Thijs Rotman
11-09-2018 09:04:31 | hits: 678 Tags:

Thijs Rotman is ondernemer. Binnen Mundu is hij als Managing Director verantwoordelijk voor de operationele gang van zaken. Hij is vooral betrokken bij de keyaccounts, creatieve processen en de medewerkers van het Groningse bedrijf, wat opereert in de opkomende Digital Out of Homemarkt.

In het begin van zijn carrière heeft hij commerciële functies bekleedt in de print- en copybranche, alvorens hij in 2012 met twee compagnons in de mediawereld is gestapt, waarin ze in drie jaar tijd zijn gegroeid van een tv-scherm in een bakkerszaak, naar een netwerk van twaalf digitale masten en 40 digitale billboards. Naast het exploiteren van digitale reclamemasten, denkt hij graag mee met campagneconcepten en is hij actief betrokken bij de ontwikkeling van videocontent.

Thijs heeft naast het werk een passie voor krachttraining en het naleven van (redelijk) gezonde levensstijl. Voor het Nederlands MediaNetwerk verzorgt hij columns op het gebied van outdooradvertising.


www.mundu.nl

Mijn Columns:
11-09-2018 | [Column] Thijs Rotman: Rijkswegmasten duurzaam?