en Jos van den Bergh van Renault en Dacia
[Cross Media Bureau 2018] Rogier Bruggeman over ZIGT
19-03-2018 | 17:18:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. ZIGT is genomineerd voor de titel Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Rogier Bruggeman, directeur bij ZIGT
Stan van Engelen, Anouk Kamminga en Willem van Zeeland verantwoordelijk voor nieuwe multimediale koers VPRO
19-03-2018 | 16:52:00
De Hoofdredactie Media wordt verantwoordelijk voor alle programma’s van de VPRO, zowel voor radio, televisie als online
[Cross Media Case 2018] Sanne Halff over de introductie van nieuwe Kia Picanto
19-03-2018 | 08:35:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Havas Media stuurt De nieuwe Kia Picanto; Start je avontuur in als Cross Media Case van het jaar. Aan het woord is Sanne Halff, Communications Director bij Havas Media
[Cross Media Case 2018] Dominique Henskens over SNS en de gewone Nederlander
19-03-2018 | 08:33:00
[Cross Media Case 2018] Dominique Henskens van De Persgroep over hoe SNS aan de gewone Nederlander laat zien dat het écht uitmaakt waar je bankiert
vtwonen@ajumabeach geopend
16-03-2018 | 16:35:00
Het vtwonen gevoel wordt onderstreept door het gebruik van vtwonen meubels en accessoires. Gasten van Ajuma kunnen zo de vtwonen collectie bewonderen, uitproberen en direct bestellen
Saints & Stars kiest Abovo voor crossmediale campagne
16-03-2018 | 10:14:00
Saints & Stars, een nieuw premium fitnessconcept, heeft voor de lanceringscampagne Abovo als mediapartner gekozen. Saints & Stars heeft de eerste boutique gym geopend in Amsterdam
[Cross Media Vrouw 2018] Hilmar Mulder
15-03-2018 | 14:12:00
Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar. De winnaar zal tijdens de Cross Media Awards op 25 april worden bekendgemaakt. We spreken haar over het mediamerk en haar werk
Bavaria #Carnavalvrij Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2018
14-03-2018 | 19:21:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Bavaria #Carnavalvrij is Zilveren Media Case van het Jaar
[Cross Media Case 2018] Leontine van den Bos over #ikgeefomje
14-03-2018 | 18:19:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. #ikgeefomje, ingestuurd door Sanoma, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Leontine van den Bos, Chief Editor bij Margriet
[Cross Media Case 2018] Carola Maassen van den Brink over Maak het met Marit
14-03-2018 | 17:41:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle/Sanoma sturen Maak het met Marit in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Carola Maassen van den Brink, Marketing Manager bij Libelle
[Cross Media Case 2018] Mart Roumen over Ziggo eBattle F1
14-03-2018 | 16:50:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Vertigo 6 stuurt Ziggo eBattle F1 in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Mart Roumen, sportcampaigner bij Ziggo
[Cross Media Case 2018] Alexandra van Nieuwenhuijzen over de Schoon water voor iedereen-campagne
14-03-2018 | 16:45:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De Schoon Water campagne is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Alexandra van Nieuwenhuijzen, Manager Marketing en Fondsenwerving bij Cordaid
[Cross Media Case 2018] Yvette Belt-Beekman over Hoe overleef ik mijn eerste mobiel
14-03-2018 | 15:48:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. KPN, ingestuurd door Mindshare, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Yvette Belt-Beekman, Director Marketing Communicatie bij KPN
7 genomineerden Cross Media Man/Vrouw 2018
14-03-2018 | 12:57:00
Wie wordt de op volger van Thijs Boon als Cross Media Man/Vrouw van 2018
[Cross Media Case 2018] Mike van der Peet over Findio
13-03-2018 | 17:12:45
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma stuurt Findio in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Mike van der Peet, performancestrateeg bij Sanoma
Mindshare Cross Media Bureau van het Jaar 2018
13-03-2018 | 16:42:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare is Cross Media Bureau van het Jaar 2018
Pabbl Cross Media Innovatie van het Jaar 2018
13-03-2018 | 15:31:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Pabbl is Cross Media Innovatie van het Jaar
[Cross Media Case 2018] Paul Braat over Life through a lens
13-03-2018 | 14:39:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Huawei stuurt Life through a lens in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Paul Braat, marketingdirecteur van Huawei
Libelle Cross Media Merk 2018
12-03-2018 | 14:53:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle is Cross Media Merk van het Jaar
Cityhoppen met LINDA. en de NS Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2018
12-03-2018 | 14:15:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Cityhoppen met LINDA. en de NS, ingestuurd door Mood for Magazines, is Zilveren Cross Media Case van het Jaar
[Cross Media Case 2018] Berno Schokker over Filemon on Tour
12-03-2018 | 13:24:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. ŠKODA stuurt Filemon on Tour in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Berno Schokker, Head of Marketing Communication van ŠKODA
[Interview] Map van Arem (XXS): We overschatten socialkanalen
12-03-2018 | 11:16:00
De Managing Director van XXS Amsterdam, Map van Arem, is een van de juryleden van de Cross Media Awards 2018, die 25 april worden gehouden in Amsterdam. Een mooie gelegenheid om Van Arem te vragen naar de laatste ontwikkelingen in crossmedia en natuurlijk haar bedrijf
[Cross Media Merk 2018] Debby Gerritsen over VIVA
09-03-2018 | 17:08:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. VIVA is genomineerd voor de titel Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Debby Gerritsen, hoofdredacteur VIVA
[Cross Media Bureau 2018] Niels Roodenburg over eMense
09-03-2018 | 16:17:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. eMense is genomineerd voor de titel Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord Niels Roodenburg, managing director van eMense
[Cross Media Innovatie 2018] Marjolein Verdam over VIVA400 Visionista's
09-03-2018 | 15:41:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma stuurt VIVA400 Visionista's in als Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Marjolein Verdam, marketing manager van VIVA
[Cross Media Merk 2018] Jannine Berkelaar over Tina
09-03-2018 | 14:22:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Tina is genomineerd voor de titel Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Jannine Berkelaar, hoofdredacteur en van Tina
[Cross Media Case 2018] Bob ten Berge over het YouTube-format Het Jachtseizoen
09-03-2018 | 13:38:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Het Jachtseizoen, ingestuurd door RTL, is genomineerd voor de titel Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Bob ten Berge, Senior Brand Partnership Manager StukTV - Native advertising bij RTL.
