Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1400897

Aldo Breed (Kiesjefolders) over de ja/ja-sticker
13-11-2017 | 09:23:03
Amsterdam wil een opt-in-systeem invoeren door middel van een ja/ja-sticker, een beslissing waar de folderbranche uiteraard niet blij mee is. Juridische stappen volgden en in afwachting van de gerechtelijke uitspraak belicht Breed voor het Nederlands MediaNetwerk de huidige situatie
IKEA met pop-up door het land
15-08-2017 | 17:34:24
IKEA toert met een catalogus pop-up het land door om de catalogus van 2018 uit te delen aan belangstellenden
Dirk schrapt kiloknallers van voorpagina reclamefolders
15-08-2017 | 14:02:12
Een kiloknaller op de voorpagina zorgt al snel voor 40 tot 50 procent meer verkocht vlees dan een kiloknaller binnenin een folder
Alleen nog reclamefolders door Amsterdamse brievenbussen met ja-ja-sticker
24-07-2017 | 11:23:00
In 2018 mag reclamedrukwerk alleen nog in brievenbussen worden gestopt met een ja-ja-sticker. Huishoudens zonder sticker blijven automatisch van reclame verschoond
PromoButler gaat samenwerking aan met Solden.be
01-06-2017 | 20:32:00
Solden.be en PromoButler.be bundelen vanaf 1 juni 2017 hun krachten door een langetermijnsamenwerking aan te gaan
Team Vier onderzoekt effecten reclamefolder
18-05-2017 | 12:32:42
In opdracht van de landelijke folderverspreider Axender geeft Team Vier retailers inzicht in de effecten van de reclamefolder
[Startups] 10.000 Amsterdammers kiezen voor Kiesjefolders.nl
18-04-2017 | 16:04:38
Kiesjefolders.nl heeft de 10.000e deelnemer ingeschreven. Mevrouw Ginger van Kuijk ontving een taart van initiatiefnemer Aldo Breed
Han Snel wint pitch Op=Op Voordeelshop
03-03-2017 | 11:43:00
Op=Op Voordeelshop kiest voor het reclamebureau Han Snel. De samenwerking wordt afgetrapt met een campagne ter ere van het 20-jarig bestaan van de retailer
Abovo Media verzorgt mediastrategie Halfords
20-02-2017 | 08:52:05
De eerste stap in de vernieuwde mediastrategie is het toepassen van doelgroepsegmentering voor de folderverspreiding
De papieren folder blijkt nog steeds het meest effectief
13-01-2017 | 14:03:00
Reclamefolders zijn geliefd bij Nederlanders. Ruim 87% leest de papieren folder die op hun deurmat valt. Papieren folders worden op dit moment meer gelezen dan digitale folders en daar profiteren fysieke winkels het meeste van
[Startups] Kiesjefolders; een nieuwe manier om de consument te bereiken
08-01-2017 | 23:32:00
Kiesjefolders biedt adverteerders een nieuwe manier om hun klanten te bereiken. De naam, Kiesjefolders, zegt alles: de consument kiest zelf de folders die hij wil ontvangen. Deze maand begint een proef in Amsterdam.
Reclamebranche daagt gemeente Amsterdam voor rechter vanwege JA|JA-sticker
12-12-2016 | 11:05:00
Vertegenwoordigers van de reclamebranche dagen de gemeente Amsterdam voor de rechter. Zij willen dat de rechter de (on)rechtmatigheid van de invoering van een JA|JA sticker vaststelt
MailDB en KVGO stellen gemeente Amsterdam aansprakelijk voor schade JA/JA sticker
24-06-2016 | 10:19:00
De Amsterdamse gemeenteraad heeft besloten om het huidige opt-outsysteem (de NEE/NEE- en de NEE/JA-stickers) voor ongeadresseerd reclamedrukwerk te wijzigen in een opt-insysteem (de JA/JA-sticker)