Paola Cassone
15-09-2014 11:04:00 | hits: 10336 Tags:

Paola Cassone is performancestrateeg bij Initiative. Gefascineerd door de reclamewereld, besloot ze in 1981 een stage te lopen bij een reclamebureau in Milaan. In 1987 was Cassone onderdeel van het team dat de internationale tak van Initiative in Londen heeft opgezet, waarna ze ook in Brussel en Parijs voor internationale klanten werkte. Sinds 2001 is ze in Nederland voor de liefde, werkte ze als strateeg bij Brand Connection en Kobalt en keerde in 2010 weer terug bij Initiative.  

Cassone gelooft dat het mediavak het meest fascinerend van alle is. Ze maakte de geboorte van zowel commerciële tv als het commerciële internet mee en kan niet wachten op de volgende ontwikkeling. Haar credo: wil je liever je producten verkopen of je potentiele consumenten doodvervelen? De keuze is aan jou.

Publicaties:
- Effective Reach is the name of the game (2004) ISBN 90-809178-1-8 NUR 815
- The message is the medium (2009) ISBN 978-90-814530-1-1

 


www.initiative.nl
@InitiativeNL

 

Mijn Columns:
29-10-2019 | [Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex
01-10-2019 | [Column] Paola Cassone: Moeilijke keuzes
26-08-2019 | [Column] Paola Cassone: Dat Eftelinggevoel
08-07-2019 | [Column] Paola Cassone: Empty nesters
29-05-2019 | [Column] Paola Cassone: Jeugdcultuur
02-05-2019 | [Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?
29-03-2019 | [Column] Paola Cassone: Serieuze spelletjes
28-02-2019 | [Column] Paola Cassone: Instavriendje te huur
29-01-2019 | [Column] Paola Cassone: Het zit niet op mijn Netflix
24-12-2018 | [Column] Paola Cassone: Wat willen we van de kerstman?