[Cross Media Innovatie 2018] Hilmar Mulder over Over Eva
09-03-2018 | 12:28:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle stuurt Over Eva in als Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle bij Sanoma
[Cross Media Case 2018] Debby Gerritsen over de campagne tegen seksueel geweld #IkOok
09-03-2018 | 11:40:38
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. VIVA stuurt de campagne tegen seksueel geweld #IkOok in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Debby Gerritsen, hoofdredacteur VIVA bij Sanoma
[Cross Media Case 2018] Jurjen Worp over Coop: Samen maak je 't verschil
09-03-2018 | 11:08:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Goud Uberconnected stuurt Coop: Samen maak je 't verschil in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Jurjen Worp, marketing- en communicatiemanager bij Coop Supermarkten
Vermogens in Nederland Gouden Cross Media Case van het Jaar 2018
09-03-2018 | 10:04:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. Vermogens in Nederland is Gouden Cross Media Case van het Jaar 2018
[Startups] Tim Hoefnagel over Squeezely
07-03-2018 | 13:16:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. We spreken met Tim Hoefnagel, oprichter en Managing Director van Squeezely
[Interview] Willem-Albert Bol (Persgroep) over nieuwsmedia in een crossmediaal tijdperk
06-03-2018 | 17:06:00
Nederlands MediaNetwerk heeft een meer dan boeiend gesprek met Willem-Albert Bol, creative director bij De Persgroep
Ellen Danhof contentproductiemanager EO
01-03-2018 | 13:18:24
Danhof wordt samen met collega’s Hans van der Linden en Marianne Brug verantwoordelijk voor alle content binnen de EO: van radio- en tv-programma’s tot online series, communities als BEAM en EVA en documentaires
[Interview] Rose Zandvliet over Talpa, radio en crossmedia
27-02-2018 | 16:59:00
Rose Zandvliet is Format Lead bij Talpa Radio, mede-oprichter en organisator van ADNIGHT en een van de juryleden van de Cross Media Awards op 25 april. Een mooie gelegenheid om even bij te kletsen
[Cross Media Case 2018] Ingrid Walschots over Hollands Hoop
27-02-2018 | 14:27:00
Op 25 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De NTR stuurt Hollands Hoop in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Ingrid Walschots, conceptontwikkelaar en projectmanager bij de NTR
Nederlands MediaNetwerk roept studenten op om zich aan te melden voor gratis deelname Cross Media Congres 2018
22-02-2018 | 12:22:00
Ben jij een student in media of marketingcommunicatie? Dan is dit wellicht iets voor jou
De Persgroep sluit strategische samenwerking met NOC*NSF
10-02-2018 | 11:47:00
Doelstelling is om gemeenschappelijk unieke content te maken en te verspreiden
Cross Media Congres 2018 | 25 april Amsterdam
06-02-2018 | 15:03:00
Het Cross Media Congres viert dit jaar het lustrum met tal van nieuwe initiatieven die deelname zo mogelijk nog interessanter maken dan de afgelopen jaren
[Interview] Hoofdredacteur Arjan Paans over Metro en media
01-02-2018 | 13:08:00
Eind 2017 lanceerde Metro een vernieuwde website en app die de krant samen met zijn lezers ontwikkelde. Tijd voor een rendez-vous met hoofdredacteur Arjan Paans. Hoe is de nieuwe site ontvangen en hoe gaat het eigenlijk met de gratis krant?
MPG. aan de slag met crossmediale contentmarketingstrategie NS
01-02-2018 | 08:41:00
Binnen de opdracht vallen de redactie en productie van het magazine SPOOR, met vijf edities in 2018, en het online inspiratieplatform #nsfavourites
Strategische samenwerking Currus Media en Transwebgroup
30-01-2018 | 12:56:00
Beide mediabedrijven lanceren binnenkort gezamenlijk een mediamerk dat zich richt op lichte bedrijfs- en bestelwagens
Het PR Bureau ontwikkelt campagne Bar-le-Duc
25-01-2018 | 14:11:47
In de campagne Het meest transparante water is naast een commercial ook plek voor een influencercampagne, confrontatievideo, een online- en een socialcampagne
Yvonne de Jager Juryvoorzitter Cross Media Awards 2018
22-01-2018 | 11:33:00
Zij treedt in de voetsporen van eerdere juryvoorzittters Joris van Heukelom, Jan Müller en Jeroen Verkroost
[Interview] Hilmar Mulder: We leven in een ongelofelijk spannende transitieperiode
22-01-2018 | 09:25:00
Hilmar Mulder mocht de afgelopen Mercurs voor Libelle de prijs Magazinemerk van het jaar in ontvangst nemen. Het tijdschrift bewijst al sinds 1934 tijdloos te zijn en Mulder is niet van plan om hier verandering in te brengen. We spreken haar over het merk, innovatie en diversiteit
76 procent Nederlandse bevolking volgde NPO Radio 2 Top 2000
18-01-2018 | 13:11:09
Het totale bereik van de Top 2000 steeg van 10,5 miljoen mensen in 2016 naar 11,3 miljoen afgelopen jaar
Kleenex haakt in op griepgolf
18-01-2018 | 09:20:57
Op www.mijnkleenex.nl kunnen snotteraars een gratis Kleenex Oppepbox aanvragen, een aantal Twitteraars krijgt deze ook en er rijdt een Kleenex Oppepbus rond
FIFA 18 Xperience Cross Media Event van het Jaar 2018
12-01-2018 | 18:51:00
Op 25 april werden de Cross Media Awards uitgereikt. FIFA 18 Xperience is Cross Media Event van jet Jaar 2018
N=5 ontwikkelt campagne LOI
03-01-2018 | 11:50:00
Voor de uitrol ontwikkelde N=5 een videocontent-ecosysteem, waarvoor het, naast TVC’s, 40 kortere video’s opnam met oud LOI-studenten
[Interview] Marieke ’t Hart, Hoofdredacteur van het Jaar 2017
02-01-2018 | 11:06:00
Tijdens de afgelopen Mercur-uitreikingen in Amsterdam werd Marieke ’t Hart verkozen tot Hoofdredacteur van het Jaar. We spreken met het boegbeeld van VROUW over de verkiezing
Media 2017: de 15 grootste overnames en transfers van het jaar
29-12-2017 | 06:34:00
Het is traditie dat we aan het eind december terugkijken op het mediajaar in termen van overnames en transfers.
Libelle opent pop-uprestaurant
27-12-2017 | 10:13:54
Het viergangenmenu is samengesteld door de Foodsisters in opdracht van Libelle Lijnt Lekker en telt 1000 calorieën
[Interview] Maureen Belderink over haar plannen met delicious.
21-12-2017 | 11:12:23
Enige tijd geleden stond er een gewilde vacature online: hoofdredacteur van delicious.. Maureen Belderink is de gelukkige en neemt het stokje over van Makkie Mulder. Belderink heeft een behoorlijke staat van dienst bij Libelle als chef redacteur en later adjunct-hoofdredacteur.
[Interview] Maureen Belderink over haar plannen met delicious.
12-12-2017 | 12:58:00
Enige tijd geleden stond er een gewilde vacature online: hoofdredacteur van delicious.. Maureen Belderink is de gelukkige en neemt het stokje over van Makkie Mulder. Belderink heeft een behoorlijke staat van dienst bij Libelle als chef redacteur en later adjunct-hoofdredacteur
[Interview] Peter de Mönnink: De mediawereld is multidimensionaal confuus
09-12-2017 | 00:06:00
2017 was een meer dan bijzonder jaar voor Peter de Mönnink. Nadat Sanoma het meerderheidsbelang in SBS had verkocht aan Talpa ontstond een unieke situatie
Bereiksversterker.nl toont crossmediale bereik nieuwsmedia
08-12-2017 | 10:26:00
Nieuwsmedia hebben met hun crossmediale portfolio een grote en diverse lezerskring opgebouwd. Samen bedienen de nieuwsmerken inmiddels ruim 86 procent van de Nederlandse bevolking
Lucien Brouwer benoemd tot Chief Consumer Officer RTL Nederland
07-12-2017 | 14:58:00
RTL Nederland maakt bekend dat het bedrijf zijn directie uitbreidt met een Chief Consumer Officer. Met ingang van 8 januari 2018 wordt Lucien Brouwer in deze nieuwe directiepositie aangesteld
Lucien Brouwer benoemd tot Chief Consumer Officer RTL Nederland
07-12-2017 | 14:12:00
RTL Nederland maakt bekend dat het bedrijf zijn directie uitbreidt met een Chief Consumer Officer. Met ingang van 8 januari 2018 wordt Lucien Brouwer in deze nieuwe directiepositie aangesteld
Dagbladmerken bereiken miljoenenpubliek met digitale platforms
07-12-2017 | 09:30:00
Dagbladsites- en apps en zorgen voor een ruime verdubbeling van het lezerspubliek. Ook zijn er veel lezers die zowel de printuitgave als de online platforms lezen
[Interview] Jacqueline Smit over de lancering van Rockport Ink
05-12-2017 | 14:01:00
Jacqueline Smit heeft de afgelopen jaren een bovengemiddeld CV opgebouwd. Zij werkte in topfuncties voor Starcom, Microsoft, 538Groep en TMG
[Vacatures] MPG. zoekt online contentmanager
24-11-2017 | 12:40:00
MPG. maakt in opdracht van de klanten content voor diverse online platforms. In deze senior functie ben je verantwoordelijk voor de online en socialstrategie van onze klanten en voor het opleveren van het creatieve eindproduct
John de Mol presenteert Talpa Network
24-11-2017 | 00:28:00
Donderdag 23 november 2017 zal de mediageschiedenis ingaan als de dag dat John de Mol Talpa Network presenteerde
1,4 miljoen unieke kijkers TV 538 in oktober
23-11-2017 | 07:55:00
Het cumulatieve bereik van januari tot en met oktober 2017 is 9,3 miljoen
[Interview] Ellen Danhof (Managing Director LND Media) over crossmediaal stoppen met roken
03-11-2017 | 17:26:00
Begin oktober sloten 50 verstokte rokers zich op om in vier dagen van het roken af te komen. LND Media verzorgde het videomateriaal dat via verschillende kanalen werd ingezet. We spreken met Ellen Danhof, Managing Director van LND Media, over het project
[Interview] Ellen Danhof (Managing Director LND Media) over crossmediaal stoppen met roken
03-11-2017 | 10:02:00
Begin oktober sloten 50 verstokte rokers zich op om in vier dagen van het roken af te komen. LND Media verzorgde het videomateriaal dat via verschillende kanalen werd ingezet. We spreken met Ellen Danhof, Managing Director van LND Media, over het project
Dramaserie lanceert online VR interactive: Hollandshoop.nl
31-10-2017 | 13:15:43
De online interactive van de dramaserie Hollands Hoop is een interactieve virtuele wereld, waarin bezoekers geheimen en aanwijzingen kunnen ontdekken
Campagne #30.000perdag van start
31-10-2017 | 10:41:00
Om de complexe wereld van medische isotopen (die worden gebruikt bij de behandeling van kanker) in beeld te brengen, is het platform 30.000perdag.nl gelanceerd
[Interview] Anton van Lieshout over het succes van SLAM! op YouTube
10-10-2017 | 10:00:00
Met 300.000 volgers is SLAM! op YouTube groter dan alle kanalen van andere landelijke radiostations bij elkaar. We spreken met zendermanager Anton van Lieshout over het belang van unieke content, crossmedia en de toekomst van radio.
