Bart Vijlbrief
23-10-2014 11:54:00 | hits: 8524 Tags:

Bart Vijlbrief is Strategy Director bij Initiative. Initiative geeft als mediabureau resultaatgericht advies in alle facetten van marketingcommunicatie. Op het vlak van performance strategie, creatieve concepten, research, activatie, geïntegreerde digitale oplossingen, e-commerce én slimme mediaplanning en -inkoop. De basis hiervoor is een goed ontwikkeld inzicht in wat consumenten beweegt.

Ze werken volgens de rotsvaste principes Fast, Brave, Decisive en Simple en zijn daarmee vernieuwend in z’n eenvoud. Deze basisprincipes maken deel uit van de cultuur en werkwijze:

Vijbrief: "We zijn snel en flexibel, inspelend op de continue veranderende wereld. We tonen lef bij het oplossen van de grootste uitdagingen van onze klanten. We zijn vastberaden om het beste advies te geven en geven graag onze eerlijke mening. We vereenvoudigen de complexe marketingwereld door te focussen op de echt belangrijke zaken. Met deze onderscheidende aanpak zijn we voor veel opdrachtgevers een vast onderdeel van hun marketingcommunicatieteam."

www.initiative.nl
@bvijlbri

 

Mijn Columns:
18-09-2019 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren
20-08-2019 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad
17-07-2019 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg
29-04-2019 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: voorsorteren met Batavus Actieradius en de sjoemelstroom Vandebron
19-02-2019 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Pepsi cringe!, wat is Klarna? en gezellig met Volkswagen
24-12-2018 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Slaapverwekkend Philips, ontspannen met Perla, irritant effectief Becam
25-09-2018 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Heel anders en toch hetzelfde
30-07-2018 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Anderzorg vs. Ben, Calvé en Peijnenburg, Adidas e.v.a.
16-05-2018 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: win een leverworst bij KLM, Simpele vingerpoppetjes, heldendaden van ANWB
22-03-2018 | [Commercial Review] Bart Vijlbrief: Amsterdamse Grolsch, LOTTO slaat de plank mis en KARWEI doet 't anders