Guy Grimmelt
24-12-2014 13:03:00 | hits: 7384 Tags:

Guy Grimmelt is Marketing & Business Development Director bij Exterion Media

Exterion Media is de buitenreclame-exploitant en heeft met haar brede aanbod veel mogelijkheden voor u als adverteerder. Bij ons kunt u meer dan 70% van de Nederlanders bereiken met onder andere reclame in bushokjes en reclame op het treinstation. Wij zijn marktleider in interactieve buitenreclame en gespecialiseerd in het bereiken van waardevolle doelgroepen voor adverteerders. Zo kunt u bij ons net even dat stapje verder gaan en meer onderscheid maken dan bij andere buitenreclame-exploitanten.

Wij onderscheiden ons door in elk aspect met u mee te denken bij het inzetten van een reclamecampagne om uw doelgroep optimaal te bereiken. Als u bijvoorbeeld de massa wilt bereiken, kunt u met onze straat- en NS abri’s uw campagne in meer dan 250 gemeenten onder de aandacht brengen. Gaat uw voorkeur uit naar een selectievere doelgroep? Uiteraard is het ook mogelijk om uw campagne selectief in te zetten of zelfs regionaal of zeer lokaal te adverteren.

Door de exclusieve samenwerkingen met de Nederlandse Spoorwegen (NS), Schiphol en vele gemeenten, kunt u als adverteerder unieke doelgroepen bereiken. Ook bieden wij u zichtbaarheid met tramreclame in het straatbeeld van Rotterdam. Exterion Media is op deze locaties de enige buitenreclame-exploitant die u daar zichtbaarheid biedt. Lees verder...

www.exterionmedia.nl
www.twitter.com/exterionmedianl
www.twitter.com/guygrimmelt

 

Mijn Columns:
30-12-2017 | [Column] Guy Grimmelt: De trend voor advertsing in 2018 is concentratie
29-01-2016 | [Column] Guy Grimmelt: Wat zijn Beacons en wat kunnen we ermee?
20-12-2015 | [Forum Advertentiemarkt 2016] Guy Grimmelt: Meer druk op de visibility van media en media bereiksonderzoek
24-12-2014 | [Column] Guy Grimmelt: Steeds meer merken zullen weer expertise in huis gaan nemen en willen zelf in control zijn