[Interview] Vellah Bogle over 5 jaar Taalvoutjes
28-09-2017 | 16:05:00
Taalvoutjes bestaat 5 jaar en brengt een jubileumboek uit. We spreken met medeoprichter Vellah Bogle over het taalplatform, de afgelopen jaren en de taalfout die haar het meest is bijgebleven
Mae Engelgeer wint Eigen Huis & Interieur Pin 2017
22-09-2017 | 11:45:48
De designprijs Eigen Huis & Interieur Pin 2017 wordt sinds 1994 uitgereikt aan Nederlandse ontwerpers, fabrikanten of organisaties die een exceptionele bijdrage hebben geleverd aan het Dutch design
[Interview] Gerard van Driesten en Pier Baarsma over NDC Brand Concepts
17-09-2017 | 10:26:00
NDC mediagroep is bezig met een ingrijpende transformatie die het bedrijf van traditionele dagbladuitgever tot een crossmediale speler in nieuwsmedia maakt. En daar hoort een vertegenwoordiging in Amsterdam bij want daar zitten de bureaus en wordt het advertentiegeld uitgegeven.
Peter de Mönnink Chief Commercial Officer Talpa en CEO SBS, Hylke Sprangers Chief Technology Officer, Joost Galjart als Chief Strategy Officer
16-09-2017 | 15:02:00
Ook Talpa Radio CEO Menno Koningsberger treedt toe tot de Talpa Holding directie
Chantal Janzen lanceert &C Me talent stage
15-09-2017 | 09:42:00
&C Me talent stage is onderdeel van Chantals multimediamerk &C
Peter de Mönnink Chief Commercial Officer Talpa en CEO SBS, Hylke Sprangers Chief Technology Officer, Joost Galjart als Chief Strategy Officer
12-09-2017 | 07:54:00
Ook Talpa Radio CEO Menno Koningsberger treedt toe tot de Talpa Holding directie
Cosmopolitan 35 jaar in Nederland
12-09-2017 | 06:53:00
In vier jaar tijd groeide Cosmopolitan uit van een tijdschrift met een website tot het grootste millennialmerk dat zeven platformen bedient en elke maand 2,8 miljoen jonge vrouwen bereikt
[Column] Maarten Ros: Reclamemakers moeten niet mopperen maar innoveren
05-09-2017 | 08:21:00
Er is een digitale revolutie gaande is waarbij de consument een symbiotische verhouding met zijn smartphone heeft ontwikkeld. Reclamemakers moeten hier op inspelen. Reclamemakers moeten hierop inspelen en niet leunen op oude modellen
Nieuwe visuele identiteit BNNVARA door Dog and Pony
30-08-2017 | 13:27:00
De omroepcombinatie BNNVARA, die tot nu toe bleef uitzenden onder twee aparte merken, treedt voortaan met één merknaam naar buiten
Rian van Heur contentdirecteur AG Connect
24-08-2017 | 11:46:01
Van Heur wordt verantwoordelijk voor de redactionele inhoud van AG Connect en stuurt de redactie van de voormalige AutomatiseringGids aan
Crossmediaal platenlabel FRNT gelanceerd
16-08-2017 | 13:00:00
Het platenlabel lanceert ook het concept FRNT City Guide, een audiotoer door Amsterdam langs 17 hotspots
[Kijkcijfers] NPO, RTL en SBS scoren laagste gezamenlijk marktaandeel van dit decennium - opkomst niche-televisie
07-08-2017 | 20:53:00
Het is zomer dus gebeurt er niets in de televisiewereld. Ja, op je bolle ogen. De ontwikkeling van de kijkcijfers in juli, laten verschillende interessante ontwikkelingen zien.
ING pakt uit voor Pride Amsterdam
01-08-2017 | 14:50:00
ING geeft vervolg aan de Kleur het leven-campagne tijdens de Pride Amsterdam. ING ontwikkelde onder andere in samenwerking met Snapchat een Pride worldlens en een filter
Sunshine and Sausages ontwikkelt zomercampagne Schiphol
25-07-2017 | 11:20:00
Sunshine and Sausages ontwikkelt de crossmediale zomercampagne 2017 voor de commerciele producten van Schiphol, waaronder See Buy Fly en Parking
Iris Amsterdam creates campaign Ella’s Kitchen
24-07-2017 | 11:55:31
The integrated campaign contains a targeted EDM series, amplified by a collection of online films, print and social media executions
Delicous. op zoek naar hoofdredacteur, Makkie Mulder met pensioen
19-07-2017 | 15:10:00
"Ik mocht al eerder, maar ik wilde heel graag dit jaar, waarin we uitgebreid vieren dat delicious. 10 jaar bestaat, helemaal afmaken"
Lukkien maakt crossmediale campagne vidaXL
17-07-2017 | 12:11:15
Online retailer vidaXL gaat live op televisie, radio en sociale media met een vervolg op de campagne Kan niet? echt wel!
