Doritos lanceert campagne in bioscoop
11-04-2018 17:27:00 | Door: Max Vlugt | hits: 1847 | Tags:

Doritos heeft een campagne ingekocht in de bioscoop genaamd They Left The Best Part. Als ludieke actie werd er naast de bioscoopcommercial ook een Doritos Box geplaatst. Bioscoopbezoekers ontvingen een zakje doritos bij binnenkomst, vervolgens kregen ze de optie om hun vingers schoon te laten likken door ze in de Doritos box te steken of om het laatste restje voor zichzelf te houden.

Deze actie werd gehouden in Pathé Schouwburgplein waar ook de desbetreffende bioscoopcommercial werd vertoond.

Credits:
Klant: PepsCo Doritos | Campagne: They Left The Best Part | Bureau: Fitzroy | Mediabureau: OMD

www.jeanmineurmediavision.nl
www.doritos.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie