IAB
21-12-2017 15:21:00 | hits: 957 Tags:

IAB Nederland is de branchevereniging voor marketinginnovatie en digitaal adverteren. Als vereniging versnellen wij de digitale groei en leveren we een structurele bijdrage aan de kwalitatieve ontwikkeling van de markt. Binnen IAB Nederland zijn vakprofessionals actief in zeven verschillende taskforces, die het kloppend hart van IAB Nederland vormen. Elke taskforce werkt aan specifieke doelstellingen die geformuleerd worden door de leden ervan of vanuit het IAB-bestuur.

Voor het Nederlands MediaNetwerk schrijven de taskforces over onderwerpen die opvallen in het digitale speelveld.

www.iab.nl
@IABnl

 

Mijn Columns:
27-11-2018 | [Column] IAB | Jeroen Verkroost: Waarom de Copyright Directive een serieuze bedreiging is voor het open internet
30-07-2018 | [Column] IAB | Tim Geenen: Twee maanden na de GDPR; is iedereen wakker?
22-05-2018 | [Column] IAB | Jeroen Verkroost: Premium posities bestaan niet. Context wordt overschat
21-12-2017 | [Column] IAB | Justus Wever: Sharing is caring in de onlinemarketingindustrie