Lodewijk van der Peet
10-12-2014 11:47:00 | hits: 6523 Tags:

Lodewijk van der Peet is Managing Director bij BeyenMeyer.

Heeft in zijn ruim 30-jarige carrière bijna alle denkbare functies gehad bij reclamebureaus. Behalve boekhouder. Hij is assistent art-direcor en studiochef geweest, copywriter, strateeg en zelfs Europees Creatief directeur voor merken als Ford, Amex en British Airways.

Nu is hij algemeen directeur van BeyenMeyer.

Het full-service reclamebureau voor merken die zich beseffen dat ze in een vechtmarkt zitten, ook zijn ze marktleider. Het bureau past bij de persoonlijkheid van Lodewijk: ze hebben vrienden en vijanden en weinig daar tussen in.

Naast reclame maken schreef Lodewijk columns in het Financieele Dagblad, Adformatie en Fonk. Een groot deel van zijn columns zijn gebundeld in het boekje ‘MerkWaardige Bazen'. 



www.beyenmeyer.nl
www.twitter.com/lovanderpeet
www.twitter.com/beyenmeyer

Mijn Columns:
02-08-2016 | [Column] Lodewijk van der Peet: Sorry?
20-07-2016 | [Column] Lodewijk van der Peet: Onze vakbladen beheersen het vak niet meer
30-06-2016 | [Commercial Review] Lodewijk van der Peet: Kutjepoepandijvie
10-06-2016 | [Column] Lodewijk van der Peet: Eerste hulp bij pitchen
11-05-2016 | [Column] Lodewijk van der Peet: Dansen voor geld.
14-04-2016 | [Column] Lodewijk van der Peet: Waarom strelen we onszelf zo graag?
17-03-2016 | [Column] Lodewijk van der Peet: U mag de tering krijgen
01-03-2016 | [Column] Lodewijk van der Peet: Getverperry, wie volgt?
12-02-2016 | [Column] Lodewijk van der Peet: Wendy van Dijk wálgt van De Telegraaf
04-02-2016 | [Column] Lodewijk van der Peet: Kleine ergernissen