Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1644880

[Interview] Dolly van den Akker (MPG.) over het binnenhalen van de NS en ANWB
02-03-2018 | 10:34:00
MPG. verwelkomde in korte tijd twee grote klanten: de NS en ANWB. MPG. zal zich gaan bezighouden met de doorontwikkeling van twee toptitels, namelijk SPOOR en Kampioen. Hoe leid je dat in goede banen? We vragen het Dolly van den Akker, businessdirecteur van MPG. Nederland
Kampioen naar MPG.
13-02-2018 | 10:16:51
ANWB kiest MPG. als partner voor een vernieuwde bladformule en vormgeving van de Kampioen
MPG. aan de slag met crossmediale contentmarketingstrategie NS
01-02-2018 | 08:41:00
Binnen de opdracht vallen de redactie en productie van het magazine SPOOR, met vijf edities in 2018, en het online inspiratieplatform #nsfavourites
[Column] Dolly van den Akker: Van mobile first naar moments first
21-12-2017 | 11:39:00
89 procent van alle Nederlanders ouder dan twaalf jaar gebruikt de smartphone als primaire device voor sociale contacten, informatievoorziening en entertainment. 24/7, overal, binnenshuis en buitenshuis.
[Column] Dolly van den Akker: Van mobile first naar moments first
14-12-2017 | 08:31:00
89 procent van alle Nederlanders ouder dan twaalf jaar gebruikt de smartphone als primaire device voor sociale contacten, informatievoorziening en entertainment. 24/7, overal, binnenshuis en buitenshuis
Wieke van Dijk Creative Director MPG.
05-10-2017 | 15:13:17
Ze gaat leidinggeven aan het creatieve team van MPG. met een focus op het ontwikkelen van creatieve en vooral effectieve communicatieconcepten, formats en campagnes
Nikki van der Velden en Bas Gezelle naar digitaal team MPG.
13-07-2017 | 10:31:00
Crossmedia communicatie- en contentmarketingbureau MPG. heeft zich versterkt met Nikki van der Velden, digital content manager en Bas Gezelle, digital creative
MPG. zet met productie Efteling jubileum magazine stap richting consumentenmarkt
02-06-2017 | 14:31:00
Nederlands MediaNetwerk was deze week in de jubilerende Efteling - 65 jaar. Normaal gesproken een leeftijd om ermee te stoppen maar de Efteling heeft er de vaart goed in.
MPG. ontwikkelt jubileumglossy Efteling
31-05-2017 | 14:55:00
Met 100 pagina’s en een oplage van 105.000 stuks is Feest in heel Nederland verkrijgbaar via verschillende verkooppunten
Merel Braakman en Rogier Strietman commerciële team MPG.
19-04-2017 | 15:08:00
Met de focus op groei heeft crossmedia communicatie- en contentmarketingbureau MPG. haar commerciële team uitgebreid
[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten zoeken echte relevantie in content
19-02-2017 | 22:40:00
Dolly van den Akker is business directeur bij MPG. Zij staat op nummer 50 in DeMedia100. Wij spreken haar.
[Column] Dolly van den Akker: 5 trends die de manier van werken, de structuur en processen gaan beïnvloeden
05-10-2016 | 09:46:00
De technologische ontwikkelingen kun je voor het marketing- en communicatievak vertalen naar vijf trends die de manier van werken, de structuur en processen gaan beïnvloeden.
Dolly van den Akker businessdirecteur MPG. Nederland
17-06-2016 | 12:23:00
MPG. past organisatie aan op groeistrategie
Dolly van den Akker Business Unit Director bij MPG.
03-11-2015 | 10:36:00
MPG. heeft Dolly van den Akker (43) aangetrokken als nieuwe Business Unit Director voor de Aholdmerken: Allerhande, Etos, Gall & Gall en AH to go
Dolly van den Akker verlaat Sanoma
25-06-2015 | 11:06:00
Na zes jaar gaat Dolly van den Akker, brand director Glossies & Entertainment haar horizon buiten Sanoma verbreden