Michiel Veugelers
17-07-2017 12:36:00 | hits: 1519 Tags:

Michiel Veugelers is Senior Client Director en Client Directors Lead bij mediabureau UM, onderdeel van IPG Mediabrands, waar hij meer dan 13 jaar werkzaam is in verschillende functies. Daarvoor werkte hij bij mediabureaus Kobalt en Equmedia. Hij studeerde communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit Nijmegen en studeerde af in de richting analyse van audiovisuele fictie. Hij zat in de PMA bioscoopcommissie, de MWG Programmacommissie en is nu actief in de MWG congrescommissie. Hij had een eigen blog over film, tv en theater en schreef eerder columns voor diverse vakmedia. Hij volgde naast vakgerelateerde cursussen onder andere een cursus filmkunde en scenarioschrijven.

www.um.nl

 

Mijn Columns:
31-01-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Franchise blockbuster en de beerput
21-12-2017 | [Column] Michiel Veugelers: Product placement in films; hoe het niet moet!
20-12-2017 | [Column] Michiel Veugelers: Product placement in films; hoe het niet moet!
21-11-2017 | [Column] Michiel Veugelers: De Movie Trailer, etalage van de filmbranche, van simpele marktkraam tot een overweldigende Harrod's kerstetalage anno nu
19-10-2017 | [Column] Michiel Veugelers: Disruptie in de filmbranche, innoveer of het doek valt!
20-09-2017 | [Column] Michiel Veugelers: Is the medium still the message?
15-08-2017 | [Column] Michiel Veugelers: Fanbase in place
18-07-2017 | [Column] Michiel Veugelers: Strijden op awardshows