Machiel Verkuyl
02-09-2014 01:50:00 | hits: 8345 Tags:

Machiel Verkuyl is creatief strateeg bij Initiative. Hij is onderdeel van Initiative Tomorrow, het mediacreatieteam van Initiative. 

In 1998, toen modems nog rare geluiden maakten startte Verkuyl als online marketeer bij World Online. Later maakte Verkuyl van big data marketinginsights, waardoor de stap naar Strategy Director bij interactief bureau .bone klein was. Creatie en media gingen daar hand in hand. 

Dat is de basis geweest voor de overstap naar media: alles is nu media en regie is belangrijker dan ooit. Verkuyl gelooft dat strategen verstand moeten hebben van mensen, creatie, data en media om merken te laten excelleren. 

www.initiative.nl
@machiel

Mijn Columns:
04-05-2020 | [Column] Machiel Verkuyl: Loodjes
14-03-2020 | [Column] Machiel Verkuyl: Coronatijd is schermtijd!
24-02-2020 | [Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?
14-02-2020 | [Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen
13-12-2019 | [Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten
18-10-2019 | [Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox
04-10-2019 | [Column] Machiel Verkuyl: Scrollzombies
02-09-2019 | [Column] Machiel Verkuyl: Iedereen zijn eigen superheld
08-08-2019 | [Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple
18-03-2019 | [Commercial Review] Machiel Verkuyl: Chapeau voor SIRE, snotterig Bol.com en het rookgordijn van ASR