Bezoekers Vue bedenken nieuwe popcornsmaak
12-03-2019 09:16:22 | Door: Saskia van Weert | hits: 5054 | Tags:

Bioscoopketen Vue organiseert een wedstrijd waarbij bezoekers een nieuwe smaak popcorn kunnen insturen. De winnende inzending wordt in productie genomen en de bedenker wint duizend euro.

De campagne heet Pop de smaak. Tot vrijdag 22 maart kunnen deelnemers via de site van de bioscoopketen hun smaakvoorstel insturen. Een jury met onder anderen Vue CEO Ron Sterk kiest de tien beste inzendingen uit, waar bezoekers op kunnen stemmen. De drie favoriete smaken komen tijdelijk in de bioscopen te liggen. Daaruit wordt een winnaar gekozen door de bezoekers van de filmzalen.

Vue is de tweede bioscoopketen van Nederland, met 21 vestigingen.

www.vuecinemas.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie