Folkert Langeveld
03-04-2018 09:48:00 | hits: 1502 Tags:

Folkert Langeveld is Content Leader van MediaCom en daarmee verantwoordelijk voor alle content activiteiten binnen het bedrijf. Hij stuurt het contentlabel MediaCom Beyond Advertising (MBA) aan. MBA creëert contentcampagnes, beheert socialmediapagina’s, realiseert mediapartnerships en influencercampagnes en beheert contentplatforms. MBA won diverse prijzen, waaronder een Esprix, San en Accent Award.

Zijn eerste marketingfunctie was bij Sony Pictures Home Entertainment. Daarna was hij zes jaar als marketingmanager actief bij PlayStation en onder andere verantwoordelijk voor de introducties van PlayStation Portable (PSP) en de PlayStation 3. Na een internationale strategische rol bij Dell maakt hij in 2015 de overstap naar bureauzijde bij MediaCom.

[Credits foto: Yvette Kulkens Photography]

 

www.mediacom.com/nl
@FLANG123
@MediaCom_NL

 

Mijn Columns:
04-11-2019 | [Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox
05-07-2019 | [Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina
06-12-2018 | [Column] Folkert Langeveld: Marketeer, weet je wat je niet weet
16-10-2018 | [Column] Folkert Langeveld (MediaCom): Voice marketing is dood!
10-09-2018 | [Column] Folkert Langeveld: Taking a Knee for Nike
09-07-2018 | [Column] Folkert Langeveld: Ben je wel zo goed als je denkt?
29-05-2018 | [Column] Folkert Langeveld: Het moment dat het plan middelmatig werd
01-05-2018 | [Column] Folkert Langeveld: De moderne creatief
03-04-2018 | [Column] Folkert Langeveld: Beste Folkert, hoe hebben we u geholpen?