Ronja Slierendrecht
18-10-2017 12:57:02 | hits: 2064 Tags:

Ronja Slierendrecht is Chief Marketing Officer bij Zoom Media. Tijdens haar studies geschiedenis en Nederlands ontdekte ze haar voorliefde voor het vertellen van verhalen. Via haar (journalistieke) werk kwam ze toevallig in aanraking met marketing en later sales. Na diverse commerciële rollen kwam ze in contact met het team van Zoom Media en dat bleek te klikken. In haar rol als CMO focust ze zich op het ontwikkelen van de marketingstrategie, het organiseren van events en pr. Zoom Media is gespecialiseerd in het doorzoekbaar maken van beeld en geluid en heeft zeer uiteenlopende (internationale) klanten. De uitdaging zit hem dan ook in het keer op keer raken van de juiste snaar bij deze diverse doelgroep. Het feit dat dit bedrijf zich bezighoudt met audiovisuele content, innovatie en kennis zorgt ervoor dat geen dag voor Slierendrecht hetzelfde is.

www.zoom-media.nl
 @rslierendrecht

 

Mijn Columns:
20-02-2019 | [Column] Ronja Slierendrecht: Video voor iedereen?
16-07-2018 | [Column] Ronja Slierendrecht: De strijd tussen YouTube en IGTV barst los
13-06-2018 | [Column] Ronja Slierendrecht: Tijd versus pageviews
15-05-2018 | [Column] Ronja Slierendrecht: Voice en video; een goede match?
06-02-2018 | [Column] Ronja Slierendrecht: Omarm artificial intelligence
04-01-2018 | [Column] Ronja Slierendrecht: De onlinevideotrends voor 2018
18-12-2017 | [Column] Ronja Slierendrecht: Wat maakt een video succesvol?
18-12-2017 | [Column] Ronja Slierendrecht: Wat maakt een video succesvol?
15-11-2017 | [Column] Ronja Slierendrecht: BNNVARA toont lef, maar is het genoeg?
15-11-2017 | [Column] Ronja Slierendrecht: BNNVARA toont lef, maar is het genoeg?