IMMovator, Hogeschool Utrecht en Universiteit Utrecht starten Data4Media en mediagerichte dataopleidingen
29-06-2017 | 10:30:44
De community Data4Media gaat zich richten op de ontwikkeling van kennis en skills op het gebied van data in de media
Metro-app voor millennials on the move
28-06-2017 | 11:18:00
Metro lanceert een app, speciaal voor de in het openbaar vervoer reizende millennial. Met onder meer nieuws, video's, puzzels, locatiegebonden voordelen en interactiemogelijkheden
KRO-NCRV en Stichting Kikid lanceren online anti-pestgame Milan
27-06-2017 | 12:41:29
Milan reageert via een guided dialog, geschreven met de hulp van kinderen uit de doelgroep en verrijkt met gesproken berichten, Snapchats, video en foto’s
[Column] Femke Leemeijer: Het raadsel &C
22-06-2017 | 10:49:00
Wat moet er gebeuren wanneer de bedenker in kwestie van het strafbankje komt? Terug naar de tekentafel. Bedenk in elk geval een goede propositie die bij het logo op de website kan worden geplaatst. Wie weet wordt het dan nog wat, Chantal
[Interview] Anton van Lieshout over het succes van SLAM! op YouTube
19-06-2017 | 11:02:00
Met 300.000 volgers is SLAM! op YouTube groter dan alle kanalen van andere landelijke radiostations bij elkaar. We spreken met zendermanager Anton van Lieshout over het belang van unieke content, crossmedia en de toekomst van radio
Gerard van Driesten naar NDC Brand Concepts
14-06-2017 | 09:37:26
Gerard van Driesten, voorheen strategie & concept manager bij Sanoma Marketing Partnerships, gaat leiding geven aan het NDC Brand Concepts team in Amsterdam. Het creatieve team is onderdeel van de NDC mediagroep
Christian van Thillo: Multi Platform Broadcasting gaat echte convergentie brengen tussen uitgevers en televisie-exploitanten
09-06-2017 | 10:56:00
De Persgroep organiseert de Advertiser's Summit, het tweedaagse congres voor adverteerders en mediabureaus ergens in europa op max anerhalf uur vliegen van Amsterdam. Dit jaar in Boedapest.
VROUW viert 10-jarig bestaan
01-06-2017 | 06:27:04
VROUW transformeerde van een weekendbijlage in De Telegraaf tot een sterk, multimediaal merk
Wubbe en Fox on the Run creëren campagne AutoWeek
31-05-2017 | 13:14:00
Het is de eerste campagne die Wubbe voor AutoWeek ontwikkelde welke wordt uitgerold op radio, in print, social en online
Pr-stunt Kek Mama met Bobbi Eden
30-05-2017 | 10:41:00
Bobbi Eden twitterde onlangs dat ze niet ingaat op geruchten over een uitgelekte sekstape van haar en haar man Mark. De tape blijkt een pr-stunt van Kek Mama
16.298 nieuwe KWF-supporters dankzij Marathon tegen kanker
18-05-2017 | 12:00:33
Tijdens de KWF Marathon tegen kanker op NPO 1 kwamen bekende en onbekende Nederlanders in actie voor hun dierbaren met kanker
Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt campagne De NRC Code
18-05-2017 | 08:45:00
NRC start een campagne waarin de kwaliteitsjournalistiek van NRC centraal staat
Mars start activatiecampagne Snickers met Pelé
10-05-2017 | 10:11:26
Mars Nederland zet een grootschalige activatiecampagne in om het merk Snickers te laden
Hoofdredacteur TMG Arjan Paans van HMC naar Metro
09-05-2017 | 09:31:00
Arjan Paans, nu nog hoofdredacteur van de Holland Media Combinatie,wordt per direct de nieuwe waarnemend hoofdredacteur van het gratis dagblad Metro
Energize ontwikkelt campagne BLG Wonen
02-05-2017 | 12:39:00
De campagne bestaat uit tv- en radiocommercials, online advertising, social media en digital-out-of-home
Margriet Winter Fair verhuist naar Brabanthallen
02-05-2017 | 10:38:12
Het is de eerste keer dat een dergelijk groot vrouwenevenement wordt georganiseerd in Brabanthallen 's-Hertogenbosch
[Column] Wilbert van der Heijden: Gezonder met filmpjes
01-05-2017 | 12:13:00
De traditionele aanpak om met een medisch verantwoord vingertje brochureteksten over de bevolking uit te strooien, werd losgelaten. Het redactieteam durfde het aan om rigoureus de geijkte communicatievolgorde om te gooien
Cross Media Congres: 'Print overleeft alleen geïntegreerd'
21-04-2017 | 14:57:00
Geen bedrijf ontkomt tegenwoordig aan een digitale transformatie, maar hoe crossmediaal is het mediavak nu werkelijk? Het Cross Media Congres maakte de balans op
Cross Media Congres 2017
21-04-2017 | 11:45:00
Geen bedrijf ontkomt tegenwoordig aan een digitale transformatie, maar hoe crossmediaal is het mediavak nu werkelijk? Het Cross Media Congres maakte woensdag voor het vierde jaar op rij de balans op.
Cross Media Awards 2017 | De Winnaars
20-04-2017 | 11:53:00
Tijdens het feestelijke Cross Media Diner in het Compagnietheater Amsterdam, waar meer dan 200 mensen aan deelnamen, zijn de Cross Media Awards 2017 uitgereikt.
[Column] Jeroen Verkroost: Cross Media Congres 2017
20-04-2017 | 11:47:00
Woensdag 20 april stond in het teken van het Cross Media Congres dat werd georganiseerd door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings. Verschillende topsprekers zorgde er al snel voor dat het evenement was uitverkocht. Ik was de gehele dag aanwezig. Hierbij een verslag en samenvatting van de belangrijkste onderwerpen die de sprekers aansneden
[Interview] Sanne Visser over &C
14-04-2017 | 13:50:00
Na gewerkt te hebben voor onder andere Mood for Magazines en Sanoma is Sanne Visser haar eigen bedrijf Who is the boss Media & Management gestart. Daarnaast is ze Business Director van het spiksplinternieuwe &C Media van Chantal Janzen.
[Interview] Suzanne Pronk over Jamie magazine en het culinaire schap
13-04-2017 | 14:36:00
Jamie magazine heeft met de goedlachse Jamie Oliver als gezicht van de titel de fans al mee, maar het blijft dringen in het culinaire schap. We spreken met hoofdredacteur Suzanne Pronk over de chef himself, fairtradespecials en scheurkalenders
[Analyse] Waarom zou Sanoma uit SBS stappen?
07-04-2017 | 16:49:00
Het is bijna niet te geloven maar verschillende media maken er melding van: Sanoma zou bekend gaan maken uit SBS te stappen.
