Michiel Veugelers
17-07-2017 12:36:00 | hits: 4404 Tags:

Michiel Veugelers is Client Director bij mediabureau UM, onderdeel van IPG Mediabrands. Daarvoor was hij marketingcommunicatiemanager bij IPG Mediabrands en had verschillende andere functies bij mediabureau UM, waar hij inmiddels meer dan 15 jaar werkzaam is. Eerder werkte hij bij mediabureaus Kobalt en Equmedia.

Michiel studeerde communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit Nijmegen en studeerde af in de richting analyse van audiovisuele fictie. Hij zat in de PMA bioscoopcommissie, de MWG Programmacommissie en was actief in de MWG congrescommissie.

Hij had een eigen blog over film, tv en theater en schreef eerder columns voor diverse vakmedia. Hij volgde naast vakgerelateerde cursussen onder andere een cursus filmkunde en scenarioschrijven.

nl.mediabrands.com

 

Mijn Columns:
11-09-2019 | [Column] Michiel Veugelers: Geen stoppen meer aan
19-01-2019 | [Column] Michiel Veugelers: Een filmjaar in cijfers
21-12-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Terugkijken op filmjaar 2018 en vooruitkijken naar 2019
30-10-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Filmmuziek, de soundtrack van je leven
08-10-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Succes gegarandeerd met een Cinematic Universe. Toch?
24-08-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Ook in deze digitale tijden nog steeds het ultieme uitgangbord voor de film, de filmposter
30-07-2018 | [Column] Michiel Veugelers: I see dead people! De plot spoiler als marketinginstrument in de filmindustrie?
29-06-2018 | [Column] Michiel Veugelers: De kip of het ei?
30-05-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Zijn easter eggs het nieuwste marketinginstrument?
30-04-2018 | [Column] Michiel Veugelers: Is het Netflix/Spotify abonnementsmodel de nieuwe disruptor in bioscoopland?