Raymond de Jong
22-12-2014 10:28:00 | hits: 6432 Tags:

Raymond de Jong is eigenaar van Promare Communicatie & Media.

De Jong heeft als zelfstandig ondernemer in zijn ruim 15-jarige carrière vele bedrijven en organisaties van binnen gezien. Hij werkte als interim communicatiemanager voor onder andere Jumbo Supermarkten, KPN Mobiel, Essent, Achmea en Rabobank Nederland.

Naast zijn professionele achtergrond in marketing, communicatie en media ontwikkelde hij zich bij regionale en lokale omroepen in het maken van radio en tv. Binnen de mediawereld heeft hij bijna alle denkbare werkzaamheden beoefend, zowel aan de programmakant als als bestuurder. Hij is sterk in het ontwikkelen en implementeren van nieuwe mediacontent. In zijn bedrijf Promare Communicatie & Media helpt hij zijn opdrachtgevers aan een betere online zichtbaarheid met inhoudelijke, goede content met impact. Hij heeft met Promare een kleurrijke klantenkring opgebouwd met opdrachtgevers in de sportwereld, retail, financiële dienstverlening en overheid. Als freelance journalist schrijft Raymond voor AD Utrechts Nieuwsblad en  publieksbladen.

www.promare.nl
@raymonddjong

 

Mijn Columns:
03-01-2017 | [Column] Raymond de Jong: 2017 wordt het jaar van live video
07-11-2016 | [Column] Raymond de Jong: Learning by doing op de School voor Journalistiek
05-09-2016 | [Column] Raymond de Jong: Team Gaza mooi voorbeeld crossmediaal denken
27-06-2016 | [Column] Raymond de Jong: Media Park Jaarcongres: Aanpassen aan wetten van nieuwe platforms
28-04-2016 | [Column] Raymond de Jong: Media ID in Nederland: Even over je eigen schaduw heenstappen!
29-02-2016 | [Column] Raymond de Jong: Wat we kunnen leren van de media-aanpak van Hudson’s Bay
29-12-2015 | [Column] Raymond de Jong: Gelukkig NIEUWSjaar!
29-10-2015 | [Column] Raymond de Jong: De kracht van good old tv-reclame
27-08-2015 | [Column] Raymond de Jong: SAIL Amsterdam 2015 overtreft. Ook in sociale media.
29-06-2015 | [Column] Raymond de Jong: Hoe lineair TV kijken ook toekomstbestendig blijft?