Cross Media Awards 2017 | De Nominaties
07-04-2017 | 11:00:00
Op deze plaats publiceren wij in de komende dagen de genomineerden voor de Cross Media Awards 2017.
Spinnin’ Records en Gazelle bouwen school om tot danceclub
05-04-2017 | 09:16:00
Spinnin’ Records en Gazelle lanceren de High School Takeover. Jongeren battelen met muziek, fiets en dans voor een schoolfeest met bekende dj’s
ING Cross Media Adverteerder 2017
04-04-2017 | 21:15:00
Kwantitatief meetbaar, geen makkelijk merk, juist daarom des te knapper om dit merk op zo een praktische manier te presenteren qua dienstverlening.
[Cross Media Adverteerder 2017] Dave van der Meer over Sparta Rotterdam
03-04-2017 | 10:24:00
Sparta Rotterdam, voorgedragen door SUPERREBEL, is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017. Aan het woord is Dave van der Meer, commercieel manager van Sparta
[Cross Media Adverteerder 2017] Maarten Post over Hornbach
03-04-2017 | 09:13:00
Hornbach is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017, voorgedragen door ZIGT. Aan het woord is Maarten Post, marketing manager Hornbach Nederland.
[Cross Media Man 2017] Patrick Goldsteen over Talpa Radio
02-04-2017 | 18:36:00
Patrick Goldsteen, Brand & Online Director bij Talpa Radio, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
[Cross Media Man 2017] Willem-Albert Bol over de Persgroep
31-03-2017 | 14:17:00
Willem-Albert Bol, Creative Director bij de Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
[Cross Media Man 2017] Mark van de Crommert over Mediasynced
31-03-2017 | 14:01:00
Mark van de Crommert, co-founder en ceo van Mediasynced, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
[Cross Media Vrouw 2017] Hilmar Mulder over Libelle
31-03-2017 | 11:24:00
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV bij Sanoma, is genomineerd voor Cross Media Vrouw het Jaar 2017. Wij spreken haar.
[Cross Media Case 2017] Isabelle Dacz over Vodafone | Roam like a pro
31-03-2017 | 10:42:19
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Isabelle Dacz, CEO van MEC Nederland.
ZIGT Cross Media Bureau 2017
23-03-2017 | 14:32:00
ZIGT heeft data, insights en creatie samengebracht om zo te dienen als uitgangspunt voor de briefing, waardoor er per definitie een crossmediale basis onder elk plan ligt.
[Interview] Jamie Reilly about going Off The Wall with Vans
23-03-2017 | 11:28:00
Vans celebrates its founding pillars with the global This is Off the Wall campaign. We talk to Jamie Reilly, Vans Vice President of Global Creative about the footwear, apparel and accessories brand, the campaign, and the Off The Wall spirit
[Cross Media Case 2017] Isabelle Dacz over Appelsientje 100% Pure campaign
23-03-2017 | 09:31:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar.
[Cross Media Case 2017] Ramon Kragtwijk over Hornbach | Outsmart the competition and become the local hero
22-03-2017 | 21:08:15
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. ZIGT stuurt Hornbach | Outsmart the competition and become the local hero in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Ramon Kragtwijk, Media Director bij ZIGT Mediabureau.
[Cross Media Bureau 2017] Isabelle Dacz over MEC Nederland
22-03-2017 | 12:21:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Isabelle Dacz, CEO van MEC Nederland.
[Cross Media Merk 2017] Erwin van der Zande over Bright
22-03-2017 | 11:33:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Bright is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Erwin van der Zande, hoofdredacteur van Bright
[Cross Media Merk 2017] Hilmar Mulder over Libelle
22-03-2017 | 10:56:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV
[Cross Media Bureau 2017] Dolly van den Akker over MPG.
22-03-2017 | 09:55:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MPG. is genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Dolly van den Akker, Business Directeur Nederland MPG.
[Cross Media Case 2017] Marjet Nieuwland over Mocktails
22-03-2017 | 09:20:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De Ahold Delhaize Marketing & Media Group stuurt Mocktails in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Marjet Nieuwland, Marketing & Concept Manager bij AH.
[Cross Media Event 2017] Hidde Clevers over het Allerhande Kerstfestival
21-03-2017 | 14:51:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Allerhande Kerstfestival is genomineerd voor Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Hidde Clevers, manager speciale projecten binnen het inspiratieteam van Albert Heijn
GTST Cross Media Merk 2017
21-03-2017 | 11:49:00
De crossmedialiteit zit echt in de content gebakken en ondersteunt zo het merk op elk medium.
Scotch & Soda showcase newest campaign at Amsterdam Airport Schiphol
21-03-2017 | 07:05:50
Fashionlabel Scotch & Soda occupy the out of home spot that welcomes visitors to the brand’s home city at Schiphol Airport, using it to showcase its brand campaign. Titled From Amsterdam, From Everywhere
[Cross Media Exploitant 2017] Ton Rozestraten over RTL
20-03-2017 | 16:21:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. RTL meldt zich als Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer bij RTL
[Cross Media Case 2017] Ingrid Walschots over Vleesverlangen
20-03-2017 | 13:46:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. NTR stuurt Vleesverlangen in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Ingrid Walschots, project manager / creative concept bij NTR Internet & Innovation.
[Cross Media Case 2017] Anke de Jong over Glamour Beautylovers
20-03-2017 | 13:39:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. G+J Media stuurt Glamour Beautylovers in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Anke de Jong, hoofdredacteur van Glamour
[Interview] Albert de Koning over de Altijd Daltarief-campagne van Essent
20-03-2017 | 11:32:00
Essent zet in de recente campagne de was in een bijzonder daglicht. Of liever gezegd maanlicht. Samen met Etcetera lieten ze een aantal street artists hun gang gaan met 3900 kilo was om duidelijk te maken dat ’s nachts wassen niet meer nodig is. We spreken met Albert de Koning, Head of Marketing Formula bij Essent
[Cross Media Case 2017] Dave Kroon over Maybelline | The Next Boy/Girl Band
17-03-2017 | 13:58:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en Maybelline zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Dave Kroon, directeur SBS Media Solutions.
