Arthur Terpstra
11-11-2016 10:00:00 | hits: 2010 Tags:

Arthur Terpstra is Senior AV Consultant bij Magna Global.

MAGNA Netherlands, gestart op 1 januari 2004, was de eerste gecombineerde inkoop- en onderhandelingsunit van Nederland. Sinds 2004 behartigt zij de inkoopbelangen van de IPG Mediabrands bureaus UM, Initiative, Cadreon, Spring Creek en Traffic4u. In 10 jaar tijd is MAGNA uitgegroeid tot de één na grootste mediainkoper van Nederland met een bruto jaaromzet van ruim 1,7 miljard euro.

MAGNA faciliteert haar partnerbureaus om alle mediastrategieën te implementeren tegen de best mogelijke tarieven, kwalitatieve afspraken en condities. Zij richt zich hierbij op zowel het creëren van meerwaarde op de media-investeringen, het realiseren van concrete (procurement) besparingen en het zien en creëren van kansen voor innovatieve mediainitiatieven en de uitvoering hiervan. Binnen MAGNA wordt een onderscheid gemaakt tussen contracting (client buying) en AV planning (verantwoordelijk voor alle radio-, tv- en onlinevideoplanning en -strategie). Naast contracting en AV planning maakt ook rapport (specialist out-of-homedivisie) onderdeel uit van MAGNA.

www.magnaglobal.nl

 

Mijn Columns:
10-10-2017 | [Column] Arthur Terpstra: Oorlog in de ochtend
11-11-2016 | [Column] Arthur Terpstra: Amerikaanse presidentsverkiezingen; de media falen, de media winnen