Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1400618

[Column] Reinier Rombouts: Jonge Valken: nieuwe vertellers
24-10-2017 | 11:59:00
Oubollig, appelmoes en belastingfraude. Drie woorden die de beeldvorming rond Van der Valk in de afgelopen decennia kleurden. Iedere Nederlander kent de toekans langs de snelwegen. Een sterk merk in naamsbekendheid, maar de horecahotels verloren veel van hun vroegere glans en grandeur
[Column] Reinier Rombouts: Typische verhalen
05-09-2017 | 13:29:00
Hoe vertel je een geloofwaardig verhaal? Een vraag waar leiders, bedrijven en merken iedere dag weer een antwoord op moeten formuleren. In een vorige column betoogde ik dat dit kan door persoonlijk te zijn (IK), duidelijk een groep aan te spreken (WIJ) en actualiteit in je verhaal te stoppen (NU)
[Interview] Reinier Rombouts over Raak!, zijn boek over leiderschap en storytelling
04-07-2017 | 08:10:00
Renier Rombouts is oprichter en eigenaar van Chief Storteller. Samen met collega Raf Stevens schreef hij een boek met als thema storytelling voor leiders
Raf Stevens en Reinier Rombouts publiceren RAAK!, boek over storytelling
03-07-2017 | 17:02:00
Effectieve vertellers communiceren op drie niveaus communiceren om hun publiek te bereiken, te raken en in beweging te brengen. Dat doen ze via een eenvoudig model: van ik, naar wij, naar nu: het Story-Kompas. In RAAK! laten de auteurs zien hoe het Story-Kompas werkt
[Column] Reinier Rombouts: Storytelling? Gooi maar in de container
30-01-2017 | 12:09:00
Verhalen vertellen? Oh ja, iedereen doet tegenwoordig aan storytelling. Je koopt geen product, maar een verháál. Bestuurders die de bedrijfsvisie verbindend vertellen. Natuurlijk. Onzinverhalen. Praatjesmakers
[Column] Reinier Rombouts: Storytelling is geen speeltje
08-11-2016 | 10:40:00
Authentieke storytelling is een cruciaal onderdeel van hedendaags leiderschap. Consumenten, burgers en medewerkers zijn tegenwoordig zelf communicatiespecialist en prikken zo door ongeloofwaardige verhalen. Merken en leiders die wat willen bereiken, durven persoonlijk te zijn