Jeroen Bakker
07-06-2016 09:48:00 | hits: 2334 Tags:

Jeroen Bakker is Director Planning Magna Global

Magna Global Netherlands, gestart op 1 januari 2004, was de eerste gecombineerde inkoop- en onderhandelingsunit van Nederland. Sinds 2004 behartigt zij de inkoopbelangen van de IPG Mediabrands bureaus UM, Initiative, Cadreon, Spring Creek en Traffic4u. In 10 jaar tijd is Magna Global uitgegroeid tot de één na grootste media-inkoper van Nederland met een bruto jaaromzet van ruim 1.7 miljard euro.

Magna Global faciliteert haar partnerbureaus om alle mediastrategieën te implementeren tegen de best mogelijke tarieven, kwalitatieve afspraken en condities. Zij richt zich hierbij op zowel het creëren van meerwaarde op de media-investeringen, het realiseren van concrete (procurement) besparingen en het zien en creëren van kansen voor innovatieve media-initiatieven en de uitvoering hiervan. Binnen Magna Global wordt een onderscheid gemaakt tussen Contracting (client buying) en AV Planning (verantwoordelijk voor alle Radio, TV en Online Video planning en strategie). Naast Contracting en AV Planning maakt ook Rapport (specialist Out-Of-Home divisie) onderdeel uit van Magna Global.

www.magnaglobal.nl

@jer_bak

Mijn Columns:
24-06-2019 | [Column] Jeroen Bakker: WK Damesvoetbal, lust of last?
07-06-2016 | [Column] Jeroen Bakker: Wie redt de verziekte radiomarkt?