Paola Cassone
15-09-2014 11:04:00 | hits: 8462 Tags:

Paola Cassone is performancestrateeg bij Initiative. Gefascineerd door de reclamewereld, besloot ze in 1981 een stage te lopen bij een reclamebureau in Milaan. In 1987 was Cassone onderdeel van het team dat de internationale tak van Initiative in Londen heeft opgezet, waarna ze ook in Brussel en Parijs voor internationale klanten werkte. Sinds 2001 is ze in Nederland voor de liefde, werkte ze als strateeg bij Brand Connection en Kobalt en keerde in 2010 weer terug bij Initiative.  

Cassone gelooft dat het mediavak het meest fascinerend van alle is. Ze maakte de geboorte van zowel commerciële tv als het commerciële internet mee en kan niet wachten op de volgende ontwikkeling. Haar credo: wil je liever je producten verkopen of je potentiele consumenten doodvervelen? De keuze is aan jou.

Publicaties:
- Effective Reach is the name of the game (2004) ISBN 90-809178-1-8 NUR 815
- The message is the medium (2009) ISBN 978-90-814530-1-1

 


www.initiative.nl
@paolacsn

 

Mijn Columns:
22-11-2017 | [Column] Paola Cassone: AI is net een peuter
25-10-2017 | [Column] Paola Cassone: Het glazen huis
15-09-2017 | [Column] Paola Cassone: Wat houdt ons tegen?
13-07-2017 | [Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt
30-05-2017 | [Column] Paola Cassone: We vertrouwen alleen onze drugsdealer
02-05-2017 | [Column] Paola Cassone: Mag ik mijn data terug?
06-04-2017 | [Column] Paola Cassone: De digitale revolutie is van ons allemaal
27-02-2017 | [Column] Paola Cassone: Debunking the millennials myth
23-01-2017 | [Column] Paola Cassone: Televisie is dood, lang leve televisie!
19-12-2016 | [Column] Paola Cassone: Zijn we klaar voor Gen Z?