Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1779661

OMG/Brainshuffle tweede in The best design hunt 2017
01-02-2018 | 15:30:00
Op woensdag 31 januari werd bekend dat het e-maildesign van designer Robin Sprang van OMG/Brainshuffle 2e is geworden in de e-maildesignwedstrijd van Emailmonks
[Interview] Edwin Basten, OMG: Stop brainstorming, start brainshuffling
29-11-2017 | 21:57:00
Het is de passie van OMG om vanuit neuro-psychologische inzichten onze strategieën en campagnes te ontwikkelen
[Column] Letty de Nijs: In 5 stappen naar een succesvolle e-mail journey
22-11-2017 | 18:14:00
Marketeers anno 2017 mogen van geluk spreken. Waar we 15 jaar geleden nog vanuit ons onderbuikgevoel gokten over wat onze doelgroep aanspreekt, kunnen we nu putten uit vele bronnen van data
[Cross Media Case 2017] Letty de Nijs over het Oranje Fonds
14-03-2017 | 15:18:18
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. OMG/Brainshuffle stuurt Oranje Fonds in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Letty de Nijs, creatief directeur van OMG
[Column] Dieuwertje de Bruin: Meer doen met nieuwsbriefdata
30-01-2017 | 09:42:41
Data. Wat houden we er toch van. De mogelijkheden zijn eindeloos en constante conversieoptimalisatie ligt voor het grijpen, maar data is een groot begrip. Je kunt er heel veel mee bereiken, maar waar moet je beginnen? En welk doel wil je ermee nastreven?
[Interview] Edwin Basten, OMG: 90 procent van alle commerciële e-mail kan veel beter
27-12-2016 | 17:35:00
De customer journey brengt de weg die prospects afleggen naar het besluit van een aankoop in beeld. We spreken Edwin Basten, oprichter OMG, over de rol van e-mailmarketing binnen deze customer journey.