Jerome Kuijken
17-04-2018 10:19:47 | hits: 2719 Tags:

Jerome Kuijken is Managing Director van De Speld & Partners, het brandedcontentbureau van De Speld. Samen met de De Speld-redactie ontwikkelt hij humorvolle advertorials en branded video’s, waaronder de bekroonde video De Definitieve Bierreclame voor Oedipus Brewery.

Voordat Kuijken de switch maakte naar branded content, werkte hij zes jaar bij een bureau voor merkactivatie. Daarvoor hield Kuijken zich bezig met onlinemarketing. Samen met De Speld-hoofdredacteur Jochem van den Berg richtte Kuijken in 2016 De Speld & Partners op. 

Het bureau creëert humoristische content voor merken, met de ambitie om op een De Speld- en merk-waardige manier een verschil te maken in de overvloed aan commerciële content.

 

www.despeld-partners.nl
@jeromekuijken

 

Mijn Columns:
29-06-2020 | [Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes
18-05-2020 | [Column] Jerome Kuijken: Laat die FOMO maar komen
31-03-2020 | [Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine
09-03-2020 | [Column] Jerome Kuijken: Google, verlos ons van hotelkamers en sneakers
31-01-2020 | [Column] Jerome Kuijken: Betekent de paywall het einde van online advertising?
18-11-2019 | [Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?
20-09-2019 | [Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?
25-07-2019 | [Column] Jerome Kuijken: Stranger Things 3: platte productplacement of slim merkenmuseum?
20-05-2019 | [Column] Jerome Kuijken: Consistente content
03-04-2019 | [Column] Jerome Kuijken: Drie jaar satirische branded content. Wat heb ik geleerd?