Michiel Veugelers
17-07-2017 12:36:00 | hits: 2389 Tags:

Michiel Veugelers is marketingcommunicatiemanager bij IPG Mediabrands Netherlands en verantwoordelijk voor de professionalisering van de in- en externe communicatie over IPG Mediabrands en de mediabedrijven.

Daarvoor bekleedde hij de functie Senior Client Director en Client Directors Lead bij mediabureau UM, onderdeel van IPG Mediabrands, waar hij inmiddels meer dan 14 jaar werkzaam is in verschillende functies. Eerder werkte hij bij mediabureaus Kobalt en Equmedia.

Michiel studeerde communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit Nijmegen en studeerde af in de richting analyse van audiovisuele fictie. Hij zat in de PMA bioscoopcommissie, de MWG Programmacommissie en is nu actief in de MWG congrescommissie.

Hij had een eigen blog over film, tv en theater en schreef eerder columns voor diverse vakmedia. Hij volgde naast vakgerelateerde cursussen onder andere een cursus filmkunde en scenarioschrijven.

nl.mediabrands.com

 

Mijn Columns:
29-06-2018 | [Column] Michiel Veugelers: De kip of het ei?
30-05-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Zijn easter eggs het nieuwste marketinginstrument?
30-04-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Is het Netflix/Spotify abonnementsmodel de nieuwe disruptor in bioscoopland?
03-04-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Adverteren in de bioscoop; tien gouden tips
27-02-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Wakanda forever en universele liefde + wie wint een Oscar?
31-01-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Franchise blockbuster en de beerput
21-12-2017 | [Column] Michiel Veugelers: Product placement in films; hoe het niet moet!
20-12-2017 | [Column] Michiel Veugelers: Product placement in films; hoe het niet moet!
21-11-2017 | [Column] Michiel Veugelers: De Movie Trailer, etalage van de filmbranche, van simpele marktkraam tot een overweldigende Harrod's kerstetalage anno nu
19-10-2017 | [Column] Michiel Veugelers: Disruptie in de filmbranche, innoveer of het doek valt!