Femke Leemeijer
03-09-2014 09:16:00 | hits: 8301 Tags:

Femke Leemeijer is zelfstandig marketingconsultant. Na haar studie Nederlandse Taal- en Letterkunde verzeilde Femke Leemeijer al snel in het uitgeefvak. Ze heeft dertig jaar ervaring in de mediabranche, met name als uitgever van publiekstijdschriften en boeken.

Tot 2014 was Leemijer commercieel directeur van WPG Unlimited, onderdeel van WPG Uitgevers. Voor onder andere de boekenuitgeverijen van WPG, Weekbladpers Media, Voetbal International en de educatieve uitgeverij Zwijsen ontwikkelde ze diverse succesvolle nieuwe verdienmodellen en inkomstenbronnen.

Het was al langer een wens om de overstap naar het freelance bestaan te maken en begin 2014 was het zover. Leemeijer werkt onder andere voor De Argumentenfabriek, Uitgeverij Querido Kind, een aantal individuele auteurs en de Hogeschool van Amsterdam.

Ook is ze voorzitter van Stichting Mr. Motley, een digitaal magazine over moderne kunst. Haar expertise ligt in de combinatie van innovatie, (digitaal) uitgeven, marketing- en merkenmanagement, sales en e-commerce.

 

www.kantoorfiftyfour.nl
@FemkeLeemeijer

 

Mijn Columns:
15-06-2018 | [Column] Femke Leemeijer: Nepnieuws
17-04-2018 | [Column] Femke Leemeijer: Terug naar print
13-02-2018 | [Column] Femke Leemeijer: Fun in het uitgeefvak
12-12-2017 | [Column] Femke Leemeijer: Oude en nieuwe media
16-10-2017 | [Column] Femke Leemeijer: Stoelendans
22-06-2017 | [Column] Femke Leemeijer: Het raadsel &C
01-05-2017 | [Column] Femke Leemeijer: Over Blendle en businessmodellen
14-02-2017 | [Column] Femke Leemeijer: De tering naar de nering zetten?
13-12-2016 | [Column] Femke Leemeijer: Subsidie uit pensioenpotten
27-10-2016 | [Column] Femke Leemeijer: De jeugd heeft de toekomst