VUE gaat partnerschap aan met Mona
19-07-2018 10:53:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2217 | Tags:

Bioscoopketen Vue gaat een samenwerking aan met Mona. Een perfecte match, want Vue gaat voor de optimale filmbeleving voor hun publiek en Mona nodigt mensen uit om het leven vaker met elkaar te vieren. Consumenten kunnen bij aankoop van Mona vla en pudding 40 procent korting krijgen op een bioscoopkaartje van Vue. De actie staat op zo’n 23 miljoen verpakkingen van Mona.

Vue maakt gebruik van Eurosparen, het loyalty-programma van Mona en de andere merken van FrieslandCampina; Campina, Optimel, Mona, Chocomel, Milner, Friesche vlag en Vifit. Via unieke codes op de verpakkingen spaart de consument voor bioscooptickets in een van de Vue vestigingen door heel het land.

De codes staan ook op de verpakkingen van Mona Oops!, het nieuwe toetjesconcept van Mona. Mona Oops! is speciaal voor de spontane momenten met elkaar, lekker als toetje na het eten, ’s avonds laat op de bank of natuurlijk bij de film. Om de samenwerking verder te vieren zullen de komende tijd meer acties opgezet worden door Vue en Mona.

www.vuecinemas.nl   
www.mona.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie