Bart Vijlbrief
23-10-2014 11:54:00 | hits: 8342 Tags:

Bart Vijlbrief is Strategy Director bij Initiative. Initiative geeft als mediabureau resultaatgericht advies in alle facetten van marketingcommunicatie. Op het vlak van performance strategie, creatieve concepten, research, activatie, geïntegreerde digitale oplossingen, e-commerce én slimme mediaplanning en -inkoop. De basis hiervoor is een goed ontwikkeld inzicht in wat consumenten beweegt.

Ze werken volgens de rotsvaste principes Fast, Brave, Decisive en Simple en zijn daarmee vernieuwend in z’n eenvoud. Deze basisprincipes maken deel uit van de cultuur en werkwijze:

Vijbrief: "We zijn snel en flexibel, inspelend op de continue veranderende wereld. We tonen lef bij het oplossen van de grootste uitdagingen van onze klanten. We zijn vastberaden om het beste advies te geven en geven graag onze eerlijke mening. We vereenvoudigen de complexe marketingwereld door te focussen op de echt belangrijke zaken. Met deze onderscheidende aanpak zijn we voor veel opdrachtgevers een vast onderdeel van hun marketingcommunicatieteam."

www.initiative.nl
@bvijlbri

 

Mijn Columns:
23-11-2017 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Den Haag, Red Bull, Jacobs Douwe Egberts
24-08-2017 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: We Fashion, NFF, Sigma
09-03-2017 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: CDA, Samsung, Skechers
15-12-2016 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Anderzorg, Ohra, Oxxio
20-10-2016 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: UNESCO, ING, Haribo
25-08-2016 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Samsung, Nike, Procter & Gamble
05-07-2016 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Aegon, NIVEA SUN, Clearasil
04-05-2016 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Blokker, Nationale-Nederlanden, Specsavers
14-01-2016 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Heineken, Zillertal Arena, KFC
10-12-2015 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Mindshakes, Heineken, Consumentenbond