Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1398593

[Onderzoek] Kloof tussen werkgeversimago en perceptie werknemers
14-11-2017 | 16:41:06
Slechts 12 procent van de werknemers in de Benelux ervaart een match tussen het imago van de werkgever en de eigen ervaring op de werkvloer
BEAST vernieuwt tool Instawall
09-11-2017 | 09:28:00
Het digitale bureau BEAST heeft de fotocollagetool van Instawall vernieuwd, waardoor zowel het gebruiksgemak als de look & feel is verbeterd
Media Info Groep breidt uit met pr-platform Faselis
07-11-2017 | 14:58:00
Media Info Groep heeft de exclusieve rechten verworven om het cloud-based pr-platform Faselis in Nederland aan te bieden
NIU kiest voor LEWIS
07-11-2017 | 11:01:00
NIU heeft internationaal communicatiebureau LEWIS als pr-partner ingeschakeld. NIU is sinds dit najaar actief in Nederland en wil meer zichtbaarheid genereren voor het merk en zijn kwalitatieve aanbod
Merkuitbouw Elbuco in samenwerking met Linden & Barbosa
06-11-2017 | 12:36:00
Elbuco, aanbieder van leaseconcepten voor consumentengoederen, gaat samen met communicatiebureau Linden & Barbosa het merk verder uitbouwen.
Activatie Erdem x H&M-collectie op Rotterdam Centraal
03-11-2017 | 11:24:00
Ter promotie van de designercollectie produceerden Megawatt, Kinetic en MediaCom een opvallende activatie op Rotterdam Centraal
Garmin Nederland kiest Weber Shandwick
31-10-2017 | 12:38:00
Het bureau zal Garmin in Nederland ondersteunen bij mediarelaties en de communicatie rondom productlanceringen
Kouwenhoven Strategy Director Burson-Marsteller, Aram Goudsmit Senior Consultant
30-10-2017 | 13:17:00
Kouwenhoven zal zich als Strategy Director richten op public affairs, pr en mediarelaties en nationale en internationale positioneringsvraagstukken
[Column] Paola Cassone: Het glazen huis
25-10-2017 | 10:17:23
“A brand used to be a black box. Now it’s a glass box”. Bam. Zo eenvoudig is het. Een merk is niet meer wat zijn fabrikant wil dat consumenten zien, een merk is de som van alles wat de fabrikant doet om het merk naar consumenten uit te dragen en wat consumenten zelf met het merk doen
Allego kiest voor LEWIS
03-10-2017 | 14:53:00
LEWIS is door Allego, aanbieder van laadoplossingen voor elektrische mobiliteit, aangesteld als PR- en contentbureau om meer zichtbaarheid voor het bedrijf en zijn services te genereren in Nederland
Gijs Moonen leidt digitale tak LEWIS
07-09-2017 | 12:11:00
Internationaal communicatiebureau LEWIS heeft Gijs Moonen aangesteld als Head of Consumer & Digital Netherlands
Clark Bouwman digital strategy consultant LVT Group voor Benelux
07-09-2017 | 07:46:00
LVT Group, de communicatiegroep voor de Benelux, versterkt zijn focus op digitale communicatie met de aanstelling van Clark Bouwman als digital strategy consultant
Utrecht behaalt hoogste pr-waarde
05-09-2017 | 13:05:00
Niet het hippe Rotterdam of de internationale trekpleister Amsterdam, maar Utrecht is de zomerstad van Nederland
Monique Botman vertrekt bij Omnicom Public Relations Group
25-08-2017 | 10:04:00
Monique Botman, Managing Director social impact & creating shared value Omnicom Public Relations Group, verlaat het bureau per 1 september aanstaande
Greenwheels kiest voor Novel
21-08-2017 | 14:22:23
Greenwheels gaat op het gebied van pr en mediastrategie samenwerken met millennialbureau Novel. Greenwheels zet zich al ruim 20 jaar in voor duurzame mobiliteit en is sinds 2016 sterk vernieuwd
Marianne Aalders pr- en communicatiemanager Madurodam
08-08-2017 | 10:30:39
Aalders is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitrol van de binnen- en buitenlandse pr- en mediastrategie van het Haagse themapark
Maaike Aarts pr- en communicatiemanager Kia Motors Nederland
03-08-2017 | 08:43:00
Haar team zal op korte termijn worden uitgebreid met een PR Officer om de dagelijkse werkzaamheden te ondersteunen
PR-abonnement aan de slag voor Hotel Novotel Amsterdam Schiphol Airport
31-07-2017 | 09:12:28
Vanaf heden werkt Novotel Amsterdam Schiphol Airport samen met PR-abonnement (onderdeel van Van Diemen PR) voor het genereren van free publicity
Progress Communications partner van Sotiria Comms Network
18-07-2017 | 12:16:06
Sotiria Comms Network is een wereldwijd partnership tussen pr- en communicatiebureaus, met als doel om (cyber)securityorganisaties te voorzien van advies op het gebied van securitycommunicatie
Europcar kiest voor Winkelman en Van Hessen
18-07-2017 | 11:16:00
In de campagne heeft het internationale thema Moving your way een lokale invulling gekregen: Kies je eigen weg. Europcar brengt je verder
Kroon op het Werk accepteert als eerste pr-bureau in Europa bitcoins
17-07-2017 | 16:17:54
Klanten van Kroon op het Werk kunnen vanaf volgende maand betalen in de drie belangrijkste cryptocurrency: bitcoin, litecoin en etheurum
Paul Clappers treedt toe als partner FNKE
14-07-2017 | 15:30:42
PR-bureau FNKE, gespecialiseerd in data-gedreven pr, heeft vanaf vandaag twee partners: Bram Jeurissen en Paul Clappers. Na bijna twee jaar werkzaam te zijn geweest bij FNKE, werd het tijd voor Paul tijd om de volgende stap te zetten.
