Gijs van der Togt
17-06-2019 09:30:00 | hits: 409 Tags:

Gijs van der Togt is verantwoordelijk voor het contentlabel van MediaCom: MediaCom Beyond Advertising (MBA). MBA creëert contentcampagnes, realiseert mediapartnerships en influencercampagnes en beheert contentplatforms. Het label won onder de strategische leiding van Gijs de afgelopen jaren diverse prijzen waaronder een Effie, Esprix en San Accent Award.

Gijs begon zijn carrière als muziekjournalist en -blogger en copywriter voor mediabedrijven en reclamebureau’s. De laatste tien jaar is hij werkzaam als strateeg en head of content bij diverse bureau’s waar hij zich specialiseert in het opstarten en doorontwikkelen van creatieve afdelingen bij diverse bureaus. Voor zijn komst bij MediaCom was Gijs strateeg bij pr-bureau Weber Shandwick.

@gijsvandertogt 
www.mediacom.com/nl

Mijn Columns:
02-12-2019 | [Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate