Onno Aerden
02-09-2014 11:07:00 | hits: 11890 Tags:

Onno Aerden (Breda, 1967) startte na zijn studie Communicatiewetenschap (UvA, 1985-1990), een docentschap aan de Utrechtse School voor de Journalistiek en een middellange loopbaan bij uitgeverijen, in 2011 zijn eigen onderneming. Via Inhoudelijke Zaken adviseert hij inmiddels tal van grote en middelgrote ondernemingen en overheden op het gebied van strategische communicatie. Verder schrijft Aerden als 'Man van de Wereld' wekelijks een column in het Financieele Dagblad, waarvoor hij regelmatig ook CEO's en ondernemers interviewt over hun drijfveren. Aerden richtte in 2014 Better Life Publishers op, dat boeken uitgeeft samen met bedrijven als PostNL en Bilderberg Hotels. 

Zelf schreef Aerden de boeken Altijd Buiten Eten!, over de ratio achter de aankoop van een vervallen tweede huisje in Frankrijk, Neem op als je moeder belt, met zelf ontwikkelde tips om een evenwichtiger leven te leiden, en Succesvol samenwonen, over zijn zoektocht naar een relatie die bestendig genoeg is om jaren een dak mee te kunnen delen. Alle boeken zijn online te bestellen via de site van Better Life Publishers.

www.inhoudelijkezaken.nl
www.betterlifepublishers.nl
@onno_aerden

 

Mijn Columns:
11-01-2016 | [Column] Onno Aerden: Klantcontact volgens ABN AMRO
05-09-2015 | [Column] Onno Aerden: Hoe Lil Kleine de moraal een handje hielp
03-11-2014 | Onno Aerden: Het verhaal achter ‘plompverloren’
02-09-2014 | Onno Aerden: Communicatie naar de burger toe (1)
29-07-2014 | Onno Aerden: CoolBlues
03-07-2014 | Onno Aerden: Klantcontact
17-10-2013 | Onno Aerden: Nog een keer: Groupon
13-08-2013 | Onno Aerden: ‘Ik twitter op persoonlijke titel’ - welnee, man
05-07-2013 | Onno Aerden: De Mart
03-06-2013 | Onno Aerden: Sanoma en Pink Ribbon