Coca-Cola genereert de hoogste earned, owned en paid mediawaarde
13-07-2017 | 16:16:26
Van alle Foodmerken genereert Coca-Cola de hoogste earned, owned en paid mediawaarde. Alleen RedBull kan, mede dankzij Max Verstappen, concurreren met Coca-Cola op earned media
LEWIS wint gouden leeuw in Cannes voor bol.com
22-06-2017 | 08:58:29
Een signeerrobotarm haalde persaandacht in zowel binnen -als buitenlandse media dankzij de samenwerking tussen LEWIS en DDB Brussels
Suzanna Ruis en Xanne Liebregts naar The Gardeners
13-06-2017 | 08:43:00
Suzanna Ruis is gestart als Social Media Director. Xanne Liebregts is Medior PR Manager en afkomstig van SimplyPR
Ven kiest voor Het PR Bureau
08-06-2017 | 17:02:00
In Amsterdam wordt momenteel hard gewerkt aan de totstandkoming van een nieuw megaproject. Het oude KPN hoofdgebouw (43.000 m2) bij Amsterdam Sloterdijk ondergaat een ware transformatie
Janiek Braaksma versterkt PROOF
01-06-2017 | 16:05:00
Op 1 juni is Janiek Braaksma gestart bij PROOF als project director. Met zijn komst geeft PROOF verdere invulling aan de gerichte ambitie om op een innovatieve manier vorm te geven aan alignment
De Lannoy en Wijnbergen lanceren MarLi Mailing & PR support
01-06-2017 | 15:24:00
Diensten zijn onder andere perslijsten opstellen, onderhouden van perscontacten, persberichten verzenden, productmailingen samenstellen, mediamonitoring en socialmediaondersteuning
[Column] Sietse Pots: Ruim baan voor de specialist en de lokale held
01-06-2017 | 13:56:21
Mooie ideeën en geslaagde lokale projecten werden via de perswoordvoerder met een ronkend persbericht de wereld ingeslingerd, inclusief quote van de directeur. En als journalisten dan iemand wilden spreken, werden de vragen beantwoord door de woordvoerder met zijn gladde babbel
Barbara Mulder CEO Burson-Marsteller Nederland
01-06-2017 | 11:14:00
Ze volgt Johan Nijlaan op. Mulder trad in januari 2016 in dienst bij Burson-Marsteller als Senior Director
ItsaRep en Outsource verzorgen communicatie Computer Profile
18-05-2017 | 11:39:00
Computer Profile helpt IT-organisaties met data en analyses hun markt beter te begrijpen en slimme strategische beslissingen te nemen
Ranhilde Luttenberg pr- en marketingmanager Innovation Norway
16-05-2017 | 14:59:33
In deze rol is zij verantwoordelijk voor het onderhouden van de mediarelaties en de coördinatie van de campagnes gericht op wandelen, vissen en fietsen
ESET Nederland kiest voor Zandbeek
16-05-2017 | 14:05:09
IT-beveiligingsbedijf ESET heeft een meerjarige samenwerking gesloten met contentmarketingbureau Zandbeek
[Interview] Van uitgeverijen naar voetbal: Martijn Standaart over FC Utrecht
12-04-2017 | 11:52:40
Na jarenlang in de uitgeverijwereld te hebben gewerkt, maakt Martijn Standaart de overstap naar het stadion van FC Utrecht. Als commercieel directeur is hij verantwoordelijk voor onder andere de sales, marketing en pr van de voetbalclub
EDM kiest voor Counter Content
06-04-2017 | 16:00:42
Counter Content ondersteunt dataspecialist EDM met pr en contentmarketingactiviteiten
Unilever geeft zich, enigzins, bloot
07-02-2017 | 21:39:00
Unilever start een online initiatief om consumenten informatie te bieden over de werking van ingrediënten in producten voor huishoudelijke en persoonlijke verzorging
Mediaxplain* werkt voor Duits Verkeersbureau
03-02-2017 | 10:47:00
Het Duits Verkeersbureau heeft Mediaxplain* gekozen als PR partner
Alcatel kiest Deepr voor PR en social media
31-01-2017 | 13:53:03
Alcatel, onderdeel van TCL Communication, heeft Deepr, het zusje van PR-bedrijf Whizpr, geselecteerd voor advies op het gebied van PR en social media
PR startup PressPage haalt groeigeld op
17-01-2017 | 11:54:00
Het Nederlandse PR-platform PressPage heeft groeigeld opgehaald bij het investeringsfonds Capital Mills. Daarmee wil het verder professionaliseren en een versnelling in de groei verwezenlijken.
Sebastiaan Scheepers naar Wisse Kommunikatie
22-12-2016 | 10:02:37
Sebastiaan Scheepers zal als consultant vooral op de campagnes voor IT-, technologie- en innovatieklanten van Wisse gaan werken
Hippr: nieuw PR bureau gespecialiseerd in influencer marketing
21-12-2016 | 08:56:00
Communicatiespecialist Talitha Nöllen begint Hippr, een marketing & PR bureau dat zich als één van de eersten specialiseert in influencer marketing
Weber Shandwick benoemt Hafida Abahai tot Chief Client Officer
19-12-2016 | 10:35:00
Communicatie & PR bureau Weber Shandwick heeft Hafida Abahai benoemd tot Chief Client Officer. Zij wordt verantwoordelijk voor klantrelaties, groei en bedrijfsstrategie