Dolly van den Akker
05-10-2016 09:54:00 | hits: 1622 Tags:

Dolly van den Akker is Business Directeur bij MPG.

"Wij inspireren en informeren de doelgroepen van onze opdrachtgevers. Met boeiende en dynamische content spelen we vandaag in op de ontwikkelingen van morgen. Onze basis: sterke en creatieve contentstrategieën en diepgaande redactionele roots. Al 40 jaar ontwikkelen we bewezen effectieve contentformats en -formules. Altijd gebaseerd op een nuchtere en no-nonsenseaanpak.

Onze opdrachtgevers zijn voornamelijk A-merken. Samen met hen maken we dagelijks het verschil in contentmarketing. Crossmediaal en steeds vaker op basis van een omnichannel-benadering door het creëren en verspreiden van persoonlijke content via verschillende kanalen, die volledig aansluit op de individuele wensen van de doelgroep. En het werkt. Want opdrachtgevers hebben een langetermijnrelatie met ons en samen worden wij regelmatig bekroond met prijzen.

Op basis van merkdoelstellingen en audience insights kiezen wij strategieën en ijzersterke concepten voor contentplatforms, crossmedia-campagnes en loyalty-programma’s. Wij claimen contentthema’s en bouwen, ontwikkelen, produceren en onderhouden dagelijks tientallen magazines, websites, apps, events, video’s en complete contentplatforms.

Dat doen we vanuit onze kantoren in Amstelveen (MPG.) en New York... lees verder


www.mpg.today
@MPGtoday
@DollyvdAkker

Mijn Columns:
21-12-2017 | [Column] Dolly van den Akker: Van mobile first naar moments first
14-12-2017 | [Column] Dolly van den Akker: Van mobile first naar moments first
05-10-2016 | [Column] Dolly van den Akker: 5 trends die de manier van werken, de structuur en processen gaan beïnvloeden