Piet-Hein Kerkhof
14-12-2015 13:16:00 | hits: 2594 Tags:

Piet-Hein Kerkhof is sinds 2011 Managing Director van Criteo Benelux en sinds 2015 van Criteo Scandinavië. De afgelopen periode heeft hij een belangrijke rol gespeeld in het uitbouwen van Criteo tot een dominante en wereldwijde speler in de performance marketingtechnologiebranche. Criteo heeft 24 kantoren wereldwijd, 1300 medewerkers, werkt met meer dan 7000 adverteerders en heeft een werelwijd bereik van meer dan één miljoen unieke gebruikers.

Met zijn meer dan 15 jaar ervaring heeft Kerkhof meerdere managementposities binnen de online reclameindustrie bekleed in de Benelux. Zo is hij meest recentelijk Managing Director van Kelkoo/Yahoo! geweest, waar hij nauw met performance adverteerders en premium publishers heeft samengewerkt.

Naast zijn werk is Kerkhof een actieve speler in de locale online reclame-industrie. Hij is mentor bij Startupbootcamp, een wereldwijd netwerk van accelerators, waar hij ondernemers helpt met het uitbreiden en de groei van hun onderneming. Hij is ook een vaakgeziene spreker op Nederlandse evenementen, zoals Emerce EDAY.

 

www.criteo.com
@pietheinkerkhof

 

Mijn Columns:
15-09-2016 | [Column] Piet-Hein Kerkhof: Voldoen aan de GDPR met privacy by design
30-06-2016 | [Column] Piet-Hein Kerkhof: Adblocking komt adverteerders alleen maar ten goede
25-05-2016 | [Column] Piet-Hein Kerkhof: Drie mobiele strategieën waarmee merken online bezoek omzetten in conversie
14-12-2015 | [Column] Piet-Hein Kerkhof: Cross-device retargeting, werkt het? Wehkamp en TUI delen hun inzichten