Rens Plandsoen
29-09-2014 09:42:00 | hits: 6047 Tags:

Rens Plandsoen is Managing Partner van RLVNT, a New Kind of Agency.

In 1999 begon Rens bij de 1ste Volkskrant op internet in het PCM gebouw op de Wibautstraat. Sinds die tijd is Rens altijd 'online' geweest. Na deel uit gemaakt te hebben van het management van één van de eerste webbouwers, Cyberconsult, richtte zij in 1999 het interactieve bureau bone op, met creatie & media onder 1 dak. In 2013 ging bone op in het Zwitserse Publigroupe, waaruit in mei 2014 het gloednieuwe bureau RLVNT geboren werd.

RLVNT is een samensmelting tussen een traditioneel mediabureau en een interactief bureau. Als management partner geeft Rens leiding aan 35 werknemers, die zich dagelijks inzetten om relevante creatieve media interventies te ontwikkelen waar mensen echt op zitten te wachten.

 

www.rlvnt.nl
www.twitter.com/rlvnt
www.twitter.com/rens

 

Mijn Columns:
17-09-2015 | [Column] Rens Plandsoen: Is data over motivatie een antwoord op adblockers?
04-02-2015 | Rens Plandsoen: Begin 2015 goed: zeg (die ene) negatieve klant op!
02-01-2015 | Rens Plandsoen: Data bewust versus data onbewust, er is geen weg meer terug in 2015
10-12-2014 | Rens Plandsoen: Assassin's Creed Unity
29-10-2014 | Rens Plandsoen: Wat uitgevers kunnen leren van Twitch
29-09-2014 | Rens Plandsoen: Have you heard about Destiny?
18-07-2014 | Rens Plandsoen: Niemand leest advertenties
19-03-2014 | Rens Plandsoen: WhatsApp en de kracht van heldere keuzes maken