Titus Eikelboom
03-09-2014 15:13:01 | hits: 2247 Tags:
Mijn Columns:
29-01-2014 | [Commercial Review] Titus Eikelboom: Transavia, Albert Heijn, ManutanAdvertentie.
NederlandsMediaNetwerk-TV.
Marcel Vogels (MeMo²): De meerwaarde van crossmedia moet je geïntegreerd meten
MeMo² is een bureau dat voor klanten inzichtelijk maakt hoe effectief hun grote crossmediale campagnes zijn geweest. Marcel Vogels, oprichter van het bedrijf, vertelt over het koppelen van informatie en het gebruiken van de app THX om te zien welke media iemand tot zich neemt: “Het effect van crossmedia is niet gemakkelijk te meten...
Kijk dit boeiende interview hier
Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia
DeMedia100.
- 6
- 10
- 13
- 5
- 2
- 4
- 33
- 14
- 35
- 50
- 36
- 3
- 76
- 54
- 95
- 45
- 24
DeMedia100 wordt gesponsord door
Interviews.

[Interview] Sterre van Leer: Lezers vertrouwen Psychologie Magazine vanwege onze basis in de wetenschap
23-02-2021 | 11:48:00
[Interview] Irene Smit: Flow heeft een unieke formule, een groot bereik en een lezersgroep die je nergens anders vindt
18-02-2021 | 11:45:27
[Interview] Anke de Jong: Samenwerken met Glamour biedt niet alleen branding maar ook omzet
15-02-2021 | 12:53:00Meer Interviews
Partners.
4orange | Ace | Airborne | bGenius | Blauw Gras | BrandBase | Born05 | Cadreon | Classy Lifestyle | Counter Content | CMCG | DPG Media | De Kuyper | Dorst & Lesser | Exterion Media | Fitzgerald | Fremantle | Gardeners | Glasnost | Hearst Netherlands | Initiative | IPG Mediabrands | Jean Mineur Mediavision | Logitech | Magna Global | MakerStreet | [M]media | Media Info Groep | MediaTest | Memo² | MPG.Group | NDC mediagroep | Newborn | NRC | Outbrain | Pro-Time Broadcast | Quadia | Rapport | Resoluut | Social Reblz | Social.Inc | Summit Retail Media Group | Talpa Network | TechTribe | The Social Club | TouchTribe | UM | Value Zipper | Vertigo 6 | WebFlight | Yune
Columns.

[Column] Paola Cassone: Wat nemen we mee?
24-02-2021 | 14:28:07
Jeroen Verkroost: Facebook heeft gelijk, de digitale transformatie van Disney+ en Walmart
22-02-2021 | 15:33:00
Jeroen Verkroost: Wortelberg, Apple-bril, Rolling Stone's Thought Leaders, Tissue Symposium
15-02-2021 | 16:57:00Meer Columns
Marketing Report Radio.
Arno de Jong is CMO bij de Nederlandse Loterij, waar onder meer de Staatsloterij onder valt. Hij stond vorig jaar in de top tien van DeMarketing100. Bij Marketing Report Radio spreken we hem over de toetreding tot de markt van digitale kansspelen en meer... luister dit interview hier
Roos Bulder is Marketing & Consumer Communications Manager bij Nestlé. Ze houdt zich bezig met de koffie van het merk. Bij Marketing Report Radio vertelt ze over internationale marketing, corona versus koffie en emoties rondom koffiedrinken... luister dit interview hier
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business
Advertentie.
Archief Nieuwsbrieven.
Nederlands MediaNieuws | 12 februari 2021
Nederlands MediaNieuws | 5 februari 2021
Nederlands MediaNieuws | 22 januari 2021
Nederlands MediaNieuws | 15 januari 2021
Nederlands MediaNieuws | 7 januari 2021
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang iedere week het laatste media- en marketingnieuws, columns van vakgenoten, interviews met spraakmakers en de beste vacatures.
AanmeldenDeMarketing100 wordt gesponsord door