Jeroen Leinders en Quirijn Dalen Meurs lanceren Shorts for Brands, korte speelfilms voor merken
13-12-2018 13:19:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2344 | Tags:

Shorts for Brands ontsluit een nieuw soort relevante content voor merken die op zoek zijn naar (online) waardecreatie voor hun merk. Shorts zijn echte speelfilms met een lengte tussen de 8 en 15 minuten, met een professioneel geschreven script en een duidelijk plot. Afhankelijk van merk, behoefte, boodschap, doelgroep en targets, kan dat actie of drama zijn maar ook comedy of een gedramatiseerde documentaire.
 
Shorts for Brands is een initiatief van Jeroen Leinders en Quirijn Dalen Meurs, beiden gepokt en gemazeld in zowel de filmwereld als in het marketing- en communicatievak. Vanuit de visie dat identificatie en verbinding de belangrijkste pijlers zijn waarop een verhaal en dus een boodschap beklijft, bedachten zij Shorts for Brands en maken daarmee de sterke punten van de filmwereld toegankelijk voor merken.
 
Quirijn Dalen Meurs: “Shorts for Brands speelt in op de toenemende vraag naar AV content en biedt daarbij een krachtige oplossing voor het online bouwen aan merkwaarde.”

Jeroen Leinders: “Met een korte speelfilm bouw je op een bijzondere oprechte en relevante manier een band op met de kijker en creëer je een schat aan merkbeleving. Iedereen herinnert zich nog wel de speelfilm Cast Away. De likability en preferred position van Fedex zijn door die film enorm gestegen. In het huidige medialandschap kunnen we dat met korte speelfilms voor elk merk beschikbaar maken.”  

www.shortsforbrands.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie