Martin Leeflang
17-08-2015 10:04:00 | hits: 5444 Tags:

Martin Leeflang is CEO van Validators.

Leeflang heeft met een scala aan innovaties - onder andere (on)bewuste beïnvloeding, emoties en big data - het effect van reclamecampagnes meetbaar gemaakt.

Met neurotechnieken (bijvoorbeeld online facial coding, signaaldetectie en eyetracking) is Validators in staat de bewuste en onbewuste beïnvloeding van reclame te meten en een grafisch verbetermodel te maken van de uitingen (mock-up).

In 2011 werd de grondslag gelegd van Communication Analytics (inmiddels onderdeel van Validators), dat door middel van econometrische modellen en algoritmes campagne-effecten in kaart brengt. Communication Analytics werd in dat jaar ook door ESOMAR voor felbegeerde Beste ROI-onderzoek wereldwijd genomineerd.

  

www.validators.nl
@mleeflang

 

Mijn Columns:
17-06-2019 | [Column] Martin Leeflang: Marktaandeel groeit door mentaal leiderschap
17-02-2019 | [Forum] Martin Leeflang: Online personalisatie is een levensgroot gevaar voor de klassieke papieren folder
23-01-2019 | [Column] Martin Leeflang: Dierenbescherming winnaar Ster Gouden Loeki 2018
18-12-2018 | [Column] Martin Leeflang: HEMA, wat ben je: een merk of een retailer?
01-10-2018 | [Column] Martin Leeflang: Emotie niet de belangrijkste driver van campagnes
10-04-2018 | [Column] Martin Leeflang: Gaan wij te ver?
21-03-2018 | [Column] Martin Leeflang: Toekomst van merkonderzoek in vijf woorden
24-01-2018 | [Column] Martin Leeflang: Jumbo wint de Gouden Loeki 2017
12-12-2017 | [Column] Martin Leeflang: Gouden Loeki - waarom negatief eigenlijk positief is
01-11-2017 | [Column] Martin Leeflang: Wie wordt de winnaar van de Gouden Loeki 2017?