Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1558122

[Commercial Review] Maurice van Susante: samenzijn met de Efteling, haters bij Tele2, zoete Kerst met Apple
21-12-2017 | 13:33:00
De Efteling komt met een mooie commercial die, in lijn met veel supermarkten, inspeelt op emotie. De Efteling staat centraal, maar tijd voor elkaar (waar je die ook doorbrengt) als emotionele laag. Goed gelukt en goed gecast. Ik ga binnenkort weer eens langs
[Commercial Review] Maurice van Susante: Lidl, Greenpeace, Cluse
07-11-2017 | 11:34:00
Wie deze heeft gemist, heeft echt onder een steen gezeten. Op radio, tv, online en in print was deze campagne van Lidl niet te missen. Het inzicht was een eenvoudig woordgrapje, en ook al eens gedaan
[Commercial Review] Maurice van Susante: Samsung, KPN, ministerie van Defensie
09-08-2017 | 11:27:00
Veel mensen (in het vak) spraken de laatste tijd over de viral van Interpolis. Deze sloeg in mijn beleving de plank mis, vooral omdat ik de rol van en koppeling naar Interpolis erg dun vond. Los van het vermeende plagiaat en de makkelijke traan. Samsung heeft als leverancier van mobiele telefoons in mijn beleving een duidelijkere rol hierin
[Commercial Review] Maurice van Susante: Specsavers, Fonds Gehandicaptenzorg, Apple
13-06-2017 | 17:00:00
Allereerst Specsavers, die met haar nieuwe campagne een lans wil breken voor mensen met een gehoorprobleem. Met de inzet van kinderen - die altijd de waarheid vertellen en voor dat stukje emotie zorgen - komt een aantal aannames en vooroordelen aan bod
[Commercial Review] Maurice van Susante: Volkwagen, SiSi, BrightPensioen
20-04-2017 | 09:52:21
De situaties zijn grappig, tot op zekere hoogte. Uiteindelijke vliegt het voor mij de bocht uit doordat het te ver gaat en zelfs eindigt met een rare referentie naar gezinsuitbreiding