[Cross Media Case 2017] Taco Vinkeles over TUI | lastminutes@work
17-03-2017 | 12:48:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en TUI zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Taco Vinkeles, Creative Director SBS Concepts.
[Cross Media Merk 2017] Suzan Schouten over Donald Duck
16-03-2017 | 12:49:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Donald Duck is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Suzan Schouten, domeindirecteur Kids & Teens bij Sanoma | SBS
[Cross Media Case 2017] Chantall Olthoff-Wubben over WE x Nina
15-03-2017 | 13:05:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. WE Fashion, brandwebbing, EndemolShine en RTL zijn genomineerd voor voor Cross Media Case van het Jaar
Bert Habets: RTL blijft investeren in de groei van veelbelovende activiteiten, zoals Video On Demand, Multi Channel Network en RTL Z
15-03-2017 | 12:06:00
RTL Nederland heeft de omzet in 2016 per 1 procent zien groeien tot 495 miljoen euro. De bruto winst (EBITA) daalde met 15,8 procent tot 85 miljoen euro.
[Cross Media Exploitant 2017] Sifra Soer over Hearst Netherlands
14-03-2017 | 17:50:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
[Cross Media Innovatie 2017] Victor Coolman over Nick in Trouble
09-03-2017 | 16:01:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Viacom Benelux stuurt Nick in Trouble in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Victor Coolman, VP en Channel Head Kids & Family Viacom Benelux
[Cross Media Innovatie 2017] Pascal Rotteveel over Booking Loves
09-03-2017 | 15:31:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. VIRTUE zendt Booking loves in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Pascal Rotteveel, creatief directeur van VICE Media
[Cross Media Case 2017] Maurice Hols over de MTV Music Week
09-03-2017 | 14:41:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Viacom Benelux is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Maurice Hols, SVP en General Manager van Viacom Benelux
[Cross Media Case 2017] Jamie Kleijne over MedailleTaxi
09-03-2017 | 14:09:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Talpa Radio sis genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Jamie Kleijne, Brand Partnerships Manager bij Talpa Radio
[Cross Media Exploitant 2017] Willem-Albert Bol over de Persgroep
09-03-2017 | 13:25:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. De Persgroep is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Willem-Albert Bol, creatief directeur van de Persgroep
[Cross Media Case 2017] Caren Wassink over TAART.
09-03-2017 | 11:11:00
Mood for Magazines, XXS Amsterdam en HEMA zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar
Eerste sprekers Cross Media Congres 2017 bekend
24-02-2017 | 16:34:00
Op 19 april vindt de vierde editie van het Cross Media Congres plaats. Locatie is het Compagnietheater Amsterdam.
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie
[Vacatures] MPG. zoekt Contentmanager culinair Allerhande
15-02-2017 | 10:24:00
MPG. maakt in opdracht van Albert Heijn de content voor het foodplatform Allerhande
Nederlands MediaNetwerk roept studenten op om zich aan te melden voor gratis deelname Cross Media Congres 2017
31-01-2017 | 21:35:00
Studenten wordt unieke mogelijkheid geboden om alles te weten te komen over crossmedia en te netwerken op het hoogste niveau
Wordt jouw klant Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017? Stuur jouw voordracht in!
31-01-2017 | 16:52:00
Wie wordt de opvolger van KPN - voorgedragen door Mindshare - de huidige Cross Media Adverteerder van het jaar?
Clear Channel Nederland komt met crossmediale location based oplossing
30-01-2017 | 17:43:00
De impact van out-of-home kan worden vergroot door het toevoegen van mobile marketing
Jury Cross Media Awards 2017 en nieuwe categorie bekend, opening inschrijving
28-01-2017 | 17:56:00
De awards voor de beste cross media cases van Nederland zullen worden uitgereikt tijdens het Cross Media Diner in het Compagnietheater aan de Kloveniersburgwal in hartje Amsterdam.
DDB & Tribal Amsterdam ontwikkelt campagne Volkskrant
24-01-2017 | 13:44:44
DDB & Tribal Amsterdam maakt voor de Volkskrant een nieuwe campagne waarin ze de campagne Lees je de Koppen of Lees je de Krant doortrekken
[Interview] Karlijn van Ruiten over Sourcy
24-01-2017 | 11:29:47
Sourcy is sinds lange tijd weer terug op televisie. Hiermee wil het mineraalwater meer bekendheid genereren buiten de horeca. Wij spreken met marketingmanager Karlijn van Ruiten over de Vol Nederlands Karakter-campagne, de samenwerking met Brand New Telly en het veranderende marketingklimaat
Brand New Telly creëert campagne Sourcy
23-01-2017 | 10:53:00
Sourcy. Vol Nederlands Karakter omvat ‒ naast uitingen op de landelijke tv-kanalen ‒ tevens billboards, printadvertenties en een doorvertaling op de winkelvloer
Nieuws prominent aanwezig op devices van Nederlanders
20-01-2017 | 14:59:00
Van de meest gebruikte apps is circa de helft ontwikkeld door nieuwsmedia. Daarnaast wordt nieuws volop via de browsers op laptop of PC bekeken; ruim de helft volgt het nieuws op die wijze
[Interview] Edwin Alblas over GOLF.NL
18-01-2017 | 10:29:00
GOLF.NL is een mediaplatform bestaande uit een magazine, website, krant, socialmediakanalen en app. Aan hoofdredacteur Edwin Alblas de taak om alles in goede banen te leiden
The Gardeners ontwikkelt crossmediale campagne voor Het Vergeten Kind
17-01-2017 | 15:04:00
Vorig jaar werd het Nederlandse straatbeeld wekenlang gekleurd door vrolijke geel-roze Hartenhuisjes. De post-it campagne van Stichting Het Vergeten Kind moest alle Nederlanders eraan helpen herinneren de ‘vergeten kinderen’ juist niet te vergeten.
