Joyce Haasbeek
19-12-2017 12:04:00 | hits: 2283 Tags:

Ruim 7 jaar geleden is Joyce Haasbeek geboren in de mediabranche als AV-planner. In korte tijd heeft Haasbeek zich ontwikkelt tot een young executive en is sinds kort Head of Expertise bij Havas Media. Dit betekent dat ze verantwoordelijk is voor de kanalen AV, print en OOH en stuurt een team aan van 8 vakspecialisten. 

Naast het managen van haar team, levert ze met haar ervaring en kennis substantiële bijdragen aan pitches. Door de ontwikkelingen in de markt nauwlettend te volgen inspireert en stimuleert ze haar team om ook na te denken over de veranderende mediawereld. 

Tijdens haar carrière heeft ze de ontwikkeling van programmatic en de impact van data van dichtbij mee mogen maken en snapt ze als geen ander dat het een kwestie van tijd is totdat ook het grote scherm in de huiskamer op deze manier wordt gepland en ingekocht. 

Door de diversiteit in klanten waar Haasbeek voor heeft gewerkt (onder andere PSA, Disney, Philips en Grand'Italia) heeft ze veel inzicht in verschillende branches. Vooral FMCG, automotive en CE.  

Als echte levensgenieter verkent Haasbeek buiten haar werk het liefst de rest van de wereld door bijzondere reizen te maken. Vooral de gastronomische rijkdommen van andere landen onderzoekt ze graag.

www.havasmedia.nl
@HavasMedia

 

Mijn Columns:
05-11-2018 | [Commercial Review] Joyce Haasbeek: Feest in de Bavariaketel, mooi wat bloemen doen, de echte wereld vs. iPhone
21-09-2018 | [Commercial Review] Joyce Haasbeek: Emotie versus humor
05-04-2018 | [Commercial Review] Joyce Haasbeek: langetermijnMastercard, campagne Broodnodig? en satire met Amsterdenim