Isabelle Bolluyt
17-01-2018 12:17:00 | hits: 3127 Tags:

Isabelle Bolluyt is relatiemanager bij Entopic. Daarvoor was zij Communications Director bij OMD Nederland, docente (digitale) marketing en communicatie aan de HvA en verantwoordelijk voor tweede- en derdejaars studenten commerciële economie en draaide zij projecten met adolescenten voor opdrachtgevers. Ze gaf tevens acht jaar lang les in vakken als communicatie, online marketing en personal branding. Sinds november 2017 is zij weer terug bij haar oude liefde, de media, daar waarin ze in 1999 begon met een uitzendbaantje bij TWBA. Ze kreeg de smaak te pakken en is vrij snel daarna begonnen bij SBS6 als tv-planner. Via zigzagweggetjes heeft zij de nodige (bureau)ervaring opgedaan.

Naast de werkzaamheden voor Entopic is zij een fervent mediajunkie. Het consumeren van films, series, boeken, magazines, blogs, vlogs, muziek tot aan het (zelf) schrijven van concepten of blogs of in het theater staan. Dankzij jaren met pubers in de weer te zijn geweest en hen te weten enthousiasmeren voor marketing en communicatie, is het spotten en vertalen van trends een meer dan uit de hand gelopen hobby geworden. En Bolluyt schrijft hier graag over. Zowel door de ogen van een pubermoeder, als die van een mediajunkie.

www.entopic.com
@entopic

  

Mijn Columns:
31-07-2018 | [Column] Isabelle Bolluyt: Digitale PA
14-02-2018 | [Column] Isabelle Bolluyt: Vraagteken? Uitroepteken!
17-01-2018 | [Column] Isabelle Bolluyt: #generatiekloof