Watermelon lanceert met chatbot platform klantenservice van de toekomst
10-01-2017 | 09:03:00
Alexander Wijninga en Charl Haas lanceren op 1 februari de Watermelon Messenger
Kevin Strootman nieuwe Serie A-ambassadeur voor Eurosport
09-01-2017 | 13:21:00
Kevin Strootman is dit weekend voor het eerst te zien als ambassadeur van de Serie A. Strootman is te volgens via zijn eigen social media kanalen en die van Eurosport met de een aankondiging van AS Roma’s uitwedstrijd tegen Genoa van aankomende zondag.
[Interview] Vincent Siegelaar over branded partnerships, crossmedia en data
09-12-2016 | 12:11:30
Toen Peter de Mönnink CEO werd van Sanoma, bevonden de aandeelhouders van SBS zich in een periode van moeilijke samenwerking, maar inmiddels worden de crossmediale vruchten geplukt. Wij spreken met Vincent Siegelaar, Sales Director bij Sanoma
[Interview] Peter de Mönnink: "We help you to sell your stuff"
28-11-2016 | 10:07:00
Peter de Mönnink, CEO Sanoma | SBS, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken hem.
Donald Duck Wonen lanceert Duckstadshop.nl met campagne
28-11-2016 | 08:59:00
Donald Duck Wonen lanceert in samenwerking met reclamebureau NOISE een eerste tv-commercial. De campagne omvat naast tv ook online, OOH en print
Inbraakvoorlichting via media effectief
23-11-2016 | 10:24:00
Een op de zeven lezers neemt bijvoorbeeld een of meerdere maatregelen om inbraak te voorkomen na het lezen van berichtgeving hierover in de krant
[Interview] Noëlle van Eijk over GlobalMedia-ID en influencermarketing
23-11-2016 | 08:52:00
Modellist-ID wordt onderdeel van de diensten van GlobalMedia-ID. Het bedrijf zet modellen in als social influencers. Wij spreken met de CEO van GlobalMedia-ID Noëlle van Eijk over influencer marketing
[Interview] Jenny Meester over 10 jaar delicious.
21-11-2016 | 11:01:00
Het culinaire magazine delicious. bestaat 10 jaar en lanceerde onlangs een eigen productlijn. Het merk staat niet stil en blijft innoveren. We spreken met Marketing Director Jenny Meester over haar rol in de explosieve groei van de titel
Jaarpresentatie SBS: Remco van Leen, Toppers, Stephanie Tency, Dennis van der Geest en Crossmedia
19-11-2016 | 11:03:00
De schaduw van de jaarpresentatie van SBS werpt zich al vooruit met het ontvangen van de uitnodiging. Waarom kiezen voor een oude fabriekshal in Amsterdam Noord of Halfweg als je adverteerders en mediabureaus ook kunt ontvangen in Koninklijk Theater Carré?
D-reizen start nieuwe multimediale vroegboekcampagne
16-11-2016 | 12:29:07
D-reizen start met een nieuwe multimediale vroegboekcampagne. Met onder meer tv- en radiocommercials en online bannering onderstreept D-reizen haar rol als aanbieder van alle vakanties onder de zon
Dimitri Heikamp cliënt content director Allerhande MPG.
16-11-2016 | 09:10:00
Crossmediacontentmarketingbureau MPG. heeft het team uitgebreid met Dimitri Heikamp. Heikamp is werkzaam op het gebied van content, digital media en technical development. Hij werkte de laatste acht jaar bij Sanoma
Unknown Brood 48 uur exclusief te zien bij KPN Presenteert
14-11-2016 | 11:36:00
Exclusief voor KPN-klanten is de documentaire op de dag van de première gratis te zien bij KPN Presenteert
De Persgroep gaat dagbladen publiceren in Virtual Reality - einde van de papieren krant
12-11-2016 | 09:28:00
Nieuws krijgt in welke vorm dan ook de aandacht en merken die tussen het nieuws staan, profiteren hiervan
[Interview] Franska Stuy over Franska.nl
04-11-2016 | 10:19:00
Franska.nl is live. De website is vernoemd naar oprichter Franska Stuy, die in 2015 na 17 jaar afscheid nam van Libelle. We spreken haar over nieuwe avonturen, gezelligheid en haar vriendinnen
Bedrijfsresultaat Sanoma | SBS in Nederland en België groeit in Q3 2016 met 40 procent naar 24 miljoen euro
28-10-2016 | 08:15:00
In het derde kwartaal zag Sanoma haar bedrijfsresultaat - operating profit- in Nederland en België oplopen naar 24,0 miljoen euro als gevolg van kostenbeheersing
Mercurs 2016: Libelle, LINDA., VICE, Vogue en Quest genomineerd voor Mercur Mediamerk van het Jaar
28-10-2016 | 06:30:00
Een vakjury onder leiding van Franska Stuy heeft 44 nominaties geselecteerd voor de Mercurs 2016, de jaarprijzen van de magazine media branche
XXS Amsterdam en LINDA. maken campagne voor jarige HEMA
18-10-2016 | 10:25:00
Samen met pers, relaties en HEMA-fans werd de 90ste verjaardag van HEMA gevierd met als hoogtepunt de onthulling van het eenmalig magazine TAART.
Frank Hitzert uitgever New Skool Media
06-10-2016 | 15:16:00
Frank Hitzert gaat naar New Skool Media. Hij is benoemd tot uitgever van de domeinen zelfmaak-mode (Knip), Fietsen, Zeilen, Motoren en Popular-Science (Kijk, Know-How).
KPN Cross Media Adverteerder van het Jaar 2016
21-04-2016 | 21:27:00
KPN is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2016, voorgedragen door Mindshare. Aan het woord is Sonja Vroling, Manager Media Management bij KPN.