Dieuwertje de Bruin
12-12-2016 09:57:00 | hits: 1532 Tags:

Dieuwertje de Bruin werkt als marketing- en communicatiecoördinator bij OMG/Brainshuffle, waar ze nieuwe klanten voor adverteerders vinden. Dit doen ze met COFFEE, een e-maildriven marketingmethode. Adverteerders zijn bij OMG/Brainshuffle ook aan het juiste adres voor optimalisatie van bestaande campagnes, ontwikkeling van converterende e-mailings en landingspagina’s. Met de twee zusterbedrijven OMG/Netdirect en OMG/Mailmedia vormen ze OMG.

De Bruin specialiseert zich binnen het team in contentmarketing, website-optimalisatie en eventmarketing, gecombineerd met kennis uit neurowetenschappelijke theorieën. Ze schrijft graag over alle mogelijkheden die e-mailmarketing en neuromarketing brengen wanneer het gaat om leadwerving en conversieverhoging.

 

www.omg.nl
@DieuwertjedeBru

 

Mijn Columns:
30-01-2017 | [Column] Dieuwertje de Bruin: Meer doen met nieuwsbriefdata
12-12-2016 | [Column] Dieuwertje de Bruin: Zo maak je van cold calling een succes